5 Mart 2018

Bu hafta #9


Haftaya tansiyon yönünden iyi başladım şükür...
Her sabah minik bir doz ilaç alıyorum, düşürüyor şükür. İlk zamanlarda tüm gün sürmüyordu etkisi, 2-3 gündür iyi gidiyorum şükür 🙏

Üniversitedeyken bir arkadaşımın annesi vardı, Merzuka teyze. Hop hop çok heyecanlı bir kadındı :) Tansiyon aletimde sağolsun çok heyecanlı olduğu için Merzuka koydum ismini hahahaaaaa 😂😂 Heyecanlanıp ha bire hop hop yapıyor o da 😉 Merzukacığımla teşrik-i mesaideyiz anlayacağınız sabah akşam...

Oscar sezonunu tamamladık... Dolayısıyla çelıncımız da bitti. Ben hâlâ izlediğim filmleri yazamadım ama.. Şimdi baktım da toplamda 11 film izlemişim, ancak 7 tanesini kayıt altına almışım blogta. Çelınc bitti bitmesine de ben yine de yazacağım izlediklerimi ;) Hatta ve hatta hâlâ aralarında izlemek istediklerim var. Onları da izlemeye devam ederim peyderpey...

Bu hafta teyzemler ve kuzenlerim gelmişlerdi, çok şenlikliydik o sebeple hafta sonuna kadar... Onlar gidince yine başım başım kaldık..

Bu hafta başka da tık yoktu bende anlayacağınız...

Aslında uzun bir liste yapasım var, malum işler birikti oldukça ama kendimi yormayacağım bu hafta da... Haftaya yapılacak tahlillerim iyi çıksın istiyorum, azıcık kandırayım onları cici hallerimle :)))


* Cuma günü Oytunun eski okulundan arkadaşlarıyla buluşulacak...

* Cumartesi - Pazar asla ve kat'a çay ve kahve içmeyeceksin. Pazar gece yarısı sintigrafi çekimin var çünkü...

* Geçmiş olsun ziyaretini de çıkartsan bu hafta hazır koşuşturmacan yokken aslında. Kaldı gitti ne zamandır.

* Pazar günü için deneme sınavına kaydettir Oytunu

* Ütü feci birikti, ölmüşsün Şebo sen de ağlayanın yok :((


Neyse efenim hepinize iyi akşamlar der kaçarım ben ♥






32 yorum:

  1. Şebnem'cim çok sevindim tansiyonun normale dönüyor diye.. Çelınc konusunda seninle aynı duyguları paylaşıyorum, izledim ama yazamadım derken zaman geçti gitti. Nasıl da hızlı geçti. Bu arada başın falan rahatlayınca seni mimledim haberin olsun :) İyileşince uğrarsın istersen bana :)
    Çok çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tamamen normale döneceğim, sebebini bir öğreneyim de. Hallederim ben ;) hahahaaa nasıl gaz veriyorum ama kendime :))

      Mime hemen bakıyor ve en kısa zamanda yapıyorum canım ♥

      Sil
  2. Toparlandığına sevindim.

    Gelip ütülere el atayım istersen.

    Bir film bile izlemedim oscarlık, bu sene de böyle geçti.

    Neyse canım Gary oscar almış nihayet, bayılıyorum ben ona.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, emin ol et atmış kadar oldun ♥

      Seviyorum seni, hemi deee çoookkk ;)

      Sil
  3. Şebnemcim daha iyi olmana çok sevindim, yavaş yavaş düzeliyor çok iyi haber. Öpüyorum iyi haftalar.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım çok teşekkür ederim canım benim ♥

      Öpüldün kocaman ;)

      Sil
  4. Allah sağlık ve sıhhat versin efendim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Ohh ne güzel, aldık iyi haberleri :).

    Yine dolu dolu bir hafta seni bekliyor, çok güzel bir haftan olsun :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın arkadaşım ♥
      Hepimizin mis gibi bir haftası olsun inşallah ♥

      Sil
  6. Merzuka :)) Çok anlamlı olmuş adı
    Bu arada pazar gecesi almanın bir nedeni mi var çekimi yoksa doluluktan falan mı? Merak ettim.

    Çelıncımız tamamlandı ama benim de yazısını yazmadığım 2-3 film kaldı. Yavaş yavaş ekleyeceğim ben de. Çok keyifli geçti bence, çünkü çelınc arkadaşlarım çok kafaydı. Süpersiniz ne diyeyimmm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğunluktan ulaşım sağlayabilen hastalara gece 2-3-4 gibi saatlere veriyorlar. Yoksa randevu günün 2-3 ay atabiliyor Sibel.

      Bence de ekleyelim izlediklerimizi, boynu bükük kalmasın onlar :)
      Asıl sen süpersin, bizi tetikledin ;)

      Sil
  7. İyi haberler almana sevindim canım.

    Bu sene Oscar filmlerini izlemede sınıfta kaldım. Yazma kısmına girmiyorum bile ama zamanla hem izleyip hem yazacağım. Maksat güzel filmler izlemek ve bloga kaydetmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneye kısmet Şulecim. Ben de bu sene tamamını izleyemedim maalesef. Ama olsun, keyiflendik hep birlikte ;)

      Öpüldün canımcım ♥

      Sil
  8. Öncelikle geçmiş olsun diliyorum. Umarım en kısa sürede sağlık denilen denge mekanizması aklını başına toplar :) Merzuka alete -ki muhtemelen kendisini hiç unutmayacağım:))- selamlar! Neşeli sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O denge mekanizması bence de bi kendine gelsin artık :))) Çok suıkıldım ahıldayıp uhuldamaktan zira :)

      Merzuka'nın da sana selamı var, hop etti bak sana doğru bi nabız :)))

      Sevgiler ♥

      Sil
  9. Tansiyon durumunuza sevindim. Uzun zamandır uğramamışım blogunuza sintigrafi ne için hayırdır kaçırdım ben geçmiş olsun. Valla ütü konusunda beni geçemezsiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp için çekecekler sintigrafiyi, hatta ilk çekimi yaptırdım ama tekrar ikinci kez çekeceklermiş. Açıklama da yapmadılar üstelik :/

      Ütü konusunda yarışırız bence :)))

      Sil
  10. kolay gelsin. ben de aday olanlardan birkaç filmi izlemek istiyorum, "get out" ile başladım. fena değildi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Get out farklı bir kurgu olmuş, güzeldi evet celiboncum :)

      Sil
  11. Diğer 4 film eleştiri yazını merak ile bekliyorum, çok bekletme beniii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir türlü vakit bulup bloga yazamıyorum, baksana yorumlara bile kaç gün sonra dönebiliyorum.
      Ama söz yazacağım ;)

      Sil
  12. Arkadaşım sağlığınla ilgili olumlu haberler alacağını biliyorum.
    Belki sadece munzur şeylere azıcık dikkat etmen gerekecektir,ona da dikkat eder benim akıllı arkadaşım.
    Oytun 'un annesi olmak kolay değil. Kuzum öpüyorum seni.
    Filim hiç izleyemiyorum bu aralar elişi ve kitap dinlemekle geöçiyor ara da izleyeceğim tavsiyelerinden yararlanarak.
    Emeğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat ediyorum artık Müjdecim. Birçok şeyden uzak durmaya çalışıyorum.

      Bu aralar ben de izlemedim bak. Hatta son izlediklerimi bile yazamadım Merih. Zamansızlığın gözü çıksın :/

      Sil
  13. Daha iyi olmana çok sevindim, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  14. Hep benim yuzumden bu tansiyonun Merzukaligi:)) Gelmiyorum diye uzuntuden oluyorsun biliyorum:)
    Sebom yaa cok gecmis olsun ki gecmis zaten. Aman bu sene yarisiyoruz hastalikta kim kimi gececek diye herhalde:))
    Utu sepetini kap gel, benimkiler le aradan cikarivereyim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasretinden yandı gönlüm be kuzu :))) Bir gelsen ♥

      Ayyyy gönlü bol arkadaşım benim, yakın olaydık seni hiç ikiletmez gelirdim vallahi hahahaaaa:)))

      Sil
  15. Çok geçmiş olsun Şebo'cuğum umarım acilen geçer, çaysız iki gün zor:(((ütüler için kolay gelsin...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaysız kaç gün geçti artık sayamadım Müjde :/
      Krizdeyim sorma :(

      Sil
  16. Ütü sevmediğim için hiç ütülenecek kıyafet almıyorum :) Kesin çözüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kıyafetlerden ben niye bulamıyorum yaaaaa :/

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)