26 Eylül 2022

Kırk renge çalan havasıyla bir sonbahar sabahından günaydın :)

 
Güüüünnaaayyyyydııınnnnn 💗

Sabahın seyrinde ergenin feryadıyla uyandım; 
- Annneeaaiiii, şu an 2 derece, öğlen 30. Ben şimdi ne giyeceğim yaaaaaaaa!!!!
- Lahana modu çocuğum, lahanaaaaa....
- Yaniiiiiiiii????
- Lahana işte, kat kat...
- Offfffffffffffff.....

Okul forması kat kat düzende aslında, tam bu havalar için ideal... Ama benim paşam son sene okul forması mı giyilir modunda olduğu için her sabah bir kriz yaşıyor... Bir debelenme sonucunda ya okul formasını giymek zorunda kalıyor ya da gri-siyah tonlarında bir şeyler... Alt sabit allahtan, siyah kot... 
Ne giyeyim derdi benden çok onda var... Belki de ondan bana sıra gelmiyor :))))

Hafta sonu anneme gittik, bir hava değişimi oldu bizim için. Hem de bir dinlence...
Hafta içi erken kalkmaya alıştığımız için, hafta sonu da erken kalkıyoruz artık. Ama akşamında tavuk gibi erkenden uykumuz geliyor. Annem sağolsun zaten dizi karşısında uyuklamayı çok sever. Cumartesi akşamı hepimiz bir köşede uyukladık durduk :))) Anlayacağınız çok janjanlı bir geceydi horrrr, horrrlar eşliğinde 😀😀😀

Pazar sabahı da attık pazara kendimizi... Oytun bu yaz benimle hiç pazara çıkmamıştı, sebze meyve fiyatlarından bihaberdi... 20 liradan aşağı meyve olmadığını görünce bir an meyve yemekten vazgeçti hahahaaa :)) Yeşillik çok sevmediği için yeşillik fiyatlarını görünce de ne gerek var niye alıyoruz modundaydı pazar boyunca... Sabah sabah ikimizin tek anlaştığı konu pazara ufak çaplı bir servet bıraktığımızdı 🙈

Hafta sonu yapmam gereken hiçbir işi yapmadım ve dolayısıyla çok mesudummm... Gelsin çaylar, gitsin kahveler modu sırasında yediğim hurmalar, hafta içi beni tırmalayacak olsa da keyfimi çok kaçırmıyorum... Bence hala acı gerçekleri tam olarak algılayamadım :))

Hafta sonu Nermin Yıldırım'ın Unutma Dersleri kitabına başlamıştım. Hatta kitap öyle sardı ki hızlıca yarılamışım. Ama ben ne yaptım, kitabı annemde unutup geldim... Birkaç hafta gitmeyeceğimi düşününce feci bozuluyorum bu işe ama ne fayda... Tam da en güzel yerlerindeydim üstelik... Bu unutkanlığımla ben ne yapacağım hiç bilmiyorum... İşin kötü tarafı şimdi kitabı tekrar elime alıncaya kadar bir çok ayrıntıyı da unutmuş olacağım, hadi sar baştan :/ Aklıma geldikçe canım sıkılıyor...

Bu hafta Eylül'ü de bitiriyoruz... Sadece bana mı günler hızlı geçiyor hiç anlamıyorum. En son yapacak bir şey bulamamaktan sıkıldığım günler ergenliğimde kaldı sanırım :))) Buna da şükür 💗

Bugün benim çok işim var.... 
Şimdilik hoşça ve dostça kalın efenim 🙋










24 yorum:

  1. Pazar fiyatları korkunç mecburen alıyoruz. Alışamadım fiyatlara dün evdeki yemeği yaparken fiyatları aklıma geldi. Korkunç 4 enginar 40 lira buzluktan tavuk üstü de 53 yazıyor minik patates 15 ti işte 5 liralık falan salata için marul domates salatalık derken yemekleri yapmam için en a, 150 ila 200 lirapara harcamak lazım. Biz alabiliyoruz alamayanlar ne yapacak. Bizim yorunada zorla giriyoruz. Galiba bu sabah üşümüş beresi E kadar takmış. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde hesapladığında evet insan işin içinden çıkamıyor :)
      Bir şekilde ulaşıyoruz biz ama bunu alamayanlar var dediğin gibi...
      Allah herkese güç kuvvet versin.

      Sil
  2. İşlerinizde hayırlı başarılar efenim. :)
    Bugün benimde yoğun mu yoğun bir programım var. Pazar fiyatları gerçekten el yakıyor. Kitabı unutmanıza da üzüldüm ya ben kargoya verdirir gene alırdım, çok sabırsızım bekleyemem. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa :) Annem öldürsen kargoya vermez. Yoksa ben de sabırsızımdır...
      Kolay gelsin hepimize ♥

      Sil
  3. ha haaa unutma dersleri ni unuttun ha haaa :)

    YanıtlaSil
  4. Okul forması olayına oldum olası karşıyım ben. İnsanlara belli firmaları-mağazaları diretiyorlar. Bir de kimi okul sık sık değiştiriyor. Bizimkilerin okulu serbestti. Bu yıl yeni bir müdür yardımcısı gelmiş forma zorunlu demiş. 12. sınıfta forma mı alınır? Almayacağız tabi ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul formasına karşı değilim aslında. Öğrenci oldukları belli oluyor diye düşünüyorum ben. Ama bir yere tabi tutulmak sinir bozucu gerçekten. 3 liraya alacağın şeyi mecburen 5 liraya alıyorsun :/
      12. sınıfta forma almak evet biraz can sıkıcı...

      Sil
  5. geçen pazarda azıcık iki meyveye 80 tl vermek aşırı aşırı üzdü benii bu yeni fiyatları bir türlü oturamıyorum kafamda yahu :(

    YanıtlaSil
  6. Havalar gerçekten çok bi dengesiz, Oytun haklı valla ;))) Çok öptüm.

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Baktım ve evet seninkilerden biri düşmüş yine :/

      Sil
  8. ben de bu yaz mahalle pazarına sardırdım baya. ve evet pazar bile çok pahalı yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El yakıyor resmen. Manavla pazar arasında çok fark kalmadı gibi.. Pazarcı da haklı gerçi :/

      Sil
  9. yorumum uçmuş herhaldee :) unutma derslerini unuttun yaniii :)

    YanıtlaSil
  10. Unutma Dersleri' ni çok iyi almış gördüm seni Şebom : D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduklarımdan çok iyi ders alırım Handan :D

      Sil
  11. Yapacak hiçbir şey bulamamak sorununu aşalı benim için de uzun zaman oldu. Yıllardır "Yapacak çok işim var. Nasıl yetiştireceğim?" modundayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz o sorunu ne ara geride bıraktık hiç aklım ermiyor Şule :))

      Sil
  12. Evet günler çok hızlı geçiyor. Neredeyse yakında yine blog için yılbaşı ağacı hazırlayacaksın Şebo :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 senedir aksatıyorum, bu sene olmalı yeniden bence de Gamze :))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)