28 Eylül 2022

Bu sefer hafta ortası tırtladım :/

 

Bugün sabah kazınarak kalktım yataktan...
Okul saatine 25 dk var ve biz tabii ki giyin, iki lokma ağzına at derken geç kaldık...
Şu anda oturduğum koltukta içim uyuyor...
Bugün bitmez bana... Vallahi bitmez...

Gözlerim açık uyuyabiliyorum ben... Ciddiyim hahahaaa :))
Kafamı biraz desteklemem lazım yalnız... Bu konuda düşünür poz inanılmaz iyi işliyor...
Gözlerim açık ama ben gitmişim hahahaaa :))
Ani bir ses, ani bir hareket olmazsa algılamıyorum da...
Kendimi anlamakta güçlük çekiyorum bu konuda...
Gerçi 30 yıldır masa başı çalışmanın vermiş olduğu bir deformasyon olma ihtimali de yüksek bu durumun 😀

Çok hantallaştım bu aralar... Canım hiçbir şey yapmak istiyor..
Hareket etmem lazım... Akşam yürüyüşleri bana iyi geliyordu...
Ama yok kıpırdayamıyorum yerimden..
Bu aralar sürekli beynimin içinde hadi yürüyüşe diye bir ses var ama çabuk susuyor..
O sesi dinlemem lazım...

Bugün sabah arabada işe gelirken bir şarkı denk geldi...
Oytun bana çok iğrenç bir bakış attı, şarkıyı sevdim diye 😂😂😂 
Ama nakaratı şahane...
Nakaratı uğruna diğer yerlerini de mecburen dinliyorum şimdi...
Takıldım feci sabah sabah...
Hadi siz de dinleyin 😂😂😂


Rastgele yaşadık hayatı durduk Gülümsedik yeni hayaller kurduk laylayloooommmmm 😁


14 yorum:

  1. Uykdan kalkarken arada tırt olabiliyor yatakla vedalaşmak en üzücüsüde bu sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sabah uykusu ne tatlı oluyor değil mi :) Hoşgeldiniz bu arada

      Sil
  2. Son günlerde sürekli yazmakta istikrarlisin, kutluyorum seni:)) Ben de bu konuda tirtladim:)) Ay evet arabada giderken bu sarkinin nakaratinda bende yükseltiyorum sesi, cistak cistak el kol hareketleriyle eslik ediyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer feci inat ettim, umarım uzun süre sürdürebilirim :))
      Şarkı fena yahuuu :)) Çok olmuş çıkalı ama ben yeni denk geldim :))

      Sil
  3. rastgeleeee evet entel müzik kikiki :)

    YanıtlaSil
  4. Hadi ben başladım bu hafta, seni de gaza getireyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin şu spor aşkına hastayım zaten... Boğazımı azcık ama azcık kıstım, harekete de başlamak için bir gaza geliyorum seni görünce ama ne zaman başlayacağım bakalım :))

      Sil
  5. Son zamanlarda hepimiz kazınarak kalkıyoruz yataktan galiba :)) Neyse, akşam yürüyüşleri önemli. Umarım yapmaya fırsat bulursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım arkadaşım yaaa :))
      Mevsimsellikle birlikte gece geç yatmaktan kaynaklanıyor biraz benim bu haller :/

      Sil
  6. Mevsim geçişi midir nedir bilmiyorum ama kalktığım gibi gözlerim geri geri yatağa gidiyor yav.. :(

    YanıtlaSil
  7. İnsan hareketsiz kaldıkça iyice hantallaşıyor. Ben sıcaklardan dolayı uzun zamandır yürüyüş yapmıyorum. Havalar serinledi, tam zamanı ama şimdi de canım istemiyor. Kendimi birkaç gün zorlarsam sonra alışırım diye umuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bizim yerimiz dar :))) Sıcakken yürünmez, soğukken yürünmez diyorum ben de... Zor geliyor:/
      İnşallah alışırsın, alışırız hareket etme haline :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)