12 Şubat 2009

içimde mikrop var...


Hafta başında oğluş hastaydı, sonra annem... E büyükdede zaten hasta... Ama ben yeni atlatmışmışmıştım....
Ne güzel ben onlara bakıyordum, iyiydim, hafta sonu Ankara'ya iyi gidecektim...
Şimdi genzim yanıyor, kuru bir öksürük boğazımda, beni dövmeye başladılar yine ki kemiklerim ağrımaya başladı...
Sevgili mikrop bak sana diyorum nerden geldiğin az çok belli ama beni daha önce birkaç kez ziyaret etmiştin... Ziyaretlerinde de beni hiç mutlu edemedin. Bak rica ediyorum... Hafta sonu Ankara'ya gideceğim, iyi olmam lazım. Seninle ilaç savaşına girip seni yok etmek istemiyorum. Senin de gideceğin yerler vardır mutlaka... Daha verimli yerler bulabilirsin belki... Hadi güzellikle git hemen evimden, barkımdan, vücudumdan hatta bana yakın her yerden... Anlaştık değil mi????
PC: Bu sene mümkünse bir daha uğrama... Zira ....... anladın sen onu ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)