25 Şubat 2019

28 Gün Meydan Okuması #23 ve Şebonun Gevezelikleri #6


2 günlük bir aksatmam mevcut meydan okumamda. Bugün açığı kapatabilir miyim bilmiyorum ama meydan okumanın son gününe kadar toparlamam lazım.

Efendim niye geciktin diyecek olursanız bizim ergenin hafta sonu malum doğumgünüydü ve ben bir koşuşturma içerisindeydim. Dile kolay 25 kadar ergen geçti bizim evden hahahaa :)) Üstüne de hasta oldum bingoooo 💣

Dün gece Oscarlar dağıtıldı ve ben izleyemedim. Bu sene internetten yayın yapılmadı maalesef ya da yapıldıysa da ben bulamadım. Digitürk üyeliğim de olmadığından resmen kös kös oturdum. Sinirden evde gezinip durdum tüm gece. Evet tüm filmleri izleyemedim, hatta çoğunu izleyemedim de diyebilirim  ama yine de kendimce tahminlerim vardı. Saç baş yoldurdular bana gece gece anlayacağınız :/

Sonuçları öğrendikten sonraki izlenimlerimi yazacak olursam;

Green Book en iyi film ödülüyle zaten fethettiği kalbimi güzelce perçinledi.

Bohemian'ın toplamda 4 ödül alması ve özellikle Rami Malek'in en iyi erkek oyucu heykelciğini kapması yine çokça sevindiklerimden.

BlackKklansman 'ı sevmemiştim, uyarlama senaryo kategorisinde heykelciği kapması kimseyi şaşırtmasa da beni şaşırtan kategoriydi.

Black Panther'i izlememiştim ama aday listesinde olması bir çok kişiyi şaşırtmıştı. Aday listesinde bunun ne işi var dememize rağmen 3 dalda heykelciği kapmış. ( Prodüksiyon tasarımı, kostüm tasarımı ve özgün şarkı)

A Star is Born ile sevdiğim "Shallow" şarkısı özgün şarkı dalında heykelciği kaptı, bence haketti de. Sevgili Gaga üzülmüştür muhtemelen Olivia Colman' a en iyi kadın oyuncu heykelciğini kaptırdığına. Henüz Favoruite filmini izlemedim ama okuduğum yorumlarda iyi olduğu söyleniyordu. Hoş Glenn Close ihtimali daha yüksek gözüküyordu ama son düzlükte Glenn Close geride kalmış demekki...

Ve "Roma"... Sevenleri de çoktu sevmeyenleri de. Ben seven taraftaydım hatta en iyi film dalında Green Book ile savaşacağını düşünsem de gönlüm Green Book'tan yanaydı. Roma filmi de en iyi yabancı film ödülünü kaptı. Bunun haricinde en iyi yönetmen ve görüntü yönetimiyle toplamda 3 heykelciği var ♥

Bu sene hakkını veremediğim Oscar Ödülleri hakkında kendimce düşüncelerim  bunlar. Şimdi gelelim meydan okumada geciken günlerimi tamamlamaya...

Cumartesi günkü konumuz;

Neler Yapıyorum yazısı hazırlıyoruz. Maddeler için benim bir yazıma bakabilirsiniz.

Seviyorum / Loving:
Bu aralar rutinlerimi seviyorum. Rutinlerim aksayınca hırçınlaşabiliyorum.
Evde vakit geçirmeyi seviyorum. Battaniyemi çekip kitap okumayı, Oytunu oturduğum yerden delirtmeyi, dünya yıkılsa bile ben yerimden kıpırdamayayım modumu seviyorum...

Yiyorum / Eating:
Bu aralar sebze yemekleri favorim. Brokoli/balkabağı/karnabahar üçlüsünü her gün yiyebilirim hatta. E hal böyle olunca da çeşit çeşit yeni tarifler deniyorum ♥

İçiyorum / Drinking:
Limonlu sıcak su... Hiç içmezdim eskiden ama son 2-3 haftadır fincan fincan içiyorum. Kokusuna ve ağzımda bıraktığı tada bayılıyorum.

Hissediyorum / Feeling:
Kendimi yorgun hissediyorum. Bunun hasta olmamla alakası da olabilir tabi ama dokunmasalar günlerce yerimden kalkmadan yatabilecek gibi hissediyorum.

Yapıyorum / Making:
Bu aralar hiçbir şey yapmıyorum :) Bir ara elimdeki yarım işlere odaklanmıştım ama şimdi ondan da vazgeçtim. Geçecek inşallah bu tembellik halim...

Düşünüyorum / Thinking:
24 saati sürekli kafamda döndürüyorum bu aralar. Ölü zamanlarımı biraz da aktifleştirebilir miyim diye planlamalar, listeler geçiyor zihnimden sürekli. Uygulama mı? O işler karışık işte ahahahaaa :))

Hayalini kuruyorum / Dreaming:
Oytun'un iyi bir liseye yerleşmesi hayalindeyim çokça bu aralar. 3 ay kala sanırım sadece buna odaklanabiliyorum.

Okuyorum / Reading:
Misafir/Nermin Yıldırım

Dinliyorum / Listening:


Bu da Geçecek / Göksel
Bu aralar bu şarkıya takıldım ♥

İzliyorum / Watching:
Oscar adaylarını izliyordum ama listeyi tamamlayamadım hâlâ. Ödüller verilmiş olsa da ben izlemeye devam edeceğim...

Mutlu haftalar ♥

6 yorum:

  1. Ben de bu aralar çok brokoli yedim, çok severim. Karnabahar yediğim dönemi biliyorsun zaten, haha :). Sebze çok güzel bir şey :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum hahaaaa :)))
      Sebze candır can ♥

      Sil
  2. Bende kendimi yorgun hissediyorum
    Kış ve soğuk etkisi olsa gerek bahar bir an önce gelsin

    YanıtlaSil
  3. Oytun hayal ettiği en güzel okula yerleşsin de gerisini takmazsın. Biliyom ben.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)