4 Haziran 2009

tembelin özeti :))


Hafta sonu oğluşla deniz sezonunu açtık. Buz gibi suya çenemiz tık tık etse de girdik :)) Minnoşum zevkten dört köşeydi.
Pazartesi oğluşumu öpe koklaya bıraktım yatağında... Bu sefer beni gönüllü yolladı ama pazar gecesi sürekli kalkıp anne gittinmi diye sorup benim içimi cız ettirmeyi başardı...
Onsuz evimiz çok sessiz. Alışamadım... Evdeki pijamasını koklaya koklaya uyuyorum hala...
Yapılacak bir sürü iş var ama ben hala evin içinde dolanıp plan yapmaktan icraata geçemedim :))) İnşallah önümüzdeki hafta geçeceğim... Yani ümit ediyorum :))
Bu arada bugün akşam Bursa yolları gözüktü bana ama busefer pek bir isteksizim... Hem hafta sonu oğluşun yanına gidemeyeceğimden dolayı hemde zorunlu olarak gitmem sebebiyle. Bu sene sevgili hükümetimizin yeni uygulamaları sayesinde senelerdir yapmış olduğumuz işi kardeşim benim sizi belgelendirmem lazım diyerek para tuzağına dönüştürmesi sonucu bizi kısa bir eğitim ve sınava tabi tutmak istediler. 2 günde ne yapabileceklerse artık... Bizler olmasak bütçe açıklarını nasıl toparlayacaklar değil mi :)))) Ağlanacak halimize gülüyorum. Kardeşim benim belgem var ikinci belgeye ne hacet dediysek de yok kanun çıktı bir kere dediler. Kuzu kuzu yatırdık paralarımızı gidiyoruz işte....
İlk defa bir sınavla ilgili stresli değilim ama :))) Hatta oradakilerle kafa bile yapabilirim yani.... Artık dönüşte anlatırım neler olduğunu...
Hani ben isteksizim, eziyet gibi geliyor ya bana bu yolculuk birde yağmur gel senin canını biraz daha sıkıyım dedi :))) Gece saat beşten bu yana gök delindi sanki.... Bu yağmurda çekilirmi diye sabahtan beri söyleniyorum.... Söylendikçe yağmur daha da azıyor maşallah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)