13 Şubat 2019

28 Gün Meydan Okuması #12


Allahım yazsam okuyamıyorum, okusam yazamıyorum...
Nedir benim bu halim :))
Uzun süredir blogları okuyup yorum yazamadığımdan dolayı dün sabahtan itibaren boş kaldıkça özellikle meydan okuma yazılarını okudum... Akşama kadar peyderpey okumama rağmen bitmedi üstelik, tüm bloglara yetişemedim. Ama bugün bitiririm sanırım. Hal böyle olunca da benim yazı kaldı tabi...
Neyse bugün iki post birden yazar hallederim artık ;)

Dünkü konumuz neymiş hemen bakalım o zaman;

Yaşasın, meşhur moda blogger'ı gibi hissedebilirsin bugün kendini. Kullanmaktan asla vazgeçmediğin, bittikçe yeniden aynısını aldığın şeyleri yaz da bilgilenelim...


Gardırobumda yaz kış vazgeçemediğim şeylerin başında elbise geliyor benim. Öyle zıpçık gibi üzerime oturan cinsten değil salaş modelleri tercih ederim hep. Ya bol uzun olacak ya da çan kısa... Ve olmazsa olmaz ayrıntısı ise mutlaka cebi olacak :) İçinde kendimi çok rahat hissediyorum. Pikniğe bile elbiseyle gidebilme potansiyelim var benim 😂😂😂


Diğer vazgeçemediğim şey siyah tayt... O gövdeye tayt demeyin hiç, vallahi çok rahat ediyorum... Özellikle kışları geçir üzerine salaş bir tunik, oh senden rahatı yok 😂😂 Bedenime uygun rahat bir tayt buldum mu hiç kaçırmam, hemen alırım ♥


Diğer vazgeçilmezlerimden biri de fularlarımdır. Çok severim. Boynuma bağlayıp evden çıkan fularım gün içerisinde farklı görevler görebilir 😂😂 Bir bakmışsın kafama bağlamışım, bir bakmışsın omzuma, belime bile bağladığım olur sıkıntıdan. Çok amaçlıdır her zaman anlayacağınız ;)


Bir de güneş gözlüklerim var tabi. Çoğunlukla tepeme taç yaparak kullansam da yaz kış yanımdadır. Gerçi bu sene kışın okuma gözlüğümle birlikte zaptetmesi zor oldu da biraz boşladım kendisini. Yaza yine kavuşuruz ama ;)


Aaa bak kıymetlimi unutuyordum. Bir de senelerdir giydiğim crocs terliğim var vazgeçemediklerimden. Parmak arası altı tomurcuk tomurcuk bir şey. Kardeşim benimle dalga geçer hatta o terlikle ilgili, " abla crocs bu terliği sadece  bir sene üretti ve beğenilmedi diye kaldırdılar. Tek çeşit sensin bu terlikle rahat eden" diye. Ama ne yapayım benim için dünyanın en rahat terliği kendisi ♥

Şimdilik bu kadar, ben azıcık yine sizleri okuyayım ;)

26 yorum:

  1. Şebnemcim bende cebi çok severim, hırkadan eşofmana eteğe cepli ise favorimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep eşyanın kullanımını rahatlatıyor gibime geliyor derya :)

      Sil
  2. Ben de fularları saç bandı yapıyorum,bazen de boynumda kullanıyorum.Çok kullanışlı oluyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Her ne kadar sevsem de şu fuları kullanmaya alışamadım bir türlü. Dumuyor ki boynumda:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Benim de durmaz ama yine de takıyorum işte :)

      Sil
  4. ha haaaa casual salash giyimin temsilcisiiii :)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlısın
    güzele kıyafet ayrıntı ne giyse yakışır tatlım senin gibi
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Elbiseyi alışkanlık edinmek süper bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son 5-6 senedir olmazsa rahat edemediklerimden Sezer :)

      Sil
  7. elbise etek ben de çok seviyorum her gece yarın sabah elbise giyicem diye kendimi gaza getiriyorum sabah yine uffff ya rahat edemem şimdi diyip pantolona dönüş yapyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir alışsan pantolon rahatsızlık verir emin ol ;)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Vallahi beğenilmedi diye üretimden kaldırmışlar o modeli, o kadar yani :))) Ama benim kıymetlim ♥

      Sil
  9. Taytın rahatlığını ben bu sene keşfettim. Dediğin gibi üstüne uzun bir kazak çok rahat oluyor.

    Fular kullananlara çok imreniyorum. Ben kıyafetime yakıştıramıyorum ya da boynumu sıkıyormuş gibi geliyor. Halbuki çok şık bulurum. Keşke kullanabilsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taytın rahatlığını keşfettiysen artık bırakamazsın Şule :)

      Sil
  10. O tarz elbiseler hele cepliyse çok rahat oluyor gerçekten :). Fularlar gerçekten çok amaçlı ben de çok kullanırım :). Güneş gözlüğünü de çok seviyorum, taç görevi görmesi de ayrı bir güzelliği :).

    YanıtlaSil
  11. Ay ya elbise sevenleri, giyenleri çok seviyorum. Kendime hiç yakıştıramıyorum. Ne bileyim sanki bi tuhaf oluyo bende. Bi de o kardeş yorumuna çok güldüm ay, ofiste yanıma geldiler n'oluyore diye ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbise kullanmaya bir alışsan Ece vezgeçemezsin. Ve sana da yakışacağına çok eminim ben. Alışmadığın için tuhaf geliyordur..

      Kardeşin benimle ilgili böyle garip yorumları hiç eksik olmaz Ece :)))
      Gül sen hep ♥

      Sil
  12. Ayy ben de elbise giymeyi çok severim. Tek parça, giy çık :)

    YanıtlaSil
  13. Tayt her derde deva 😊

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)