15 Ekim 2018

Bu hafta #41


Selam ♥

Ben daha hafta sonu kaçamakları yapıp emeklilerin deniz-kum-güneş üçlemesinden çalma hayalleri kurarken kış geldi 😂 İnatla pikemi kaldırıp battaniye çıkarmamışken bu bana yapılır mı diye isyan etsem de gece büzüşmelerime son vermek adına dün battaniyemi çıkarttım ve hayallerimin üzerine de bir bardak su içtim...



Hafta içi günlerimiz iş-ev-okul üçlemesinden ibaret, gecelerimiz de ödev peşinde geçiyor... Sıkıcı bir rutinlik aslında... Ve benim bu sıkıcılık ve sakinlik  arasında tek yaptığım şey günlük rutin yemek-bulaşık ikilisi... Boşluklarda da kitap okuyorum. Bu kadar az etkinlikle benim gayet rahat olmam gerekirken ben aşırı derecede kendimi yorgun hissediyorum... Sabahları sürünüyorum yataktan kalkarken... Göz altı torbalarım pörtledi.... Habire ağrı kesici alıp vücudumun bilumum yerlerinde olan ağrılarımı gidermeye çalışıyorum...


Bu cuma ödül gecemizde tabu oyunu vardı...
Bu çocuklarla herşey çok komik olabiliyor... Biri gayet güzel anlatırken karşısındaki anlamayınca bağrınıp kartları havada uçuşturur, diğeri anlatamayınca sadece komik mimiklerden ibaret oluverir.. Şaka gibi bizim ergenler...
Tüm gece boyunca tehditler ve kahkahalar havada uçuştu hahaha :)) Bir ara Oytun üzerime atlayacaktı, zor kurtuldum elinden... Şimdi şöyle bir cümle düşünün; Bizim evin oradan motor geçiyor ya... Hani motor var ya... Oğlum bizim evde motor nerede deyince de başlıyor hoplamaya 😅😅 Adam meğer çevre yolu anlatmaya çalışıyormuş hahahaaa :)) Çatlak kiremit işte :)) Böyle bir anlatamama ve anlamama hali olunca açık ara yenildik tabi ki :)


Bu hafta nihayet "Farklı" kitabını bitirdim... Şimdi inşallah Mario Levi'den "Yanlış Tercihler Mahallesi" ni okumayı planlıyorum... Herkes çok methediyordu bu kitabı, inşallah ben de beğenirim...

Şeytanın bacağını kırarak bu hafta film izledim... Çok uzun zaman olmuştu, özlemişim film keyfi yapmayı...  Melissa McCarthy çok eğlenceliydi yine... Filmin ismi "Life of the Party" bu arada, söylemeden geçmeyeyim...


Bu arada bu sene "Can You Ever Forgive Me" isimli bir filmi daha vizyona girecek.. Türkiye'de vizyon tarihi belli değil henüz ama çok iyi bir film olduğu gezinen söylentiler arasında. Merakla beklediğim filmlerden... Denk gelirse kaçırmayın diyorlar, ben onların yalancısıyım ;)

Haftalık saçmalamalarımı bitirdiysem, listemi yapar işlere kaçarım ;)
Mutlu haftalar herkese ♥



* Marangoz işini mutlaka halletmem lazım bu hafta, yoksa annem beni vuracak...

* Cuma ödülünde bu hafta kitap kılıfı yapalım dedim, onlara bir de film seçmem lazım ama... (Monopoly daha çok cazip geldi desem 😊)

* Keşke bu hafta uzun zamandır izlemek için beklettiklerimden 2 film izlesem... (Tekte iyidir Şebo :) )

* Bu hafta artık süt alıp yoğurt mayalamaya başla...

* Şu mini evlerinin raflarını takıp tamamlasan da artık nihayete erse şu iş... Gözünde büyütme...






16 yorum:

  1. Cuma ödül gecesi fikri hoşuma gidiyor. Bu konuda bir organizasyon yapmalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli oluyor kadriye, toparla çocukları arada bir ;)

      Sil
  2. Ne güzel bir şey ödül gecesi <3 Ama tabu anlatma cümleleri şahaneymiş :)) Çok güldüm, eğlenceniz bol olsun.
    Sevgilerimle Şebnem'cim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım benim ♥
      Oytun bu işte nereden nasıl anlatacağı belli olmuyor, çok da anlayışsız bir annesi olduğu için sınıfta kalıyor :)))

      Sil
  3. Bu aralar ben de pek bir zombie modundayım.
    Sanırım bedenim sonbahara geçmemek için direniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biryerlerde bir sıkıntı var ama bilemedim işte :/
      Öpüyorum seni

      Sil
  4. Tabulu akşamlar yakındır Çınarda şu ara onu istiyor, eğlenceli olduğu kesin :) kış geldi ama malesef deniyorum bu yıl hep kışı özledim ve bekledim nedense, Şebnemcim biz yorganları çıkardık çoktan :) kitapta süpersin her hafta bitirmek en istediğim şey ama henüz olamadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğleneceksiniz eminim Derya :)
      İnanılmaz keyifli saatler geçirdik. Ben hala yaz kafasındayım, kış fikri ürküttü beni bu sene nedense.
      Bu sene Oytun 'un başında daha çok zaman geçiriyorum, o sebeple... Yoksa ben de çok yavaşımdır okuma konusunda.

      Sil
  5. Gerçekten kardeşlerimi de verilen ödevlere üzülüyorum. Aileleri ile daha çok vakit geçirmesi gerek bence çocukların. Zira bazı şeyler var ki kitaplardan öğrenilmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana... Ama sistem çocukları da, öğretmenleri de buna zorluyor :(

      Sil
  6. Bana da tam tersi hayatin rutin akisi huzur verir 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklılıklardan yanayım bende... Tabi sakin farklılılıklar ;)

      Sil
  7. Tabu tabii ya bayılırım. Çok eğlenirim. Bir de trivia pursuit var çok eğlendiğim. Cuma ödül günü fikri harika. Biz de uygulamaya geçmeliyiz ödül gününü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım o trivia pursuit ne menem bir oyundur... Hele hafızası iyi bir insanla oynamak acayip hezimetli bir yenilgiye sebep oluyor. Bir keresinde öyle biri denk gelmişti saç baş yoldurmuştu bana, bunları nereden hatırlıyorsun diye :))))

      Sil
    2. İşte o her şeyi hatırlayan bizim evde Burcu :)) Gerçi ben de fena değilimdir, ama Burcu saç baş yoldurur.

      Sil
    3. Oyoyoyyyyy :))) Çok fenaymış bu :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)