16 Şubat 2009

mutluluk bu olsa gerek...


Karındaşım benim...

Ben sana ne diyeyim şimdi...

Paketin geldi oğluşuma, ilk önce açsam mı açmasam mı diye düşündüm... Sonra aynı şekilde tekrar paketlerim nasıl olsa dedim... İçindekine baktım; ah nede yakışacak serserime dedim...

Hem bu kadar uzak, hemde bir o kadar yakın olmayı nasıl becerebiliyorsun... Sana kocaman sarılıp teşekkür edemediğime ağladım, sonra da ya dokunabileceğim kadar yakın hissedemeyeceğim kadar uzak olsaydı diye düşünüp sevindim... Heyecanımı ve oğluşun paketi ilk açışını izleyemeyeceğine ağladım, sonra da uzaklarda bile bizi hissedebiliyor olmana sevindim...

Ahhhh bir tanem nasıl da duygulandırdın, mutlu ettin beni. Eminim Oytun gördüğünde de çok mutlu olacak. Pazar günü doğumgününde bir postacı bırakır eminim hediyeni bizim eve ;) Ve bende buda teyzenden kocaman bir öpücük diye veririm kocaman öpücüğünü...

Teşekkür ederim canımın içi; varlığın için, çok özel bir teyze olduğun için ve en önemlisi benim yarım olduğun için....

............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)