1 Şubat 2010

hepsinden istiyorum bana ne :)


Kaynak falan aramayın, yok ... Mail olarak geldiği için bilmiyorum... Şimdiden özür :)

Evim kocaman olsa, böylede bir kaydırak olsa fenamı olurdu :)


Oturarak iş yapmayı seven bana ideal çözüm mesela :)

Bunu yapmam lazım acilinden...

Köşe takımı isteyen bana güzel bir fikir ama uygulatacak adam bulmak çok zor :(


Uzaktan...

Yakından :)) Çok güzel düşünmüşler...

Bu raflara bayıldım, süper.....

Iskalama ihtimali yok :))

Bunu anlayan banada anlatsın...

Yeri dar olanlara güzel bir alternatif. Sizce ?


Yok bunu istemem... Her taraf su içinde kalır :)

Güzel bir çözüm ....

Bunu deneyeceğim :)

Bunu belki :))


Bu kadaaaaaarrrrr :))

Herkese iyi haftalar....

8 yorum:

  1. kaynak olan kardisin1 Şubat 2010 19:55

    Bence de hepsi birbirinden harika fikirler ablasi.. Sizin yaraticilk calismalari nasil gidiyor sen ondan haber ver:) Var mi bir gelisme?

    YanıtlaSil
  2. zeki!!! kardisin1 Şubat 2010 19:59

    Bu arada plastik siselerde kiyafetlerde aski izi olmasin diye :) ama zaten dar olan aski yerini iyice daraltir diye uygulamaya sokmadim. Bolca yerim olsa kesin butun askilarin uclarina gecirirdim plastik siseleri haha:))

    YanıtlaSil
  3. yine kardisin.. hep kardisin..1 Şubat 2010 20:09

    Durup durup aklima bir seyler geliyor.. Hani hayat agaci diye bir dizi vardi , benim cocuklugumda, senin korpeliginde:)) Orada Sam ve itfaiyeci erkek arkadasi evlerinin alt katina itfaiyecilerin kullandigı bir boruyla inerlerdi asagiya hatirladin mi??? Ben de o zamanan beri oyle bir boru istiyorum evime.. Eskiden inebilirdim simdi inebilirmiyim bilmiyorum sadece yuvarlanirm herhalde ama olsun:))) Bu kaydragi gorunce direk aklima o geldi, simdi ikisi birden olsun istiyorum!!!!

    YanıtlaSil
  4. Off haklısın ama istenmeyecek gibi değiller ki

    YanıtlaSil
  5. çok güzel tasarımlar. özellikle kaydırağa bayıldım ben bile kayarım evde olsa:D

    YanıtlaSil
  6. durup durup aklına neler gelmiş hakikaten kardiş :)) Bizim yaratıcılık işleri overlok makinesinin azizliğine uğradı. Hiçbir gelişme yok maalesef. Ama süper olacak var yaaaa :)))
    O itfaiye borusunu bilmem ama enişteyi yağla yıka biz gelene kadar kaydırak yaptırsın eve ben anlamam hahaaaa :)))

    YanıtlaSil
  7. biyasimadahagirdim;
    Ruhumuz çocuk bizim dimi ama ;)

    YanıtlaSil
  8. stil direktörcüm;
    hepsi şahane gerçekten. Evrene iyi mesajlar gönderelim hepsi bizim olsun :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)