16 Ekim 2018

Bir mim; Kokteyl


Sevgili Berfce fi tarihinde beni mimlemişti... Geciktim, o sebeple kendisinden özür dilerim...
Daha da yazılmayı bekleyen 2 mim var üstelik... Azimliyim, bir gün oları da yapacağım 😊

Neyse biz şimdi kokteyl sorularımızı yanıtlayalım, bakalım nasılmış 👍


1- Okuduğun en güzel kitap hangisi?

Sene kısıtlaması yaparsam şu ana kadar bu sene okuduğum kitaplardan en güzeli Nermin Yıldırım / Dokunmadan kitabıydı... Bu yazarla ben daha önce neden tanışmadım diye de hayıflanıp duruyorum o sebeple...


2- Gelmiş geçmiş en duygu yüklü şarkı hangisidir?



Malum tevellüt fazla, gelmiş geçmiş deyince bu şarkı geldi aklıma ♥
Çok da severim hâlâ... Ahhh Firuze ahhh...

3- Etkisinden çıkamadığın defalarca izlediğin bir film var mı? Varsa hangisi?

O kadar çok var ki... İlk aklıma gelenlerden bir üçlü yapayım ben en iyisi size ;)


Ghost ♥

DirthyDancing ♥

Bu filmi izledikten sonra uzun süre Patrick aradım ben mesela hahahaaa :)))

Stepmom ♥

Ne zaman ağlamak istesem bu filmi de izlerim bak ;)

4- Bir renk olsan hangi renk olurdun ?

Kesinlikle yeşil ♥

5- Karşı cinste aradığın en önemli 3 özellik nedir ?

Karşı cinsde demeyeyim de bunu insan olarak yanıtlayayım ben.... Cinsiyet ayrımım kalmadı sonuçta 😉
Samimiyet, pozitiflik (ki hayatımızda yeterince negatiflik barındırıyoruz), güzel bir gülümsemeden yana kullanıyorum hakkımı... Daha ne bekler ki insan bu hayatta...

6- En beğendiğin yabancı dizi hangisi?

Bu aralar hiçbir şey izleyemiyorum... En son offf çok güzel dediğim "Big Little Leas" den sonra sokamadım hayatıma başka yabancı dizi...

7- Karşı cinste gördüğünde hemen soğuyabileceğin davranış nedir?

Karşı cinse bağlamadan tüm insanoğlu için söyleyebilirim ben bunu; içinde vicdan ve sevgi barındırmayan bana bulaşmasın hiç...

8- Gelmiş geçmiş en iyi Türk dizisi hangisi ?

Aralarından seçmek o kadar zor ki... Sanırım ben bu hakkımı Süper Baba dan yana kullanacağım ♥

9- Bir yerden yüklü bir miktar para kazansan o parayı ne yaparsın ?

Allah derim ne yapacağım hahahahaaaaa :)) Hele bu kriz ortamında...
Hayal bu ya, neden bir dünya turu olmasın ♥

10- Aşk her şeyi affeder mi ?

Heheeee :) Neden bu soruda Şebnem Ferah'ın şarkısı geldi aklıma :)) ( heheeeee 😊 Handan uyarmasa farkında değilim hiç, bu şarkıyı Özlem Tekin söylüyordu ya, ben neden Ferah dedim acaba)
Aşkın affedecekleri de vardır elbet, ama affetmeyecekleri de...

11- Aşk mı, gurur mu?

Aşk ♥ Hiç kasmaya gerek yok bence...

12- Evde yangın çıktı ve hemen çıkman gerekiyor. Kendinle birlikte neyi çıkarırsın?

Çok zor soru.... Şimdiki kadar düşünme payım olursa şayet Oytun'un hatıra kutusunu ve albümlerimi... Ama bu kadar düşünme payımın olabileceğini sanmıyorum...

13- Şimdiye kadar yaptığın en büyük çılgınlık nedir?

Kaz yumurtasını sınıfın içinde tam da derste üstelik arkadaşımın maksimum kıvırcık saçlarının üzerinde kırmak sanırım... Sonrasını bilahare anlatayım, bak yine çok güldüm hahahaaa :)))

14- En garip alışkanlığın nedir?

Benim gibi takıntılı kadına sorulacak şey mi bu şimdi :)))
En basitini söyleyeyim en iyisi... Sabah çalan alarmımı 3-5 defa ertelemeden yataktan kalkmıyorum... Uyanmış olsam bile bu böyle... Nedenini sorma hiç, bilmiyorum çünkü...


Şimdi kimleri mimlediğime gelince son 5 yoruma mimi paslarım ben :)
Yapmış olmanız mümkün, pas geçin anacım öyleyse şayet ;)

Derya
Sibelynka
Ezgi
Kadriye 
Maim Kadriye 

Öpüldünüz ♥


44 yorum:

  1. Güzel bir mime benziyor, soruların cevapları öyle açık ki düşünmeden cevap veremeyeceğim sanırım :) fırsat bulduğum ilk anda yapacağım

    YanıtlaSil
  2. Ah be şebo, henüz okumadım cevapları ama heyecanla en sona baktım beni de yazdın mı diye ama yazmamışsın :((( Ben de yapmak istiyorum belki, belki ben de o eski güzel blog günlerine geri dönmek istiyorum da belki böyle bi mim bahanesi bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum üzüldüğün şeye bak.
      Ben seni özel olarak mimlerim sen merak etme ♥
      Döneceksen tüm mimler senin olabilir ;)

      Sil
    2. Blogda yanıtladım bile mimi :)))
      Sağolasın canım benim :)

      Sil
  3. Allah göstermesin yangın durumunda ben de sanırım hatıra sandığımı ve albümleri çıkarırım.

    YanıtlaSil
  4. Hayırdır, omlet mi yapacaktın o kıvırcık saçların arasında :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençlik işte, kafa böyle şeylere çalışıyordu sanırım hep :)))

      Sil
  5. ayy nermin yıldırım okumadım keşfedeyim mademsi :)

    YanıtlaSil
  6. İlk fırsatta yapacağım Şebo biraz düşünerek mi yapsam ilk anda aklıma geelenleri mi yapsam? Dur bunu bir düşüneyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk anda gelenleri yaz gitsin hayatım, doğaçlama takılalım ;)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. İzle deep, ben her izlediğimde çok duygulanırım ♥

      Sil
  8. Özlem Tekin 'in o Özlem Tekin'iiiin.

    Sonrasını da anlat, cidden merak ettim. (Kendime not, Şebo'yla.buluşursan yumurtalı bir yere gitme, ne olur ne olmaz :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaaaa :)
      Hakikaten yaaaa, neden ben öyle dedim ki :))

      Ben bu delilikle ilgili bir mim başlatayım en iyisi, herkes dökülsün saçılsın anacım :)))

      Sil
  9. Hi dear!
    Your blog is fantastic.
    This post is great. :)
    If you want to follow each other write me on my blog. <3
    https://belyfashionadress.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Mimi aldım cevaplamaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel mimdi. Firuze çok severim.

    YanıtlaSil
  12. Stepmom filmini izlemedim ben. Bakayım bir ara. Bu arada şu yangın sorusunun yanıtını ben yıllar önce vermiştim. Kesinlikle albümler ve bilgisayarın hard diski.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Albümlerimiz ne kadar kıymetli değil mi Saadet... Aman evlerden ırak diyelim...

      Stepmom iyidir, güzeldir, duyguludur ♥

      Sil
  13. Ayni dönemin insanlariyiz vesselam secimlerden anlasiliyor 😊

    YanıtlaSil
  14. 13. soruya takıldım çıkamıyorum. Acayip merak ettim sonrasında ne oldu??

    **Çok teşekkür ederim beni de mimlediğin için. Geçen aylarda yapmıştım bu tatlı mimi.
    Şimdi de keyifle senin cevaplarını okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinden oldukça zaman geçtiğinden kim yaptı, kim yapmadı takip edemedim Sibel...

      13. soruyu bilahare post konusu yapacağım ben ♥ Uzun uzun, ballandıra ballandıra ;)

      Sil
  15. Kaz yumurtası mıı :D Çok merak ettim valla ahahahah :D
    Çok güzel bir mimdi ellerinize sağlık ❤

    YanıtlaSil
  16. Son zamanlarda gördüğüm en güzel mimlerden :)

    YanıtlaSil
  17. Okumak keyifli bir mim olmuş. Yumurta, saç çok çılgınca olmuş, felaket.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaaaa :))) Sonu ayrı bir manyaklıktı yalnız ;)

      Sil
  18. Şebnem'cim davetin için çook teşekkür ederim. biriken mimler ile en yakın zamanda yazarım :)
    Ahhh Stepmom <3 düşününce bile ağlamaklı oldum.
    Yalnız çılgınlığın çok fenaymış, Ah kıyamam gitti kıvırcık saçları kızcağızın :)))
    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşün senden daha da kıvırcık bir saç... Dibine elleyemiyorduk :)))
      Yaptık ama nasıl yaptık ben de bilmiyorum :)))

      Öpüyorum canımcım...

      Sil
  19. Yeşil en sevdiğim renk. Ben de yeşil olurdum herhalde :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşilmişik, sazmışık diye bir şarkı vardı ya, bak şimdi onu söylemek geldi içimden ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)