23 Şubat 2010

made in ANNEM :)

Hani cici kumaşlar almıştım da koltuk kılıfı dikicez demiştim yaaaaaa :))
Çoktan kullanmaya başladım ama bir türlü yayınlamamıştım....
Ben çok sevdim siz beğenecekmisiniz bakalım :))






Bu yastığı hani minik kumaş kuş kalıplarını büyüterek yaptık annişle ama ne yazıkki hayal ettiğim gibi durmadı :)
Garip bir yaratık olarak şu anda duruyorlar böyle...
En kısa zamanda genetiği ile oynanacak ve düzeltilecek :)


Annişkom ellerine sağlık canım benim :)
Yine kalıp gibi bir iş çıkarttın valahi.....

6 yorum:

  1. Anneciğinin elleri dert görmesin..Harika olmuş..Kumaşın desenine de ayrıca bayıldım..Sevgiler..
    Odil'in annesi Fatma.

    YanıtlaSil
  2. Fatmacım sağolasın güzelim :) Bizdende sana sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Marifetli annenin diger kizi23 Şubat 2010 21:17

    Inanamiyorum bu kadar guzel olduguna!! nnosum butun yetenegini sergilemis cuk diye oturtmus, ancak bu kadar ustaca dikilebilirdi! COk begedim cok .. Ama sanki odanin eski sekli daha guzeldi, gelip olayi yerinde incelemem lazim :)

    YanıtlaSil
  4. bencede sen olayı yerinde incele en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  5. Örtüler süper olmuş anneniz çok yetenekli ellerine sağlık, kumaş çok güzelmiş ta aldığınızda da çok beğenmiştim, yastıklarla çok uyumlu ve sıcak olmuş, güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim deryacım :) annişim bu konularda gerçekten çok yeteneklidir...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)