9 Ekim 2018

Bu hafta #40




Günaydın ♥
Bu haftaya ergenimle küs başladım, ne mutlu değil mi?
Kavga sebebi sorumluluk... Sonuç sessiz ama gururlu bir ergen ve delirmiş bir anne....
Öyle cool takılıyor ki, her şeyi ben hallederim edalarında, hatta ve hatta sabah okula yürüyerek gitmeye yeltenecek kadar hem de... Ama tabi ergenimizin hesaplayamadığı tek konu zaman ayarlaması... Zile 20 dk kala evden çıkarsan yetişemezsin ve galiba ben geç kalıyorum diye mızıldanırsın ve ananın pamuk arabasına mecbur kalırsın hahahaaa :) Ananın da çenesi durmaz tabi, böyle de bir ayrıntı var....
Tatile çıkıp çok bilmiş ve bir  o kadar da cool ergenimi yalnız bırakasım var evde... Acaba ne yapar diye feci meraktayım 😂 Akşama bir kıtır atsam mı acaba kendilerine :))))


Doğumgünü bahane, sohbet muhabbet şahane diyelim dedik hafta sonu kızlarla... Nasıl ihtiyacımız varmış başım başım kalmaya...Hayat problemlerini bir kenara bırakıp kakara kikiri yapmaya da ihtiyacı oluyor insanın arada... Eve geldiğimde beş karış suratla karşılaşmasaydım tabi ki daha iyi olacaktı ama sınav ergenusunun canı sıkılmış... Yedi cihana annem beni bırakıp içmeye gitti diye ufak bir duyuru yapmış hahahahaaaaa :))) Sanırsın dağın başında aşsız, susuz bıraktım.... Oda geleymiş ne olurmuşmuş sanki... Adam evden kaçsın da nasıl olursa olsun, pehhhh !!!!


Bu hafta hayatımda ilk defa melki yaptım ve yedim... Bu benim için nasıl büyük bir olay anlatamam... Normalde kültür mantarından bile korkarım zehirleneceğim diye... Ama ben ne yaptım Özlem'in gazına geldim ve pazardan melki aldım ve onu pişirip yedim... Tabi ki maaile... Bütün akşam da zehirlenecek miyim acaba diye bekledim 😂😂 Sık sık kendinizi nasıl hissediyorsunuz diye de yokladım ev halkını :)))

Şaka bir yana kızartması pek güzel oluyormuş... Kısaca tarif; melkileri güzelce yıkayıp haşlıyorsun, sonra da mısır ununa bulayıp kızartıyorsun... Salatayla mükemmel bir öğün oldu gerçi ama ben sanırım ancak senede bir kez yaparım bunu... Ruhum bu gerginliğe dayanmaz 😋


Okulda problemler hala devam... Bir grup sorumlu çok bilmiş anne olarak dedik ki diğer velillerle toparlanalım, yaşanan sorunları konuşup ortak bir paydada buluşalım... Ve sonuç sorumlu-sorunlu veliler olarak sadece 8 aileymişiz koskoca sınıfta 😂😂😂 Ne güzellll, ne güzellll dedik tabi ki bu duruma :))) Söz uçar, yazı kalır dedik ve taleplerimizi bir dilekçe ile okula ilettik yine de... Umutluyuz hâlâ :)))


Sürekli düşük modda gezindiğim için bu hafta hiçbir şey halledemedim tabi ki... Nefes almak mecburiyetinde olmasam onu bile almayabilirdim... O kadar vahimdi durumum... Hafta sonu azıcık canlanır gibi oldum ki hafta başına yine aynı ruh haline geçtim. Sanırım havalardan... Ya da benim uyuşukluğumdan... Ya da iş aşkımdan 😂😂

Neyse ben yine geçen haftaki listemi ufak katkılarla yeniden tekrarlar kaçarım, kendinize iyi bakın ♥



* Kargo

* Ustalar

* Kitap bitsin

* Ay sonu hesapları ve hesaplaşmalar

* Marangoza renk ve model beğen

21 yorum:

  1. Ahh bu ergenimolar..Hem cool takılırlar hem de anneleriyle takılırlar:))Ben de de var ya ondan diyorum:)Bu arada geçmiş doğum günün kutlu olsun.Nice güzel yaşlaraaa💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh ki ne ahhhhh :) Bu ergenusları ne yapacağız bilmem :)

      Bu arada benim doğumgünüm değil, arkadaşımındı ama ben de erken erken teşekkür edebilirim :)))

      Sil
  2. Aslında bu ergeenlere lazım bırakıp gitmek, o zaman değerimizi anlarlar ancak. Pazar günü bende arkadaşıma kahve içmeye gittim ama olay oldu. Ezgi anne gitme, seni çok seviyorum dedi:) bende dedim ki kızım sevdiğini özgür bırakmalısın, dönerse senindir:)))) Annenin evde olmamasından kimse hoşlanmıyorum şekerim ama bende özgür ruhlu bir anneyim evde çok oturunca hasta oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaaaa :) Ezgicik özgür bırakma kısmına feci takılmış bizimki gibi :)))
      Biz kafa kafaya verip bir dağa mı kaçsak ne yapsak Kadriye ;)

      Sil
  3. Yaw seni de ergenusu da koccaman öpüyorum, ne güzel anlatmışsın bayıldım ;)) Ara sıra kaçamaklarını çok özlediğimi farkettim ben de. Yapmaya, gitmeye fırsat ve de en önemlisi enerji bulabilir miyim bilemiyorum ama ;)) Bi uyuşukluk hali yerleşik olmaya başladı tövbeler olsun, geçer inşallah di mi? Mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kaçamaklar bizi zinde kılan yegane şeyler galiba Ececim.
      Bu uyuşuk halimizi acil çözümlemeli, yoksa tembelimsiler gibi yatmaya devam edeceğim :)))

      Öperim kuzum benim ♥

      Sil
  4. Oytun'un trip satırlarını okurken hemen peşinizde olduğumuzu anladım. O ağır hiç acelesiz herşey kontrolum altında modları falan aman allahım, ben haykırıp koştururken geç kalan benmişim gibi rahat olan kuzular :)))
    bu hafta memnuniyetsizlik ve dile getirmeyle ilgili bende ufak bir ders aldım pişman oldum bir daha asla dedim insan şaşıp kalıyor meğer bir kendi olunca :) bakalım ne olacak, evden uzaklaşmak biraz kendi başına ve kendi hayatına bakmak ne güzel bir şey, daha sık yapıp rahatlamak lazım, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu söylemek istemezdim ama çok yakınsın Derya :))) Bazen düşünüyorum da bu ağırlık hallerini ben mi yarattım acaba... Hani hep bir koştur koştur modundayım ya o da tepki mi veriyor acaba diyorum ama ne biliyim bilemedim işte :/

      Hani yola çıkarsın bir şeye karşı ama gideceğin yere kadar arkandaki insanlar yok olur, işte ben de aynen öyle hissettim... Konuşurken herkes var, iş icraata gelince kimse yok...

      Öpüyorum seni ♥

      Sil
    2. Yok biz yaratmadık bence şimdiki çocuklar böyle, bazen bu rahatlığına özenmiyor değilim ama :)
      Çok iyi anlıyorum Şebnemcim aynı şeyi yaşamışız nereye gidiyor bu insanlık meraktayım, neye dönüştük. Bende öperim ;)

      Sil
    3. Herkese azıcık akıl, bize de sabır diliyorum o zaman ;)

      Sil
  5. Ev,iş,eş,çocuk,aile hepsi çok güzel ama bazen kendi kendine kalmalı insan. Arada depoyu doldurmalı motivasyonla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :) Her hafta yapabilmeli insan bu kaçamakları aslında ama biz de ihmal ediyoruz koşuşturmaktan...
      Sevgiler ♥

      Sil
  6. Aaaa, nazar mı değdi? Çocukların huyudur hemen de küserler:)))umarım yorumu yazana kadar sarılıp, öpüşüp barışırsınız. Hahahaha bir de herkese duyuru yaptı ha?:))İntikam almış:)))Melkik ne? İlk kez duyuyorum. Afiyet olsun.
    Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barıştık şükür müjde ama bu sefer ikimizde burnumuzdan kıl aldırmayarak yaptık bu işi :)))
      Burda doğal mantara melki diyorlar, sanırım bir mantar çeşidi :)
      Öpüyorum seni ♥

      Sil
  7. Benim ki nasıl olacak acaba ergenkikte merak ediyorum. Triplere hazır olsam iyi olacak galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hazırlan arkadaşım, yaş büyüdükçe tripte çoğalıyor :)

      Sil
  8. Ergenlik kadar zor bir hayat dilimi var mı???!
    Her şey sıkıntı, sorun. Öfleme, pöfleme, sinir, isyan... (liste devam eder de eder)
    Kendim de aynen böyle bir ergenustum da oradan biliyorum.
    En az zararla atlatırsınız umarım :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaaa :)
      Bak şimdi annenle bir dertleşesim geldi Sibel :)))
      Tek ümidim en az zarar zaten ;)

      Sil
  9. Oytun'uma zihin açıklığı ve sabır diliyorum.
    Zooooor çooook zor teyzesinin yakışıklısı,ah bir anlasa bu telaşa hiç bitmeyecek ne yazk ki.
    Öpüyorum ikinizide şeker ailesi...( laf aramızda sen zayıflamışsın )kız cubuk şeke rmi oldun sen yoksa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ağzından bal damlıyor senin... Zayıfladım mı ki... Özel birşey yapmadım inan :))) Azıcık toparlanmışımdır belki koşturmaktan :)))

      Öperim şekerim seni ♥

      Sil
  10. Bizim ergen dé sürekli siz gidin gezin ben evde takılırım pozunda. Ne kadar geç dönseniz o kadar iyi diyor. Evde fazlalık gibi hissediyoruz bazen:). Arada bir kendine zaman ayırmalı insan.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)