6 Eylül 2018

3 mü oldun sen bugün minik böceğim ♥




Büyümek için sabırsızlanan küçük böceğim benim... Abi oldun bugün nihayet :)
Kutlamalarını erken erken yapmış olabiliriz ama asıl bugün senin günün...
Bugün yanımda olmadığım için istediğin her şeyi yapamam ama o kardeşim olan anana kök söktürebilisin bebeğim 😉 Dile bugün ne istersen, önüne sersin hemen :))) Teyzem öyle söyledi dersin :)))

Uzaktan uzaktan teyzeliği en keyifli haliyle yaşatan miniğim benim, bu sene yine yaklaşık olarak 3,5 ay beraberdik seninle... Dolu dolu bir sürü şey yaşadık... Kocamaaannn güzel güzel şeyler hem de :)))

Gel yine hava alanından itibaren sayıp dökmeye başlayalım... Bu anılar çok kıymetli benim için, hiç unutmadan burada saklayalım seninle ♥

Bu sene demiştim ki ilk sene ağladı, ikinci sene kaçtı saklandı, bu sene ne üretecek acaba diye merakla bekliyordum... Ama sen bu sene hepimizi inanılmaz şaşırttın ve ilk önce avuna sonra da bana kocaman sarıldın... Seni doya doya koklamamıza izin verdin. Anneannene seni özledim dedin. Daha ne isteyelim artık, bizi yılbaşı büyük ikramiyesi çıkmış gibi sevindirdin... Sen de hep sevin bizim gibi bu yaşında paşam ♥

Evet seninle bol bol konuştuk ekrandan ama geçen sene seni ti, futti, dit le bırakmıştım nihayetinde... Canlı kanlı karşımda kendinden büyük cümlelerinle çıkınca şaşırdım be paşam. Abinin 4 yaşına kadar bı-bi-bıt üçlemiyle gittiğini düşünürsek bu benim için ne kadar şaşırtıcıydı anla beni... Baya baya cümleler kuruyordun bu sene.. Hem de öyle böyle değil... "Sanırım bugün yağmur yağacak" kıvamında... Ben senden yağmur yağdı - yağacak demeni bekleyebilirdim en fazla... Ama senin gibi bir aristokrata bu cümle yakışır di mi paşam 😂😂😂

Annen olacak gaddar kadın sana hala şeker ve şekerli ürünler yedirmiyor. Dondurma dahi 😒 İlerleyen yıllarda bu yazımı okuyunca kızar mısın, ah ne iyi yapmış mı dersin bilmiyorum ama ben onun kurallarını yıkmak için elimden geleni yaptım emin olabilirsin. Gizli gizli dondurmalar mı vermeye çalışmadım, çikolataları burnuna mı dayamadım... Ama sen ne yaptın biliyor musun? "Bunlar bana göre değil" dedin... Bak abartmıyorum, ciddi ciddi kelimesi kelimesine bunu söyledin her seferinde... Teyzen anneni çıldırtacaktı, sen teyzeni çıldırttın işte 😅😅😅

Ama ben ne yaptım, kıyamadım sana yoğurttan meyveli dondurma yaptım... Yine bana göre değil diyordun ki bu sana özel dedim :) Sen de annenin gözünün içine baktın, gizli onayı da alınca aldın eline... Ama kıyamam dondurma yalamasını bilmiyordun ki... Dudaklarını dokundurdun, "teyze bana bunu ısıt, çok soğuk" dedin ahahahaaa :))) Allah seni demeyeyimde ben ne diyeyim  :))) Sana dondurma yemesini öğrettik... Ve evet tüm bu uğraşların sonundaki cümlen ; "Teyze ben deneyimlediğime göre bu güzelmiş, biyaz daha verir misin? " oldu... Ay dedim bu çocuğun içine ne kaçmış elin Amerikalarında :))) Deneyimlemek nedir oğlum, bunu hem neden sen kullanırsın bu yaşında... Pek bir eğlendirdin beni ama :)) Bu yaz ben de her şeye deneyimlediğime göre demeye başladım senin yüzünden ♥

Aaaa ama lorlu kurabiye yapmıştım en az şekerlisinden... Onu anne onayına gerek duymadan tam da annenin ayak seslerini işitmişken ağzına tıkıverdin 😂😂😂 Öyle komiktin ki minik böceğim annen bile sana Arden dese bile inan o da kızamadı, emin ol buna :)))

Bu sene bizim yanımızdayken en sevdiğin yemek makarkaydı... Ne yemek istersin diye sorduğumuzda hiç sektirmedin makarka dedin :)) Anneannende sana elinden geldiğince anneni kızdırmadan pişirdi emin ol... Ben de afiyetle yedirdim sana ♥
Aaa unuttum bir de mantı eklendi makarkanın yanına Türkiye'de...


Bu yılın en büyük olayı bezi bırakmandı... Poponda bir sivilce çıkıp aaa bez yara yapmış deyince hiç ikiletmemişsin annenle anneanneni... Ben de hafta sonu geldiğimde alkış yaptım sana... Ama kaka meselesi azıcık sorun olmuş anneyle aranızda... Sen beze yapacağım demişsin, annen tuvalete... İnatçı keçim benim günlerce direnmişsin kıyamam... Abinden deneyimliyim ya, o da senin gibi yapardı... Bez derdi bağlardık, yapardı rahatlardı... Sonra bitti der çıkartırdık... Usulca kulağına bez bağlayalım mı dedim ve sen koştura koştura gittin benimle odaya... Bağladık, hep birlikte rahatladık :)) Her sana bez bağladığımda çişimi de beze yapabiliy miyim diye sordun ve ben her seferinde yapabilirsin dediğimde sen sevindin...  Ben yokken de anneanneye devrettik bez bağlama işini... Aslında annen de kıyamadı sana ama otoritesini sarsmak istemedi paşam, yoksa o izin vermese biz gizli saklı yapamazdık bu işi emin ol... Gideceğini duyunca bezimi kim bağlayacak evde diye bir endişelenip gezdin ama :) Bu hafta öğrendik ki bir günlük krizin ardından bu olayı da tuvalete bağlamışsınız ♥

Avunla yine sarmaş dolaştın... O ne yapsa sen de yapmak istedin... Su içtiği şişe, bardağı, oturduğu koltuk hepsi kıymetliydi senin için. Benim benim diye atladın durdun 😂😂

İşine geldiği zaman sesini incelterek tiyzecim dedin işine gelmediği zaman kıçını kıvırtıp gittin... Ama çokça sarıldın, göbeğimi mıncıkladın, balımı yedin, tatlım, cicim, aşkım oynadın... 

Bu sene suya karşı zaafın maksimumdaydı yine... Nerde su görsen içine düştün... Çimleri sulamayı hiç aksatmadın her sabah...

Buzdolabının içine oyuncak telefonunu yerleştirerek teyzenin yüreğini hoplattın... Düşünsene bebeğim buzdolabını açıyorum ve içeriden bir erkek sesi geliyor efendim, efendim diye... Başka şeylerde söylüyor... Zıpladım yeminle, ruhumu teslim ediyordum 😂😂

Birkaç kere annen tam kızacakken koş kaç bana dedim diye her zıtlaştığınızda bana koştun... Anneni azıcık kızdırsak da benim yüreğimin yağları eridi... Hele bir keresinde beni teyzem uyutsun diye ağlamadın mı... Offf var ya nasıl keyiflendiğimi anlatamam 😅😅😂😂 Annen her seferinde haklıydı sana kızmak için, bunu ben yapmamalıydım ama 3 aylık teyzelik kontenjanından faydalandım haberin ola ;)

Bol bol yüzdük, bol bol kıkırdaştık, arada kızıştık ama şahane zamanlar geçirdik seninle minik paşam...

Ayrılık bizim için çok zordu, sense evini özlemiştin ve heyecanlıydın... Çok ağlayacağım Arden, bizi bırakıp gitme dediğimde bana bıyık altından gülerek ağla dedin... Sen de ağla ama dediğimde ben ağlamayacağım dedin... Ama giderken o kadar heyecanına rağmen yine de mahsundun farkındayım...
Sana sakın büyüme, yine büyümeden gel emi dedim... Tamam dedin... Ama dün telefonda ben büyüdüm diyip beni gıcık etmeye çalıştın sıpa ♥

Şakir'i bu yaz tatilinde sen gelince tatile gönderdim, şimdi yine ortalığa çıkartırım... Onun bir kukla baykuş olduğunu anlamanı istemedim... Konuşmak istemediğinde Şakir'e bayılıp koşuyorsun telefona çünkü :) Bunu anladığında ne yapacaksın bilmiyorum :)

Evet paşacım, kısaca yazımızın özeti böyle...
Henüz 6 gün oldu ayrılalı ama teyzen seni çok özledi emin ol ♥

Nice mutlu yaşlara güzel oğlum benim.... Çok uzaklarda olabiliriz ama seni çok seviyoruz emin ol... Dilimizden her an düşmüyorsun hasretle... Kokunu içine çektim sen giderken... Sen gelinceye kadar yetmez ama olsun işte...

Kocaman öpücükler gönderiyorum teyzem sana hasretle... Çabuk büyüme sen yine de olur mu?

Teyzen....



Kardişe;

Senin de analık günün kutlu olsun karındaşım... Bu hasretliklerimiz bitmez bizim ama uzakları yakın ettiğin ve Ardenimize bizi kavuşturduğun için binlerce kez teşekkürler... Teyzelik şahane bir duyguymuş... Sen ablana kıyamaz ikinci kez bu duyguyu yaşatırsın belki bana 😂😂😂 Aklının köşesinde dursun azıcık ;)





16 yorum:

  1. Ne güzel bir yazı olmuş, Arden'e de harika bir hatıra :) İki ki doğmuş , hayatı deneyimlemeye gelmiş şeker oğlan :) Hahaha çok tatlı, maşallah kocamanından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyimlemelerinden ne sonuç çıkartıyor şu an çok emin değilim ama Handan :)))

      Teşekkürler canımcım ♥

      Sil
  2. Aaaa 3 yıl ne çabuk geçmiş, ya Şebo'cuğum en güzel yaşları, en şeker yaşları, ay keşke sihirli değneğim olsa ben de yeğenimi bu yaşına geri getirsem bir saatliğine bile razıyım:) "deneyimlediğime göre" woooowww çok tatlışşş...yerim ben onu, ay çok özlüyorsundur şimdi ya keşke aynı şehirde olsanız...:(
    Nice yıllara, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar su gibi geçiyor Müjdecim... Hiç farkına bile varamıyoruz :/

      Çok özlüyorum hem de, şu zamanları en tatlı zamanları... Keşke böyle bir imkanıız olsa da ara ara eskilere dönebilsek di mi ;)

      Öpüyorum ♥

      Sil
  3. Çok ama çok içten ve keyifli, hüznü de bir yerlere saklayan enfes bir yazı olmuş.
    Arden'e nice yaşlar dilerken, yeniden kavuşmanızı tüm kalbimle dilerim. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum zarif yorumunuz için ♥

      Sevgilerimizi gönderdik boca :)

      Sil
  4. Bu yazıyı çok ama çok sevdim :) Yaşasın çocukluk, yaşasın çocuk olmak :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim neşeli koleksiyoncu :)
      Bizden de neşeli sevgiler sana ♥

      Sil
  5. Ayy ne güzel bir yazı. Maşallah Arden'e de 😍 Allah sağlıklı sıhhatli güzel uzun bir ömür nasip etsin, mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel yazmışsınız. allah kavuştursun:)))

    YanıtlaSil
  7. Doğum günü kutlu olsun Arden'in. Yaşına göre gerçekten büyük cümleler kurmuş. Aferin ona :-)

    İleride bu yazıları okuyup beraber gülersiniz umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle umuyorum Şule... İleride ergenliğinde belki bu yazılarla kızdırırım onu :)

      Sil
  8. Harika bir yazı olmuş. Deneyimlemek, bittim buna ya. Hala gülüyorum. Musmutlu, upusun ömrü olsun Arden' in. Hep güzellikleri deneyimlesin yaşamında, özlesin özletsin en çok da özlediklerine kavuşsun tez zamanlarda. Yanımda olsa ben de dondurma verirdim en çikolatalısından alırdım. Yeğen sahibi olmak güzel duygu, üstelik iki yeğenim bana canlarından iki de yueğen çocuğu verdiler. amcaydım derken, büyük amca bile oldum. Yazı içimi ısıttı, zaman çabuk geçsin, yeniden gelsin biz de keyifli yeni bir yazı daha okuyalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim adamın boyundan büyük cümleler kurmak da üstüne yok :))
      Teyzelerin/amcaların en büyük görevi yeğenlerini şımartmaları tabi ki... Ama tabi bir de kabul etse bıcırıklar :))))

      Güzel dilekleriniz için kocaman teşekkürler ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)