8 Mart 2018

Küçük Bir Mim ♥


Sevgili Şule geçenlerde mimlemişti.. Üzerinden biraz geçti gerçi ama olsun mimin zamanı mı olur ;)

Ama ilk önce günümüzü kutlamak istiyorum, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günümüz kutlu olsun ♥



Şimdi geçelim mim sorularına;

1- Dünyayı değiştirecek sizce 3 küçük adım nedir?

Biraz empati,
Çokça saygı,
Ve vicdan....

Yeni nesilden ümitliyim ben ♥

2- Dünyanın daha fazlasına ihtiyacı olduğu şey nedir?

Sevgi ve hoşgörü...
Gittikçe azaldığını hissediyorum çünkü...

3- Okuduğunuz son kitap?

En son Stefan Zweig'in  Ay Işığı Sokağı'nı okudum.
Of üzerinden çok zaman geçmiş, hızlanmam lazım :/

4- İzlediğiniz son film?




Molly's Game... En kısa zamanda anlatacağım blogta da;)

5- Sizin değişmenizi sağlayan hatanız?

Şimdi düşününce hatalarımdan çokça ders aldığımı sanmıyorum ben :))) Şu hatam beni şu yönde değiştirdi diyemedim çünkü...

Korkularım bende daha etkili oluyor sanırım... Korkmaya başladığım veya endişe katsayım yükselmeye başladığı zaman kendimle ilgili radikal kararlar alabiliyorum...

Vay be!!! Aydınlandım bu soruyla birden :))

6- Sözcüklerinizle eylemleriniz eşit midir?

Ahahahahaaaa tabi ki hayır :))) Çokça konuşur, düşünür ama eyleme az geçerim ben :)))
Ama bu sadece kendimle ilgili olan konularda.

Başkalarıyla ilgili olan konularda ahkam kesmeyi sevmem, kesmem de kolay kolay...

7- Gurur duyduğunuz bir başarınız?

Çok büyük olaylara imza atmışlığım yok benim... Öyle bir yapım da yok zaten...

En büyük başarım oğlum yani anneliğim ♥ Sevabıyla, günahıyla debeleniyoruz işte...

Rahmetlik babam da bu konuda benimle aynı şeyi düşünmüştü sanırım. Bir gün hiç konuyla alakası olmayan bir zaman diliminde bana "şu hayatta en iyi yaptığın şey bu çocuk" demişti. Hâlâ ara ara düşünüyorum iyi bişey mi söyledi kötü bişey mi söyledi diye hahahahahaaaa 😂😂😂

8- Hayattaki öncelikleriniz nelerdir?

Oğlum, ailem, dostlarım.... Aralara bir yerlere de kendimi yerleştiriyorum işte ;)

9- Kendinizin beğendiğiniz 5 özelliğiniz nelerdir?

Ara ara gamsızlığımı seviyorum, hatta bazen şaşırıyorum da... Neyin kafasını yaşıyorsun kızım sen diye kendimi dürttüğüm de oluyor :P

Deliliğimi seviyorum. Bir çok sıkıntılı durumdan bu yolla kurtuluyorum çünkü...


Kahkahalarımı seviyorum :) Eğlenceli bir kadınım sonuçta :)))

Olduğum gibiliğimi seviyorum. Kendim rahat ettiğim gibi yanımdaki insanları da rahat ettiriyorum... Özgürlük bu emin olun... Kasılmıyorsunuz hiç...

Çizgilerimi seviyorum... Bu 40 yaşından sonra edindiğim bir özelliğim... İnsanlarla mesafelerimi ayarlıyorum bu çizgilerle... Ben izin verdiğim kadar ;)

Kendimi amma çok beğeniyormuşum ben :))))

10- Geçen haftanın en güzel olayı nedir?

Yaşamak güzel şey :)))
İyi polyannacılık yaptım bak, hakkımı yemeyin şimdi ;)

Bu mimi kim yaptı, kim yapmadı bilmiyorum hiç. Bu aralar biliyorsunuz sizleri okumak konusunda çok başarılı değildim malum sebepler dolayısıyla...  Yaptınız mı bilmiyorum ama ben yine de mimledim efenim sizi ;)

Anne Kaleminden
Biz Kimiz Kadınız
Emre Bozkuş




16 yorum:

  1. Aaaa bayadır mimlenmemiştim. Teşekkürler Şebo yapayım bakalım. Ama sorularda çok zormuş valla:))) Bu arada tanıyorum ben seni galiba cevaplarını biliyormuşum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :))
      Burda ruh hallerimize dokuna dokuna tanıyoruz hakikaten birbirimizi ;)

      Sil
  2. Neşeni kaybetme güzel insan.

    YanıtlaSil
  3. Kadinlar günün kutlu olsun canim benim 😍 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecikmeli olarak senin de arkadaşım ♥

      Sil
  4. "Kahkahalarımı seviyorum :) Eğlenceli bir kadınım sonuçta :)))" ihtiyacımız olan...
    <3

    YanıtlaSil
  5. Yaşamak güzel şey bence de Şebnem. Neşe ve hüzünlere, rağmenlere rağmen. 40 yaşından sonraki halimi ben de sevenlerdenim, en çok da yaşamımı yeniden yönlendirmemi. Samimi ve içten paylaşım adına teşekkürler, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu halimizde kalabilsek keşke de zaman azıcık dursa :)
      50 yaş hallerimi severmiyim bilmiyorum çünkü :))

      Çok öpüyorum sizi, sevgiler ♥

      Sil
  6. Çok samimi ve içten cevaplar, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeldi, kahkahalar eksik olmasın hayatında, mimi yapmıştım ben de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğumu hatırlıyorum Müjde ;)

      Sil
  8. Yaptığın için teşekkürler Şebnem. Keyifle okudum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlediğin için ben teşekkür ederim canımcım ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)