10 Ekim 2018

Bu ayın şarkısı #7


Çok uzun zaman oldu "ayın şarkısı" paylaşmayalı...
Bir haftadır bu şarkıya takığım... Ama sadece müziğine değil klibine de...
Doyamıyorum izlemeye, dinlemeye...
Ve bu haldeysem bu şarkı ayın şarkısı payesini hak etmiştir değil mi?

Ve karşınızda Güler Özince / Öyle olsa


Bu arada klip dedim ama aslında görüntüler kısa bir filme aitmiş; 1956 yılında Albert Lamorisse'nin çektiği Le Ballon Rouge isimli kısa filmi... Ama nasıl şahane,  ben izlemeye doyamıyorum ♥


Yeryüzüne bıraktığım ağırlık 
çok büyük,
Bi' kurtulsam bi' dünya hafifler...
Gökyüzüne savurduğum hayaller
yerle yeksan,
Bi' unutsam azalır kasırgalar...
Her gün ağlar,her gece ağlar,
Ağlar hayallerim..
Durmaz susar,hayata küser
Döner dolaşır,yine yeşeririm...

Ama ben inanmam asla
Mutsuz yarınlara..
'Öyle olsa sen gelmezdin'



18 yorum:

  1. Şarkının sözlerine bayıldım

    YanıtlaSil
  2. 'Ben inanmam asla,mutsuz yarınlara...'Ne kadar güzel bir söz ya....

    YanıtlaSil
  3. Şarki da sevimli ama o kısacık film çok başka güzel..gülümseyerek izledim biraz hayal kurmaktan da alıkoyamadım kendimi,teşekkür ederim💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin uzun hali youtube'da var, onu da mutlaka izlemelisin... Çok severek izledim ben de ♥
      Sevgilerimi gönderiyorum

      Sil
  4. Çok güzel sözler barındırıyor, ilk defa dinledim tanıştırdığın için teşekkürler Şebnemcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim şeyleri sizlerle paylaştıkça mutlu oluyorum ♥

      Sil
  5. Öyle olsa..
    Bulabilir miydim ? senin gibi güzel yürekleri
    Umudum hala bir yerlerde saklı ya da,farklı beni beklediklerini biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın güzel Merihim, öğretmenim, arkadaşım ♥
      Sen bambaşka bir güzelisin bu blog aleminin, yazılarını çok özlüyorum bilesin ♥

      Sil
  6. İlk kez dinledim, güzel bir sesi var, arkada gitar çok hoş, paylaşım için teşekkürler Şebo'cuğum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de kocaman sevgiler Müjdecim, beğenmene sevindim ♥

      Sil
  7. Şebnem

    Hakikatten teşekkür edeceğim sana..o kadar sevdim ki klibi de,bilgileri de,şarkıyı da..

    Pazar gününün kazancı ilan ettim seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın ♥
      Pazar günü azıcık keyif verebildiysem sana ne çok mutlu oldum anlatamam ♥

      Sil
  8. çok güzel, benim için hep umuttur yarınlar, mutluluk vardır yarınlarda.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)