12 Mart 2018

Bu hafta #10


Tünaydın efenim, mutlu ve sağlıklı bir hafta diliyorum herkese ilk önce...

Bu hafta hiçbir gezmeden kusur kalmadım efenim. Hafta içinde bir arkadaşım Bursa'ya gidecekti dr kontrolüne hoooppp peşine takıldım... Pazar yine bir arkadaşım İzmir'e sınava gidiyordu ben yine peşinde 😍😍 Tamamen doğaçlama takıldım anlayacağınız... İyi de geldi psikolojime...

Bugün sabaha karşı sintigrafi çekimim vardı. Aldım radyasyonumu taze taze geldim. Sonuç yok yine ama... İlave görüntü için haftaya pazartesi sabaha bu sefer yeniden randevu verdiler...  Hayırlısı demekten başka çare yok. Şimdi aldım dizi dizi sütümü, yoğurdumu, suyumu masamın üstüne. Mümkün olduğunca çabuk atmaya çalışıyorum üzerimdeki radyasyonu...

Sabah Oytun'a iki gün bana yanaşmamasını tembih ettim. Hatta mümkünse ayrı ayrı odalarda takılalım dedim. En çok ayrı yemek yiyeceğimize bozuldu 😂😂 Sanki ondan gizli saklı farklı şeyler yiyeceğim :)) Alem çocuk...

Hafta sonu İzmir'e gittim demiştim ya, oğlumla birlikte eski üniversitemde olmak farklı bir duyguydu... Uleyn dedim daha dün yırtık kotlarla, garip hallerle buralarda sekiyordum. Ne ara çocuğum boyuma ulaştı da ah keşke burada okusan oğlum hayallerini empoze etmeye başladım şaştım kaldım vallahi.  Kantinde nasıl ders çalışılır konulu kısa bir eğitim de verdim oğluşa hatta ahahahaaa :)
Ikea'ya gittik ardından da ve rekor kırdım alışveriş yapmayarak :)))) Beni tebrik edebilirsiniz vallahi ♥

Bu hafta Hüsnü Arkan'ın Gülhisarlı Terziler kitabına başladım. Henüz bitmedi gerçi ama biter yakında...

Ev işlerini yine serdim feci halde.... Günü kurtarıp gerisini tıkıştırıyorum oraya buraya... Gardrop boşaldı :) Çamaşır sepetleri ütüleri almamaya başladı. Bu hafta Ufak tefek cinayetler hakkını ütüden alıp çantama verdim çünkü... Sabahları yatak üstü tektekciliğe başladım hahahaaaa :))) Kaynanam yok allahtan :)))) Diline dolanmıştım sakız gibi yoksa  :P

Ay bu arada müjde hepimize. Gümüşçü aradı nihayet kolyeniz hazır diye :))) Tabi ki koşa koşa gitmedim. 2-3 ay o naz yaptı, şimdi de ben yapacağım naz :)) Beklemek nasıl birşey oluyormuş o da anlasın azıcık...


Bir de listemi yapayım şimdi...


* Araba koltuk örtülerini yıka bir zahmet ve kaymasına bir çözüm bul

* Fotoğraf düzenleme işine başla boş vakitlerinde. 2013-2014 fotolarını düzenle mesela bu hafta.

* İşyerinde hızlan biraz, iş planında bir hafta öne geçmek zorundasın. Gelecek haftadan itibaren dr işlerin yoğunlaşacak gibi gözüküyor.

* Çarşamba gizli kan şekeri ölçümün var.

* Kitabını bitir bu hafta.

* Hafta sonu mevlit var, unutma..








30 yorum:

  1. Bizim buralara gelmişsin demek. Haftas onu da hava pek güzeldi.

    YanıtlaSil
  2. Bu ev işlerine köklü bi çözüm bulunmalı artık.
    Hep aynı dert.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok köklü bir çözüm bulunmalı. Yeter gari ama dimi ;)

      Sil
  3. Maşallah bayağı koşturmuşsun Sebo'cuğum, günler ne çabuk geçiyor çocuklar boyumuzu geçiyor:)kolyeni şimdiden güle güle tak:) insan bazen ev işlerini seriyor ben de belim yüzünden 2 gün bulaşık yıkamadım:( mutfak çalıp oynadı:)))dün yaptım neyse....yani oluyor arada sonra yaparsın biriktirip...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hiç ortam yok galiba Müjde, serdim mi feci seriyorum. Düzene takınca da sürekli takılıyorum. Dengesizim bu konuda azıcık galiba :)

      İş kaçmıyor ya yaparız modundayım mesela bu aralar :)

      Sil
  4. Alışveriş mi? O da neymiş? Alışveriş yapmayarak tebrik hanesinde +1'lik bir büyüme meydana geldi :) Neşeli sevgilerle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy ne güzel +1 imi kaptım en şahanesinden :))

      Sil
  5. Benim de bir aydır geçmeyen bir sinüzitim var. Hayatımda ilk kez başıma geliyor. Burnumun her bir köşesi başka bir gün ağrıyor. Bugün sıra burun direğimde. Oluyor bazen böyle terslikler. Sana da çok çok geçmiş olsunlar diliyorum. Bence doktorlar neyin olduğunu bulana kadar bir şeyciğin kalmayacak. Bu arada bir check-up yaptırmış olacaksın:)
    Amma ve lakin ufacık tatsızlıklar bile insan hayatını nasıl etkiliyor? Her şey yolundayken farkına varmıyoruz bu güzelliklerin. Yine de hayat bu işte. Bazen farkında olsan da bir şey değişmiyor.
    Mesela yogaya gitmek konusunda ısrar ediyorum ben. Hocanın söylediklerini bir gün anlayabileceğimi ümit ediyorum. Hani kendini dinle dedikleri bir yer var ya, ben o kısımlara falan çok anlam yükleyemiyorum. Amaç, vücudum yorulsun da kimseye salça olmayayım kıvamındayım ama diyemiyorum tabii bunu :) Diğer taraftan hoca ısrarla kafamın üzerinde durmam için ısrar ediyor. Ben de hazır değilim diyorum. Neden kafamın üzerinde durmam gerektiğini anlayamıyorum. Yapabileceğini göreceksin diyor. Kafamın üzerinde dursam ne olacak Allah aşkına?
    Böyle kafam karışık işte. Yeni bir pazartesi bitmek üzere. İşteyim, uğraşacak çok şey, ve hafta sonuna daha tam dört gün var. :)
    Öperim çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da çok çok geçmiş olsun Özlemcim. O sinüzit sanırım çok bela bir hastalık. Kıyamam bir arkadaşım çok çekmişti sebebini bulamayınca. Yoruma geç dönünce ben, şu ana kadar geçtiğini ümit ediyorum hatta ♥

      Kafanın üzerinde durmak mı???? Ne diyosun bacım sen hahahaaaa :) Ben spor yaparken iki ayağımın üzerinde dursam dua ediyorum vallahi :))) Ama hocan yapar diyorsa sen yaparsın ;) Vardır bir hikmeti elbet.

      Çok öperim ben de ♥

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. hahahaaaa :))
      Bak bugün ayın 20 si ben hala almaya gitmedim yalnız. Feci naza çekiyorum kendimi :))

      Sil
  7. Aman şekere dikkat.Çok önemli sağlık.İhmal etme.Kolaylıklar dilerim Şebocuğum :)

    YanıtlaSil
  8. İnanamıyorum ,kolye hazır ha :)

    Ben de okulda kantinoloji bölümü mezunuydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kantinoloji ♥ ♥ ♥ ♥
      Şahanesin beybi :)))

      Sil
  9. Hahahhaha gümüşlerden umudu kesmiştik biz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnat ettim bekleteceğim ben de diye ve hala gidip almadım Şule :)))
      Gümüşçü şu anda ne düşünüyor çok merak ediyorum

      Sil
  10. Bursa`ya bile geldin demek:) Ne ara, kaçırdım sanırım.
    Geçmiş olsun. Benim de rutin kontrollerim var ama kaçıyorum:)
    Günü kurtarma benim en çok sevdiğim şeylerden:) Her şeyi yok sayabilirsin bu yöntemle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlık bi gelip kaçtım canımcım. Uzun soluklu değildi anlayacağın.

      Günü kurtaranlar olarak heyyyyoooo yalnız değiliz hiçbir zaman diyorum o zaman

      Sil
  11. Geçmiş olsun arkadaşım kolay gelsin. Gezmek en güzel bişey:)

    YanıtlaSil
  12. Oh oh iyi gezmeler canim. Gecmis olsun 😍

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun en yakın zamanda iyileşmeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun canim. Sefan olsun, iyi yapmış gezmişsin. Kolyeni iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Aytülcüm, hep birlikte sefamız olsun inşallah ;)

      Sil
  15. Şebo radyasyon alınca su ve süt mü içmek gerekiyor?Ben valla sonrasında hiç bişi yapmıyorum. İnşallah sonuçlarının hepsi tertemiz çıkar.Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su çok sık tuvalete çıkılmasını sağlatarak çabuk atılmasına yardımcı oluyormuş. Süt ve yoğurt da destekliyormuş Gamzecim. 2-3 gün boyunca sadece onlarla beslendim desem yeridir.

      İnşallah, hala bekliyorum. İkinci bir çekim istediler :/

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)