19 Ekim 2017

Kültür Sanat Mevsimi - 2017 / #2



Sabah 8, akşam 8 masa başında çalışıyorum...
Gelen giden müşterilerimin haricinde çok aksiyonum olmaz... Ama sağolsun bazen müşterilerim beni rallide yarışan bir arabaya çeviriyorlar. Haklarını yiyemem şimdi :))
Neyse konuyu dağıtmayayım şimdi :)

Bütün gün masa başında bilgisayarımla haylice mesai yaptığımdan dolayı bazen rahatlamaya ihtiyaç duyuyorum. Aslında dışarı çıkıp bacak kaslarımı çalıştırsam çok daha fazla rahatlayabilirim amma velakin böyle bir lüksümüz her zaman mevcut değil.. Çözümü yine bilgisayar başında arıyorum...




Madem bir internet sitesi, blog, kanal vs tanıtacağım bu etkinlikte ben de size hoşca vakit geçirmeniz için bir adres vereyim dedim....  Uygulamamızın adı weavesilk efenim...

Amacı yok, öğreticiliği yok... Sadece kafa dağıtıyorsunuz...

Farenizi ekranda basılı tutarak bu resimleri çiziyorsunuz... Renkleri seçiyorsunuz, simetri yaratmak isteyip istemediğinize karar veriyorsunuz, dönme turunu seçiyorsunuz vs vs... Sonrası size kalmış :))

Ben habire çiçek yapmaya çalışıyorum, farklı şeyler çıkıyor... Sırf size göstereyim diye bugün birkaç resim kaydettim :)

Canınız sıkıldığında belki bir alternatif yaratır :)))
Gereksiz olduğu kadar eğlenceli bir site işte 👍




Renkli kalın efenim ♥

16 yorum:

  1. denedim,yaptıklarım pek bi'şeye benzemedi ama eğlenceli :))

    YanıtlaSil
  2. Gösterdiğin resimler bir zamanlar bakarak anlam çıkardığımız zihinsel aktivitelere benziyor. Şekiller ve renklerin birlikteliği ilginç görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparken de sürekli bir şeylere benzetiyorum, sonra bambaşka birşey çıkıyor ufak bir dokunuşla...
      Renklerin ahengi her durumda güzel ama ;)
      Sevgiler ♥

      Sil
  3. Dijital sanat dedikleri bu olsa gerek:))arada kafayı dağıtmak lazım Şebo'cuğum kolay gelsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok havalı bir isim buldun Müjde :)))
      Ben dijital sanat yapıyorum diye azıcık hava atıyım bari :)))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. İşten sıkılınca daha da eğlenceli oluyor Handan :)

      Sil
  5. en alttakini çok beğendim. keyifli görünüyor, kolay gelsin Şebnemciğim.

    YanıtlaSil
  6. Eğlenceli görünüyor bende deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir yorum yazmıştım silindi.
    Çok kızdım.
    Kısa kesecem.
    Çok fantastik ve yaratıcı devam et inan çok beğendim.
    Tüh öbür yorumum gitmeyedi iyiy fdi...Ne güzel ve komik yazmıştım biiir sürü...
    Öptüm kuzu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıralarda bende de oluyor bu yorum silinmeleri. Yazıyorum, yazıyorum tam göndereceğim pat gidiyor :/
      Ben seni bir sürü güzel şey yazmışsın da ben de okumuşum farzettim Merihim ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)