16 Eylül 2022

heyooooooo ♥


Özlediniz mi beni 😄😄😄🙈 

Hem gelme buralara, arama, sorma, iki gram yorum yapma.... 
Sonra da özlediniz mi beni diye sor...
Di mi ama 😄
Yüzsüzlükte son nokta, işte o benim hahahaaaa :)))

Seneler sonra fark ettim ki ben yazları yazamıyorum arkadaş. 
Zorlamaya hiç gerek yok dedim ve saldım.
Eylül başında tam toparlanıp buraya göç eyliyordum ki okul telaşı, misafir telaşı derken bugünü bulmuşum.
Pazartesi başlangıçlarını seviyorum aslında ama Şebo neden kendini saçma kurallara hapsediyorsun ki dedim ve yine saldım...
Tatttaaaattaaaaaaa, işte buradayım 💗💙

Genel olarak iyiyim ancak;
Oytun bu sene üniversite sınavına girecek, biraz gerginim...
Kendimi hiçbir şeye yetişemiyor gibi hissediyorum, azıcık telaşlıyım...
Arada bir basıyor ülke gündemi, endişeliyim...
Bazen de aman be Şebo sen mi kurtaracaksın dünyayı gamsızlığındayım.
Yine Şebocuk her telden çalıyor anlayacağınız...
Şaşırdınız mı, tabi ki hayır :)))
Alıştınız artık siz de benim bu dengesizliklerime (sanırım yani) 😉

Uzun süredir kopuş yaşadığımda buraya dönmekte zorlanıyorum. O sebeple bu sene dedim ki hafta içi her gün sabah saçmalaması yap. Boşalt gazını... Hafta sonları da fırsat bulursan yine kitaplarını yaz, izlediğin filmleri yaz... Ama yaz.... Biraz kendini zorla... 

Oytun'un okulu güçlendirmeye girdi, yaz sonunda bitmesi bekleniyordu. 
Ama ne oldu? Tabii ki bitmedi...
O sebeple başka bir okulda eğitime başladılar ve bingooooo... Dersler saat 7:00 de başlıyor ve ben onu bırakıp işyerime 7:15 civarında arz-ı endam eyliyorum... İlk bir kaç gün sersem sersem ofis koltuğumda uyukladım... Uyukla uyukla koyuna döneceksin dedim ve sabah saçmalama fikri böyle doğdu... 
Her şer bir hayra vesile sözünü böylece doğruladım kendimce.

Bence çok iyi yaptım 😀

İlk gün için bu kadar yeter diyerek ben işe koyuluyorum o zaman..
Görüşürüz canlar, herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum 😃

30 yorum:

  1. Yazın ben de pek yazamıyorum. Artık olduğu kadar diyeceğiz değil mi. Güne erken başlamak çok güzel tabi erken yatmak kaydıyla. Oytun'a başarışar diliyorum. İnşallah gönlünce olur. Sevgiler selamlar 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken yatmak kısmı bozuyor işte beni :/ Çok teşekkür ederim
      Sevgiler ♥

      Sil
  2. :) Hehehehe güzel hoşdöndün o zaman.
    Bende yazın otobüs seferlerini azalttıkları için bir önceki otobüse binip işe erken geliyordum ne zamandır. Şimdi seferler geri geldi ama benim ayağım alıştı bi kere ne yapayım.
    Bu aralar herkesin okulu güçlendirmede bizim çevrede de çok var. Koca yazda bitirememiş olmaları da ayrı hayret verici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :)))
      Ayak alışkınlığında erken gitmek :) Şahanesin sen yaaaa ♥
      Devlet işleri malum, hiçbir şey zamanında bitmez :))

      Sil
  3. Hoş geldiin :) Ara uzun oldu birazcık. Önemli olan şu an buralarda olman. Okulun başlama saatini görünce küçük bir şok yaşadım. Saat kaçta kalktığını düşünemiyorum. Ama alışması uzun sürmez sanırım. Yeni öğretim yılında kolaylıklar diliyorum sana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuummm :))
      Bu hafta daha iyiyiz, daha bir adapte olduk sanırım.
      Çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Hoş geldin Şebo, arayı açma e mi?

    YanıtlaSil
  5. Olsun biz yine de özledik:) Hem Oytun, hem de sizin için zorlu bir süreç var önünüzde, inşallah Oytun için hedeflediği ve istediği sonuca ulaşacağı bir dönem olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ediyorum :)
      Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Senenin sonunda inşallah gülen tarafta oluruz :)

      Sil
  6. Ay çok özledik tabii ki de. Sabah yazılarınız hayırlı olsun o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy özlenmek ne güzel şey ♥ Şımardım feci halde :))

      Sil
  7. özlemez miyiz? özledik tabii :) oytun'a başarılar, sana sabırlar diliyorum şebocum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok tatlısınız yahu ♥
      Bu sene Oytunun da benim de güzel dileklerinize çok ihtiyacımız olacak :))
      Sene başından yoruldum vallahi hadi demekten :))

      Sil
  8. Özlemez miyiz? Ama haklısın zorla olmuyor. Senin için o dönem dinlenme zamanı demek ki bunu da kendine hak göe biz buralardayız ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman her şey olmuyor, evet haklısın...
      Buralarda olduğunu hissetmek çok güzel bir duygu Deryacım ♥

      Sil
  9. Evet, tabii, dinlenin. Yazmaya da ara verin bazen ama sonunda geri dönün!

    Oytun'a başarılar, size de kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. eh hadi sonbahar geldi uğrarsın buraya o zaman :)

    YanıtlaSil
  11. Özledik tabii :-) İnstagram'da takipteyim ama buranın yeri ayrı. Arayı fazla açmadan yeni yazılarınla gel hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle buranın yeri ayrı... Buradaki iletişimimiz de farklı ♥

      Sil
  12. Hoş geldinn, ben özlemişim :))
    Yazıdan okudum ama sanki karşımdaymışsın da enerjik bir modda anlatmışsın gibi hissettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bunları duymak ♥
      Çok teşekkür ederim enerjik yorumun için :)

      Sil
  13. o zaman hoş geldin şebooo..
    Yazın bende yoktum döndüğümde ilk baktığım sayfalardan biriydim baktım sen de yoksun :D bu arada oytunun sınava girecek olması hepimizin yaşlandığının bir göstergesi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de hoşgeldin o zaman arkadaşım :))
      Ne yaşlanması yahuuuu :))) Onlar büyümekte acele ediyor o kadar... Biz yerimizde sayıyoruz bence :))

      Sil
  14. E iyi olmuş erken gelmen, yoksa ses alamıyoduk senden :D

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)