1 Şubat 2021

Ocak İnstaları

Ocak  ayında ben yoğunmuşum sanırım, instagramda da uzun uzun yazıp gönderi paylaşmak yerine hikayelerde fotoğraflarla halletmişim bu işi :) Çek, iki emoji koy, yapıştır gitsin :)) Tam tembel işi :D

Neyse yine de kısa kısa anıları paylaşayım ben burada da ♥

Bazlama tost diye etiketlediğime bakmayın, kendileri lavaştan yapıldı :))

İnternette çok kolay bir tarif görmüştüm onu denedim. Sonuç başarılı ;)


Ara ara Oytun'un telefonuna ve bilgisayarına el koyuyorum. 
Yoksa hiç iletişim kuramaz hale geliyoruz çünkü...

Yine bir internetsiz yaşam denememizde çocuklukta kullandığı takma bıyıkları bulmuş. 

Bize de eğlenmek düştü :D

Mandalinalı kek ♥

Bir kaç defa daha deneyeyim, tarifi de paylaşırım sizinle. Biraz daha ustalaşmam ve bir şeyleri ekleyip azaltmam lazım ;)

Bir yarım işi daha tamamlamanın bahtiyarlığındayım  efenim ♥



Annem bizde ♥
O bir taraftan ben diğer taraftan feci halde hamur işlerine dalmış durumdayız.
Allah sonumuzu hayır etsin :))


Evdeki çalışma ortamımız :)
Oytun da ben de bu masayı kullanıyoruz.
Kahve molası hali bu da ;)


Elmalı turtayı güzel yaparım yapmasına...
Ama şu üst çubukları hiç tutturamam...
Dün de böyleydi, bugün de böyle :/
Bundan sonra çubuklarla savaşmamaya karar verdim, rendeleyip geçeceğim...
Ama yine de erenlerin sağı solu belli olmaz tabi ki ;)


İki güneş açtı diye çiçeklenmeye başladı bizimkiler...
Sonra kar geldi, büktüler boyunlarını...
Baharda ne yapacaklar bakalım


Derdin büyüklüğüne gel baccııımmmm :)))
Danteli kullanırken iyi, ütülürken mi kötü derler adama :))


Nadir anlardan birisi :))
Birkaç parça iş verip saldım sokağa...
Serseme dönmüştü geldiğinde :D


2020 ye 22 okunmamış kitapla girmişim...
2021 e ise 33 okunmamış kitapla giriyorum 🙈
Bu sene 26 kitap okuduğuma göre kitap alım hızım okuma hızıma denk değil sonucunu çıkartıyorum ki bu sonucu bebeler bile çıkartır 😂😂😂

Bol okumalı bir yıl olsun hepimize ve lütfen lütfen okuma hızım kitap alım hızımı aşsın artık 😜



O derste, ben işte...
Tatlı tatlı güldüğüne göre ders ya beden ya müzik hahahaa :))
Diğer türlü çatıyor kaşlarını, dinliyormuş gibi yapıyor :)))


Yılın ilk kahvesi annemleydi bu sene de...
Muhabbetimiz bol olsun dedik yine ;)




26 yorum:

  1. Bu keyifli hikayeleri instagram hesabınızdan da anlık takip etme şansımız var mı?:-)) Takip etmemizin bir mahsuru var mı, bazen hesaplar daha özel, aile ve arkadaşlar arası olduğu için sormakta fayda var:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki takip edebilirsiniz. Kullanıcı adım sebboytun :)

      Sil
  2. Çok keyifle okudum. Günler bir şekilde geçiyor değil mi? Her zaman keyifli, mutlu günleriniz olmasını dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle böyle geçiyor günler ve biz nasıl geçtiğini anlamıyoruz aslında... O yüzden bolca anı biriktirmeye çalışıyorum ♥

      Sil
  3. Hocam ''mandalinalı ıslak kek'' bence bunun telif haklarını almalıyız hocam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam zamanında almışlar telifini bence bunun :))
      Damak tadıma tam uydurduğumda kolayından bir tarif vereceğim, mutfak becerin var nasıl olsa. Yaparsın bence ;)

      Sil
  4. ocak ayınız güzel geçmiş gibi duruyor fotoğraflardan, şubat da öyle geçer umarım :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimizin güzel geçer ♥
      Sevgiler...

      Sil
  5. Okuma hızın, ışık hızı gibi olsun :)

    YanıtlaSil
  6. ❤️❤️❤️🧿❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  7. Hepsi ayrı gülümsetti yüzümü, bu sene herkes için çok güzel bir yıl olur umarım🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene inşallah daha iyi olacağız, bahara kadar atlatacağız bu musibeti diye hayal ediyorum ben de...
      Sevgiler ♥

      Sil
  8. Baktım baktım, her karede ayrı keyiflendim. Ömre neşe bir kadınsın sen, seviyorum okumayı-izlemeyi ve yazmayı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın benim ♥
      Duygularımız karşılıklı...
      Ahhh bir de karşı karşıya gelsek ne cümbüş çıkartırız biz seninle ♥

      Sil
  9. O mandalinalı keki biz de denemiş çok sevmiştik. Ara ara yapıyoruz. Benimkiler böyle dibimde ders yapmazlar. Herkes kendi kıta sahanlığına çekiliyor evde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de çok sevdik saadet o keki... Hafif bir tatlı oldu ♥

      Bizimki kıta sahanlığına çekilince kaytarması bol oluyor maalesef :/

      Sil
  10. Yaşasın eşit olmayan turta çubukları! Gayet güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaaa :)) Ben bunu hep yapıyorum Semi :)))

      Sil
  11. Hepimizin kitap alım hızı, okuma hızından fazla bence :-)

    Napoli serisini ben de okuyacağım Şebnem. Senin düşüncelerin nasıl olacak merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napoli serisini çok merak ediyorum senelerdir. İnşallah bu sene okuyacağım Şulecim :)

      Sil
  12. O ödevde ben işte dediğin fotoğrafa bakıp iç çektim, darısı başıma diyeceğim ama bir yanım da çok hızlı büyümesinler diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlı büyümesinler bence de... Şu dönemin aslında çok iç çekilecek bir tarafı yok. Alt metindeki kavgalarımızı bir duysan büyümesin dersin :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)