26 Kasım 2018

Bu hafta #47


Selamlar efenim ♥

Her ne kadar üzerimden buldozer geçmiş gibi tüm kemiklerim ağrısa da psikolojim iyi en azından :)
Buna da şükür...

Oytun efendinin sınavları bitti, din hariç herşey güzel :) Artık sınavlarda mutlaka 1 ya da 2 soru klasik tip soruyorlar ya feci afallıyorlar... Test çocuğu bunlar, bizim gibi uzun uzun yazmayı da sevmiyorlar zaten... Bana biri bu neden böyle diye sorsa; bunun olmasının sebebi diye başlar bıdı bıdı yazarım. Oytun'un ise tek kelimelik yanıtları var :) Atıyorum sıcaklık der geçer...  Cümle kurmaya tenezzül bile etmez 😂😂



Öğretmenler günü dolayısıyla bir şeyler hazırlayalım dedik Oytun'la...
Hama boncuklardan almıştık ama öylece duruyordu, fırsat bulup yapamamıştık...
Çok kolay gözükse de ütüleme ve kalıptan çıkartma kısmında biraz zorlandım... Hatta bazılarını çıkartırken kırdım :))) Ama olsun yine de çok keyifliydi...
Her öğretmene birer magnet hazırladık...  Güzelce paket yapıp süsledik...
Yarım elma, gönül alma ♥


Bu hafta pazara çıkmadım, üşendim...
Bakliyatlardan gideriz diye düşündüm... Birkaç tane de geçen haftadan kalan sebze kavanozumuz var...
Yeter işte, allah bereket versin...

Pazar günü ilk defa fellah köftesi yaptım... İlk denemeye rağmen gayet güzel oldu... Hatta biraz da buzluğa attım...Acil durumlar için fevkalade oldu bence ♥

Elimdeki kitabı hâlâ bitiremedim...  Sonlara yaklaştım gerçi ama hiç de umduğum gibi bir kitap değildi Aldatmak.. Dün akşam başına oturup bitirebilirdim ama canım film izlemek istedi...
Haluk Bilginer'in Eski Kocamız filmini izlemeye başladım ama filmin yarısından sonra alt yazılar birden yok oldu. Hatalı yükleme yapmışlar... Film de yarım kaldı, keyfimde :/ Ne kadannn güzel değil mi 😂😂

Bunun dışında bizde bir hareket yok...
Kendinize iyi bakın, mutlu haftalar ♥
Ben listemi yapıp kaçarım ;)



* Geçen haftadan kartlar ve ayakkabılık mevzusu...

* Saçlarını kestirsen Şebo, yoluk yoluk geziyorsun bu aralar...

* Sinemaya Çağan Irmak filmi geldi, bak haber veriyorum :)

* Oytun'a bu hafta bir deneme sınavı yapacaksın...

* Bir de kurabiye patlatsan bu hafta... Çocuk sevinir vallahi...

* Hafta sonu kızlar toplanacakmış, kendini ayarlayabilirsen oraya git...

40 yorum:

  1. Ben de Sosyoloji sınavlarından yeni çıktım,üstümden yük kalktı sanki :) Musmutlu bir hafta geçirmemiz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Güzel haftalar, çağan ırmak filmi mutlaka gidilmeli bence. Yarın bir şansımı deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gidemedim maalesef :/
      İnşallah sen gidebilmişsindir...

      Sil
  3. İlk yazılılardan sonra bir oh çekiyoruz birde ikinciler bitse sonra biraz mola :) hediyeleriniz şahane olmuş, renklerine de kendilerine de bayıldımm
    Fellah köftesi benimde favorimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O molayı iple çeker oldum Derya, ben de izin alıp şöyle bir oturmayı planlıyorum inşallah ♥
      Teşekkürler, beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  4. Öğrenciler tek kelimelik cevapları daha kolay buluyor sanırım. Benim de dikkatimi çeken biri durum tek kelimelik cevaplar :)

    YanıtlaSil
  5. güzel bir hafta olsun inşallahh...ben de böyle listelerle yaşıyorum hep...en sevdiğim şey yaptıkça üstünü çimektabii ki...Oytun'a başarılar dilerim..bizim kızın sınavları ara verdi canı çıktı zavallımın:)) sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkli üstünü çizmek bence de... İnsana bir rahatlama geliyor...
      Şu ara tatili bir gelse de çocuklar tam rahata erseler...
      Bizden de sevgiler ♥

      Sil
  6. İyi haftalar efenim...
    Kurabiye iyi fikir bende yapsam fena olmaz.En çok Toprak sevinir, bizde kahve yanında nemalanırız.
    Oytun'un öğretmeni olmak isterdim,o gökkuşağı altında en güzel hediye emeklerinize sağlık..
    Anasının yüzünü güldür,güldür hep güldürsün o oğul ve anası öpüldünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi haftalar Merihcim sana da...
      Bende Oytun'un öğretmeni olmanı çok isterdim, senin elinin değdiği çocuklar daha bir ışıl ışıl olur eminim...
      Gökkuşakları emrine amade olsun senin ♥♥♥

      Sil
  7. Hahaha çocuklar yazı yazmaya üşeniyorlar gerçekten de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaaa gerçi üşenmedikleri şey var mı diye düşünmek de gerek :)))

      Sil
  8. Bu yıl işleri zor çocukların. Hem zaman az hem sorular uzun. Uzmanlar bile diyorlar. Bakalım bir atlatsalar da rahatlasalar. Hediyeler bayıldım ben bu yıl tembellik yaptım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahtan sayısal bölümün süresi uzatıldı.
      İnşallah emeklerinin karşılığını alırlar.
      Sevgilerle ♥

      Sil
  9. Bizde neredeyse hic test yapmiyorlar canim uzun yaziyorlar hep .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ♥ İfade yetenekleri gelişiyordur böylelikle :)

      Sil
  10. Ya nedir bu Din dersinden çektikleri. Nisan'ın da muhakkak bir - iki yanlışı oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En korktuğu ders haline geldi Oytun'un da maalesef :/

      Sil
  11. İyi haftalar demeyi unuttum. İyi haftalar:)

    YanıtlaSil
  12. Ne tatlı bir annesinin sen ya..Maşallah sana:) El emeği ürünlerin çok güzel olmuş, Fellah köftesi de eminim senin elinden o da şahane olmuştur..kurabiye fikri de güzel..Sevdiklerinle birlikte, huzurla, keyifle..afiyetle tüketin Şebnem'cim. Sevgilerimi gönderiyorum sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel bir yorum bu :) Mutlu oldum okurken, teşekkür ederim :))

      Fellah köftesi ilk defa denedim ama fena da olmadı ;)
      Bir gün bu tarafa yolun düşerse birlikte de yeriz :)
      Öpüyorum ♥

      Sil
  13. Bu oğlanlar analarına hiç benzemiyorlar Şebo. Arda da tek kelime yazar geeçer. Hattaa konuşurken de öyle israf etmez:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz olsak döktürürüz :))) Hatırlıyorum da sınavlarda ayrılan yere sığamaz taşardım hep :)))
      Tutumlu çocuk Arda :) Tamamen sebep bu hahahaaa :)))

      Sil
  14. Magnetlere bittimmmmm
    Tam da senlikmiş
    Özel,neşeli,sevmemek mümkün diiil türünden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok teşekkür ederim maim ♥
      Öpüyorum komacanından seni :)

      Sil
  15. Fellah köftesine bayılırım. Bir kere denedim. Tadı fena olmadı ama onları küçük küçük dökmek çok sıktı beni. Biraz büyük döktüm, pişince daha da büyüdü :-) Şekli olmasa da tadını tutturmuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük küçük dökmek evet biraz sabır istiyor Şule... Ayda yılda bir katlanacağız artık ;)
      Şekle de çok takılmamak lazım zaten :)))

      Sil
  16. Bazen birkaç şeyi aynı anda yapmak istiyorum mesela şimdi olduğu gibi hahahah film izlerken bir bölüm kitap okudum sonra blog dostlarıma bir göz atayım ne yapmışlar dedim bir de post hazırladım daha nolsun bu araya akşam yemeğimi de sıkıştırdım . Sağlıcakla ve sevgiyle kalın. mutlu haftasonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy bende :))) Keşke 8-10 kolumuz olsaydı ahtapotlar gibi hahahhaaaa :)))
      Bugün sen çok çalışkansın maşallah ♥ Çok şey halletmişsin ;)

      Sil
  17. Sorma bizim Mert'in okulunda da sınavlar yıllardır klasik. Çocuklar üniversite sınavına nasıl girecekler biz de buna endişeleniyoruz. Neyse ki 2 yıldır en azından bir sınavları test oluyor artık. Fellah köftesini hiç tatmadım,, merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durum böyle olunca evet sınavlar için endişelenir insan... Test alışkanlığı da önemli bir ayrıntı çünkü...

      Fellah köftesi güzel oldu, dene mutlaka diyeceğim ama mutfak konusunda nasılsın bilemedim şimdi :))) Ya da bir ilk olsun, zorundan başla ;)

      Sil
    2. Sen ne diyorsun gurme fazla iddialı bir kelime olsa da yemek konusunda mutfakta iddialıyım, ayrıca lezzetleri denemeye bayılırım. Farklı mekanlarda farklı lezzetler peşinde koşarım her zaman. Fırıncı çocuğuyum, hamur benim işim. :)) Deneyeceğim.

      Sil
  18. Magnetler ne güzel olmuş öyle...Becerikli ana oğul...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımcım, kendi çapımızda eğleniyoruz işte ;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)