21 Mart 2018

Bu hafta #11


Çok geciktirdim farkındayım bu yazıyı...
Bu aralar sürekli ya ofis dışındayım ya da ofiste yoğunum :/
Şu anda da evraklar kenarda dizili bekliyor ama bloga yazmadığımdan dolayı kendimi kötü hissediyorum. En azından aklımdan silinsin istedim.

Geçtiğimiz hafta dolu dolu bol koşturmacalıydı bizim için...

Sintigrafi çekimim maalesef yapılamadı :/ İlaçları bitmiş, yurtdışından gelmesini bekliyorlarmışmış, yeni bir randevu için arayacaklarını söylediler ama bir haber yok şimdilik... Böyle beklemede kalınca daha da sarıyorum ama hadi neyse... Azıcık daha sabır...

Dahiliye sonuçlarım temiz çıktı. Gizli şekerim falan yokmuş şükür. Tansiyon dengesizliğinin sebebi hâlâ bulunamadı ama şimdi kardiyolojiden çıkacak sonucu bekliyor sevimli doktorum.  Ona göre tekrar bakacak duruma. Tansiyon ilaçlarına devam etmekle beraber diyeti dayadı burnuma hahahahaaaa :)



Diyeti ne kadar eğlenceli hale getirmeye çalışsam da şu adamın dramından yaşıyor ruhum :/
Oytun evdeki tuzsuz yemekler ve haşlamalardan zehirlenebileceğini iddia ediyor 😂 Bir de yürümeye başlamam gerekiyor ama henüz böyle bir radikal değişime hazır değilim :)))) İlk önce diyete alışayım di mi ama 😉

Cumartesi günü okulun hem kahvaltısı hem de veli toplantısı vardı. Katıldığıma çok memnun oldum 😃😃 Diğer anaların halini görünce kendi halime şükrettim diyebilirim hahahaaa :) Hatta Oytun'a da söyledim, senin anan bir melek oğlum diye 😂😂😂 Çocuğa çok bıdı bıdı ediyorum diye kendime kızıyordum ama benden beterleri varmış :))) Atış serbest bundan sonra :)))

Pazar günü de 18 Mart sebebiyle küçük bir anma töreni vardı yine okulda. Bizimki bir oratoryada görevliydi. Sosyallikte kendini aşıyor bu aralar. İnsan içine çıkamam ben diyen çocuk, ön saflarda yer tutmaya çalışıyor artık. Ben de keyifle izliyorum onun bu değişimini ♥

Gülhisarlı Terziler kitabını bitirdim.
Bu hafta da Figen Şakacı'nın Hayriye Hanım'ı Kim Çaldı kitabına başladım. KIsa bir kitap gerçi ama bu hızımla önümüzdeki haftaya da sarkar sanırım.
Film yine izleyemedim :/ Kaybedenler Kulübü Yolda filmine gitmek istiyorum ama önce ilk filmi izlemem lazım. İzlemek isteyip de izleyemediklerimdendir kendisi senelerden beri...

Bu haftalık benden bu kadar. Hafta ortasında bu yazıyı yazınca haliyle liste falan yapmayacağım.
Bu hafta doğaçlamanın dibine vuracağım inşallah :)))

Öpüldünüz, sevildiniz efenim ♥


20 yorum:

  1. oy oy oy, geçmişler olsun. Bi yaştan sonra diyorum, o tetkiklerin her biri nasıl da stres yaratıyor bünyede. Allahtan sonuçların güzel, çok sevindim.
    Rejim kısmına hiç girmeyeyim ;( Tıp "yeme" ve "içme" demekten başka bir çare bulmalı bence, yıllardır bunu bekliyorum ;)) Hatta bugün de bunu yazmayı planlamıştım, dayanamadım önce buraya yazdım...
    Oytun'u tebrik ediyorum, öpüyorum sizi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stres diz boyu oluyor Ece haklısın. Zamanında vücudumuzu hor kullanmamızın sonuçları bunlar :

      hahahaaa bence de yeni çareler, yeni nasihatler bulmalılar. Yiyin bol bol bak böyle çok sağlıklı olacaksınız diyebilirler mesela :)))

      Bizde seni öpüyorum canımcım ♥

      Sil
  2. Dahiliye sonuçlarının iyi çıkmasına sevindim :) Oleyyyyy :)

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim, sonuçlarının iyi çıkmasına. 💗 Bakalım Oytun Paşa daha nasıl şaşırtacak. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz balıklar yok musunuz zaten :)) Şaşırtmayı çok seviyorsunuz ;)

      Sil
  4. Bir an önce diğer testlerde yapılır ve iyi haberler alırsınız inşallah.
    Kaybedenler Kulübü, ayakkabı eskittiğimiz sokaklarda çekilmiştir. :) Şaka bir yana bir zamanlar ayakkabılarımı eskiten Kadıköy'ü seviyorum. İlk film güzeldi. ikincisinden önce tekrar izlemek lazım diye düşündüm şimdi... İkincisi de benzer tadı verir umarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Ayakkabı eskiten Kadıköy" ♥
      Bak ben de ayakkabımı eskittiğim yerleri seviyorum Zulal :))

      Geç kaldım ben ilk filmi izlemekte galiba. En kısa zamanda izleyeyim de seveyim bari ;)

      Sil
  5. Ben de sekiz kilo vereyim diyorum, hatta beş kilo versem de idare ederim diyorum falan ama hâlâ moda geçemedim. Aklım fikrim yemekte, yemek düşünmekten yoruldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaaa :)))
      Ben şu an baklavanın suyuna gömülmek istiyorum mesela :))) Nasıl bir psikolojiye girdim tanrım :)))

      Sil
  6. Sonuçların iyi çıkmasına sevindim. Diğerleri de umduğun gibi olur inşallah. Çocuklar büyüdükçe değişiyor. Ada içine kapanıktı orta okuldayken şimdi daha bir açık, arkadaşlarıyla iletişim halinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Saadetcim. Şu kardiyolojiyide bir hayırlısıyla atlatsam :/

      Ne güzel Ada'nın sosyalleşmeye başlaması. Hep böyle güzel gelişimler gösterirler inşallah.

      Sil
  7. Hayatta en büyük zenginlik sağlık.Umarım güzel gelişmeler yaşanır...

    YanıtlaSil
  8. Sağlıkla ilgili haberlerini merakla bekliyordum.
    İnşallah diğer kontrollerden de tam puan alacak benim arkadaşım.
    Diyet demeyelim de "yeni yaşamanın dayanılmaz hafifliği"diyelim sizi ürkütmeyelim.Ve sonucunda ki güzellikleri hayal edelim sadece,o zaman şeboma vızgelir tırısgider.Diyetlerden mi korkacak benim arkadaşım.
    Bir sene sonra o durumlar onun yeni yaşam şekli olarak ömür boyu oğluşla uzun sağlıklı yaşamanın keyfi olacak.
    Öpüyorum seni güzellik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ten pointlerle döneceğim, aldım güzel gazları nasıl olsa ;)

      Açım aç be Merih, gözümde sürekli bişeyler dolanıyor :)) Ama bu sefer kendimi çok sıkmadan az az diyorum... Bakalım bunun sonu ne olacak

      Kocaman öptüm güzellik seni ♥

      Sil
  9. Sonuçlarının iyi çıkmasına sevindim. Her şeyin başı sağlık. Kilolarda halloldu mu tamamdır. Hep gül, hep sağlıklı ve mutlu ol Şebnem... sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyin başı sağlık evet ve biz her seferinde bunu hastalanınca fark ediyoruz galiba :/
      Hepimize sağlıklı günler diliyorum

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)