2 Şubat 2010

yakında evde koyacak yer kalmayacak :)


Annemin salata kaseleri çatlamıştı. Tabi hemen el koyuldu :))
Biraz pıt pıt, biraz yapıştırma derken ortaya bunlar çıktı...




Bunlarda benim çatlayan mini kaselerimdi. Hazır elim değmişken onlarıda pıt pıtladım :)
Hepsinin içine kaktüs dikicem.
Yer gök kaktüs oldu nereye koyucam bilmiyorum ama bulucaz bir yer artık...
Bu arada böyle cam kaselerinize çok rahatlıkla kaktüs ekebilirsiniz. Çok su istemedikleri için minik damlalarda su koymanız yeterli.




Bunlarda benim kanaviçe panolarım.
Taaaaa ortaokulda bir yaz tatilinde annem elin iğne tutsun biraz diyerek zorla işletmişti hahaaa :)))
Ah annecim, güzel annecim o zaman kızsam da iyi ki yaptırmışsın...
Bak şimdi elimiz iğne iplik tutuyor :)




Bu çiçeğin adını bilmiyorum. Annecim getirmişti bir yerlerden :)
Nasıl da güzel çiçek açtı bu kış günü....
Sabahları ilk işim cicişimi sevmek oluyor birkaç gündür...

Bu arada kılıf dikme işlemleri annemle son hız devam ediyor. İnşallah bu hafta sonuna kadar bitireceğiz...
İnşallah, maşallah yani :)))

2 yorum:

  1. Eli igne tutan diger kardis2 Şubat 2010 20:22

    Kaseler seker otesi olmus! minik kaseler kiskanmasin ama uyukler daha al benili olmus:)
    Kanevicelerini de ne guzel degerlendirmissin! Cereveleri asis seklini de cok sevdim, koridordakiler degil bunlar di mi?
    Annosumuz sayesinde elimiz igne iplik tutuyor ama bir de onun kadar maharetli olma genini verseymis cok da guzel kullanirdik:))
    Kiliflar icin de kolay gelsin!! Merakla belemedeyim:)

    YanıtlaSil
  2. büyükler daha güzel oldu bence de :))
    kanaviçeler oturma odamdakiler canım bu arada... Gelmeye gelmeye sen evimi de unuttun benim :))

    Öpüldün eli iğne tutan kardişim benim...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)