17 Şubat 2009

çılgın teyzemizin hediyeleri bitmemiş meğerse :)


Oğluşumun çılgın teyzesi iki paket yollamış aslında :) İkincisi bugün geldi... Bu sefer paket değil içindekiler şaşırttı çünkü double paketimizin varlığını dün öğrenmiştim :))

Oğluş bunlara bayılacak ve ben ayıltamayacağım gibi geliyor hahahaaaa:)) t-shırt ümüzün biri sesli... elektrogitarın eşsiz nameleri çalıyor düğmeye basınca hahahaaaa:)) Bu yaştan sonra Oytunla birlikte rock çı oluruz artık... Diğeri ise örümcek adam amblemi hareket ettikçe örümcek adamın gözleri yanıp sönüyor... Takla atacak vallahi aynanın karşısına geçip....

Birde kart iliştirmiş hediyesine teyzemiz. Yazdıklarını ben okuyacağım ama maymunu bayağı sallayacağa benziyor... Benim salıncağımıda kur birlikte sallanalım derse saşırmam hahaaaa:)))

Pazar günü her iki hediyesinide kapıya koyup bak postacı geliyor diyeceğiz... Yeni cicilerimizle fotoğraflarımız haftaya artık :))

Teyzesiiii... ben şimdiden sana kocaman bir öpücük yolluyorum oğluşumun yerine :))) Oğluşum sana pazar günü yollar artık... İyi ki varsın deli kız...
PC: Bak şimdi geldi aklıma. Gökçe efenin kanatlarına takıp göndermiş deriz hediyeleri hahahaaaa... Biraz efeyi arar gözleri nereye gitti diye ama olsun daha heyecanlı hahahaaaa:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)