5 Kasım 2018

Bu hafta #44



Günaydınlar efenim...
Saat öğlen oldu Şebo ne günaydını demeyin, ancak fırsat buldum....

Ay sonu, ay başı derken malumunuz yoğun oluyorum... Bu aralar bir de bir işe başlıyorum aklıma bir şey geliyor pat ona dönüyorum ve aslında yaptığım ve yapacağım işi unutuyorum... B12 mi kontrol ettirmem lâzım acilinden... Tabi beynim de azıcık dolu bir sürü vıdı vıdıyla... Kaygı seviyem de yüksek... Birleşince böyle şeylerin çıkması doğal olabiliyor... Ayaküstü teşhisimi nasıl koydum ama 😂😂😂 Bak eskiden böyle değildim, 40 yaşından sonra böyle oldum... 50 yaşımdan korkuyorum, size de teşhis  koymaya başlayabilirim her an, hazırlıklı olun :)))



Dudağımın üstünde kocaman bir şey çıktı... İlk önce uçuk sandım... Şimdi sanki sivilceye benziyor... Şayet sivilceyse bu devasa şey; muhtemelen yağlarım artık içime sığıyor  dışarıya taşıyor demektir.... Bakın bu konuda abuk bir hayalim daha var... Mesela karın bölgesinde yağımız mı fazla, orada bir sivilce çıksa ve biz onu mütemadiyen sıksak ve tüm fazlalık yağlarımızdan böylece kurtulsak 😂😂😂 Tamam saçmalıyorum farkındayım, yüzüme vurmayın hemen... Ruh halim hala iyi değil benim 😘


Cumartesi sabahları işe gitmeden önce pazara çıkma gibi bir rutin edindim son haftalarda... Bu hafta Oytun'la birlikte çıktık. Pazar parasını da ona teslim ettim... Ispanak 1 kilo diyorum pazarcıya bizimki yarım kilo yeter diyor, elma 3 kilo diyorum mesela bizimki 3 kilo çok fazla 1 kilo yeter diyor... Cebine akrep kaçtı birden 😂😂😂 Hele bir yerde çok güzel çiçek gördüm alayım dedim bozulacak şeye niye para vereceksin demez mi.... Koptu bir çatırtı tabi ki... Bu hafta gıdım gıdım aldığımız sebze ve meyveyle nasıl idare edeceğiz bakalım....



Hâlâ Yeşil Peri Gecesi'ni okumaya devam ediyorum, kitap çok güzel ancak ben bu hafta mutfakta daha fazla zaman geçirdiğimden fazla ilerleyemedim... İnşallah bu hafta bitiririm diye planlıyorum...
Bir sürü film yüklettik Oytun'la birlikte ama yine izlemeye zaman ayıramadık... Şu LGS senesini bir atlatsaydık hayırlısıyla...

8. haftaya girdik okulda ancak hâlâ sıkıntılar dinmek bilmiyor... Deneme sınavları yeterince yapılmıyor, çocukların eksiklikleri değerlendirilmiyor, 93246543241. kez ders programı değişiyor ve çocukların bundan okula gidince haberi oluyor gibi gibi... Okul idaresine sürekli sıkıntıları söylemekten yoruldum ama onlar  -cek -cak larla konuşmaktan yorulmadılar... Sabır Şebo diyorum kendime....


Bu haftayı da böyle bir döngüde geçirdik işte... Akşamüstü bir fırsat bulursam bekleyen mimlerden birisini patlatırım size :) İnşallah yani 😉 Hadi ben bir liste yapıp kaçayım artık...
Görüşürüz ♥



* Annemin evine badanacılar girecek, onlara boya seçmem lâzım...

* 2 haftadır ütü yapmıyorsun Şebo, farkında mısın?

* Banka hesaplarını bir düzene sokman lâzım, hesapların ve ödemelerin ucunu kaçırdın sanki...

* Bu hafta herhangi bir yarım işini bitir... Hangisi olursa, iyi hissedeceksin bak kendini...

* Hafta sonu anneni almaya gideceksin yazlığa, mutlaka 2 saat kendine zaman ayır... Sakinleşmene yardımcı olur...

* Faturaları öde...


20 yorum:

  1. Uy şu sivilce ve yağ fikrine sesli güldüm valla, ne de güzel anlatmışsın gülüm ;))) "Şayet sivilceyse bu devasa şey; muhtemelen yağlarım artık içime sığıyor dışarıya taşıyor demektir..." en çok da buna koptummmm ;)) Allah iyiliğini versin, musmutlu ol hep e mi?;))) Halen gülüyorum yaaa;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumartesi gününden bu yana aynada yüzümde çıkan bu muhteviyata odaklandım ve zihni sinir fikirlere daldım ne yapayım :))))

      Gül hep sen zaten, mutlu ol ♥
      Öperim çokça :)

      Sil
  2. Eğlenceli bir yazı keyifle okudum teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Sivilce olayı iyiymiş:)) Oytun eminim tasarrufu senden öğreniyordur. Birilerini rol model alması lazım bu konuda . Keyifle okudum haftanı sevgiler, bu arada filmleri nerden yükletiyorsun cd ciden mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok tasarruflu bir kadın değilimdir aslında ama hayat zorlaştıkça kısıyoruz birşeylerden işte... Yoksa yetişmiyor :/

      Filmleri evet cd ciden yükletiyorum. İnternetten yükleyemiyorum maalesef :/

      Sil
  4. Evet yazlıkta muhakkak kendine zaman ayırmalısın. Çok iyi gelecek bence.

    Sekizinci sınıf halleri nefretlik, derin nefes alın bolca. İzleyin filmlerinizi de çok ders yaparlarsa bizim çocukların ayarları bozuluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayıramadım biliyor musun Handan :/
      Yok evi topla, yok dolabı boşalt derken feciydi... Kılı kılına yetiştim diyebilirim...

      Ayar bozulması konusunda haklısın bak :)))

      Sil
  5. Bu yazdıklarının hepsini yapmaya ihtiyacım var Şebo, gel sen tut ellerimden. Beraber yapalım :(

    YanıtlaSil
  6. Güzel haftalar diliyorum Şebom...

    YanıtlaSil
  7. Spor yapan teyzeye bayildim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa :)
      Sen daha o evrede değilsin şeker ;)

      Sil
  8. Benim de bir haftadır çenemde bir sivilce çıkıyor, o geçiyor yenisi çıkıyor. Ergenliği atlattıktan sonra sivilce hiç çekilmiyor :-(

    Oytun'u pazara götürmekle çok iyi yapmışsın. Hayatın ne kadar pahalı olduğunu görsün. Ben üniversiteyi şehir dışında okuyana kadar bunu fark etmemiştim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çekilmiyor... Benimkinin ne halt olduğu da belli değil... Daha yeni yeni iyileşiyor...

      Bu yaz evin bütçesini de devretmeyi düşünüyorum hatta :) Bu çocuk belki adam eder beni :))

      Sil
  9. Sivikce fikrine bayıldım, niye olmasın. Bu aralar ben de bir çok konuyu aynı anda düşünüp, çalışmak zorundayım. Vitaminsiz günlerde bitap düşünüyorum. 30+ yaşımdayım, çok odaklılık yoruyor. Bizim bütçeyi Mert daha iyi yönetir. Ben de pazarı ona bırakacağım. Zaten iki haftasonum şimdiden işyeri tarafından dolduruldu.Deneyelim bakalım ne çıkacak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40+ yaşına gelmeden tüm fırsatları değerlendir bak benden kocaman tavsiye :))
      Ne kadar buralarda şakısak da 40 tırt vallahi :)))

      Çocuklar çok hevesli bu konularda ama bazen meletiyorlar adamı :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)