25 Eylül 2018

Bu hafta #38


Başlığı atarken 2018 i de yiyoruz dedim.. 38 hafta geçmiş  gitmiş...
Çocukken ya da genç kızlığımda "sıkıldım" lafını çok kurardım.. Farkında mısınız artık sıkılmaya bile vaktimiz yok :/


Geçen sene bir nevi mecburiyetten özel okula kaymıştık...  Hatta kendime uleyn Şebo amma önyargılıymışsın demiştim... Kimse alınmasın ama özel okulların çok da bi halt olmadığını düşünmekteydim... Geçen sene bu düşüncelerimden dolayı utandığımı bile itiraf edeyim... Meğer olumlu düşüncelere geçişimdeki sebep tamamen idareciler ve onların doğru yönetiminden kaynaklanıyormuş... İdareciler değişti güpgüzel düzen bozuldu.... "Ben geldim, ben buranın yöneticisiyim, benim düzenim, hmmm, şşşttt, ben en iyisini yaparım.." diyen insana hangi derdinizi anlatabilirsiniz ki... Çocuklar saçma sapan şekilde okula erken başladılar, anladık bu özel okulların geleneksel göz boyama taktikleri... İşe yarasaydı hiç olmazsa... Onu geçtim okulların 2. haftası biz hala saçma sapan konularla uğraşıyoruz... Oldum olası şu WhatsApp gruplarına karşıydım karşı olmasına da, sessize alır kurtulurdum ama sonuçta bazen işe de yarardı bir şey sormak istediğimde... Bu sene grupta velilerin yorum yapmasını kısıtlamışlar, soru bile soramıyorsun 😂😂😂 Onlar söyleyecekler biz dinleyeceğiz sadece... Pehhh...

Egosu yüksek ve çok bilmiş insanlarla uğraşmak zor... İsyanlardayım arkadaş....
Ne yapacaksın Şebo peki, kafayı kırmadan sabırla çocuklar için uğraşmaya devam edeceksin.....


Geçen hafta Akçay kaçamağı yapsam demiştim ya, şükür yapabildim... Ahanda işte böyle pek güzel yüzdüm 😉 Aman deniz bir güzeldi, bir güzeldi... Hatta dedim ki "Şebo sen şimdi burada pek keyifli yüzüyorsun ya Pazartesi de seni işyerinde yüzdürecekler..." Şom ağızlıyım arkadaş...  Pazartesi alttan-üstten fenaydım... Ya zehirlendim, ya da bilmiyorum işte.... Bir yandan da işyerinde yalnızım, gelen-giden tam bir cümbüş...Bugün biraz daha iyiyim ama dayak yemişlik hissi hâlâ devam...


Ev toparlamaca işleri şükür bitti... Salondaki yığın kaldırıldı, verildi, atıldı... Bu toparlanmacada tam 42 parça eşyadan kurtulmuşum.... Bir o kadar da satılacak eşya çıkarttım, tabi satılırsa :)))
El atmadığım sadece mutfak dolapları var, hoş bu yaz temizlemiştim güzelce içlerini ama yine karıştı... Sadece düzenleyeceğim, o kadar...
Bu hafta mola artık, zaten keyfim yok... İyice kaçırmayayım keçileri...


Bizim ergendeki okul enerjisi maksimumda... Okul gevşek ya pek mutlu...
Uzun uzun tenefüslerde bol bol top peşinde koşup leşe dönüyor sadece...
Bir de bir müzik dinleme sevdası başladı... Ders çalışırken, uyurken, banyoda, tuvalette, kısacası her yerde... Ya takıyor kulaklığı ya da ses bombası diye aldığı mini bir hoparlörle bangır bangır...
Evde sürekli bir cıstak cıstak.... Ben de onu yakında bir cıstak yapacağım ama henüz sabır Şebo modundayım...
Bizim tarafımızdan bir ciyaklama duyarsanız bilin ki Oytun cıstak oldu 😂😂

Nermin Yıldırım / Dokunmadan kitabını bitirdim... Ballandıra ballandıra anlatacağım size inşallah... Bu sene okuduğum kitaplar arasında kesinlikle en sevdiğim diyebilirim...
Şimdi de Ergun Hiçyılmaz / Çabuk Büyüme Çocuk kitabını okuyorum. Zeki Müren'in hayatını anlatan bir otobiyografi. Kendisiyle çok ısınamadık henüz ama bu çok sevdiğim bir kitabın ardından geldiği için de olabilir. Henüz başındayım, ilerleyen sayfalarda duygum hâlâ aynı olur mu bakacağız artık...

Bu hafta yine film yok, izleyemedim :/  Ama bir konuda tebrik edin beni, İstanbullu Gelin haricinde hiçbir dizi izlememeyi de başardım... Yalnız diziye Ülfet Hala rolüyle Meral Çetinkaya dahil olmuş... Offf dedim resmen... Nasıl bir tarz yanlız, ağzım açık kaldı vallahi... Bu sene Esmaratorla Ülfetişkonun çekişmesinden bana çok malzeme çıkar 😃

Bu kadar her telden çaldığım yeter di mi 😉
Listemi de yapayım ben kaçayım artık...
Öpüldünüz ♥


* Banka işleri hala tamamlanmadı...

* Bu hafta bir doğumgünü ziyareti yapman lazım...

* Oytun'un eşofman altına bir çözüm bul, bulamazsan alacaksın mecburen...

* Kargonu vermeyi unutma

* Bu hafta bu kitap bitsin...

* Cuma gecesine film gecesi organize et oğluşla... Sinemada gidecek film bulamazsan evde yap... (Karaoke gecesi daha eğlenceliydi bence Oytun ♥)

* Annemin evine ustalar hala girmedi, onları hale yola koy

32 yorum:

  1. Dolu dolu programlar, kolaylıklar diliyorum.
    Seni mimledim. Zamanın varsa hayalini öğrenmek isteriz hepimiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlerim birikti, mutlaka yapacağım ama gecikmeli de olsa ;)

      Sil
  2. Oyy geçmiş olsun canım, geçti geçti.

    42 parça çok iyi. Ben de 42 parça kitap dağıttım, sayılır mı ki :) Metehan'ın geçen seneden kalan testleri evden çıkınca bayağı ferahladık :D Bir de sakladığım kutuları attık mı tamamdır :D

    Özel okul dediğin gibi idarecisi iyiyse iyi. Zıttırı pıttırı da değiştiriyorlar. Zaten eliniz bize mahkûm modundalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bu geçti geçtilerine bayılıyorum ♥ Geçti şükür ;)

      Sayılır tabi ki neden sayılmasın, o kutuları sen değerlendireceğe benziyorsun, sakın atma :D

      Aynen, bu değişiklikler yormuyor mu acaba onları çok merak ediyorum. şahsen ben onların adına çok yoruluyorum :/

      Sil
  3. Tatlı telaşlar, küçük mutluluklar derken hayat ne de güzel geçiyor. Dolu dolu yaşıyorsun valla, helal olsun :). Deniz fotoğraflarını görünce içlenmedim değil ama güzel geçmesine de çok sevindim :).

    Geçmiş olsun bu arada umarım günün ilerleyen saatlerinde daha iyi hissedersin :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince işte... Zaten hayat çok sıkıcı, biraz renklendirmek lazım ♥

      Sağolasın canımcım, geçti şükür ♥

      Sil
  4. Şebnemcim okul meselesi başlıbaşına bir sorun, umarım yeni gelenler işleri oturtur alışırlarda tekrar eski düzeninizi yakalarsınız, O Akçay resimlerine ahhh ahh diyerek baktım, ne iyi etmişsiniz. Sıraya girmiş tüm işler için kolaylıklar dilerim, sevgilerimle... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Derya, ama henüz bir gelişme yok bu konuyla ilgili...
      Birkaç hafta izin istediler bazı düzenlemeler için, sabırsızlıkla bekliyoruz.

      Bu hafta çok iş halledemedim ama olsun diyorum, günler torbaya girmedi ya ;)

      Sil
  5. Soru sormadan nasıl çözüm bulunacak sorunlara? Allah Allah, hiç demokratik değil bir kere....:( Müzik iyidir yaa bol bol dinlesin, zehirlenme değildir inşallah geçmişler olsun:( Zeki Müren'in hayatı çok ilginç olmalı ben de not ettim, okumak isterim. İstanbullu Gelin'i kızkardeşim çok severek takip ediyor ama ben hiç izlemedim. Bu ara Bir Zamanlar Çukorova'da'ya başladım yeni bir dizi henüz iki bölüm oldu, sevdim ama sevdiğim diziler bazen çok bıktırıcı olmaya başlıyorlar:)

    Film istersen bak naçizane tavsiyem var ben toplam üç kez izledim çok sevdim, özellikle tam ortalarından sonra sürükleyicilik, heyecan müthiş artıyor sonuna kadar da o tempoda gidiyor. Double Jeopardy / Çifte Tehlike. Bu aralar çok arkadaşım tavsiye eder oldum bu filmi.:)

    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her an her dakika sesimizi duymak istiyorlar herhalde telefonda... Halbuki tek tek bazı şeyleri soracağımıza bir kere soracağız, yanıtlayacaklar ve bitecek... Ama nerdeeee işte :/

      Filmi not ettim Müjdecim, ilk fırsatta bakayım ben bu filme. Tavsiyen için teşekkürler canım :)

      Sil
  6. Ben senin bu her telden çalmalarına bayılıyorum Şebooo hep çal böyle :)
    Ayy sen Oytun'u anlattıkça eyvah bu günler çok yakın diyorum kendi kendime :O
    Ama çok eğlenceli oluyor çocuklar büyüdükçe maşallah çok yakışıklı oldu Oytun da instagramdan görüyorum da ;)
    Bu arada Nermin Yıldırım'ın üç kitabını okudum hepsini çok beğendim. Sen kaç tane okudun içlerinden bi karşılaştırma yaparsan en çok hangisini sevdin diye soruyorum Dokunmadan'ı da okumak istiyorum da arka arkaya aynı yazarı okumak sıkıyor. Ben en çok "unutma derslerini" sevmiştim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa :) Tamam hep çalarım canımcım ♥

      Çok çabuk büyüyorlar, sende de çok yakın o sebeple... Mızıldanmaları artıyor ama haberin olsun ;)

      Benim Nermin Yıldırım ile ilk tanışma kitabım bu... Keşke daha önce tanışsaymışım diyorum, bayıldım bu kitabına çünkü... O yüzden çok fikir eremeyeceğim sana :/ Ama ben Unutma derslerini not ettim ♥ Sağolasın.

      Sil
  7. Ah o bitmeyen yapılacaklar listeleri Şebo:) Olsun ama yapmasam daha kötü olurdu herhalde.Ergenlik döneeminde oluyor bu kulaklıkla müzik dinleme halleri. Semptomdur geçer:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmesin de zaten ♥
      Hep gücümüz takatimiz olsun...

      Semptomlarını yerim ben bunların hahahaaaa :)))

      Sil
  8. Hehehehe, cıstak cıstak Oytun katıldı demek aramıza. Öyle oluyor. Bir dönem kulaklarında kulaklıkla yatıp kalkıyorlar. Devamlı bir müzik dinleme halleri. Spotify üyeliği falan istiyorlar. Müzik listeleri yapıyorlar. Ben bu müzik dinleyen hallerinden pek memnunum. Müzik dinleyen çocuk harika bir şeydir kanımca. Hele bir de müzik zevkleri ortak bir noktada buluşunca tadından yenmiyor. Guns N'Roses, Queen falan bizim ortak noktamız. Kuzey tam bir Beatles hastası. Ben de Madonna ve Michael Jackson severim çok ek olarak. O, nerdeyse nefret ediyor bu ikisinden :) O nefret ettikçe benim daha çok sevesim geliyor :) Yaşasın kötülük.
    Ay ben çok uzun konuşuyorum seninle ya. Akçay kaçamağı süper olmuş. Gönlüne sağlık, ne güzel yapmışsın. Evi toplama işine gelince, bu tip işler mecburi ama çok sıkıcı yahu.
    Bizdeki durum bu. Bir de sahiden sene bitti gidiyor. Niye bu kadar çabuk?
    Öperim. Öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feci katıldı hem de Özlem :)))
      Biz henüz kendisiyle ortak nokta bulamadık... Benim şarkılar ona çok duygusal geliyormuş hahahahaa :)

      Sen hep benimle çok uzun konuş zaten... Bıcır bıcır o kadar seviyorum ki senin yorumlarını ♥

      Sene sonlanmadan biz kafamızdaki planları gerçekleştirsek bari ;)

      Sil
  9. 2018 de bitiyor ya :(
    Ben de beklerim bloga, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar blogları gezmekte biraz sıkıntılıyım maalesef :/
      Ama ilk fırsatta dolanacağım ♥

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun.
    Benim de bi'şeyleri derleyip toparlayıp vermem lazım ama başına geçmeye üşeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başına geçsen bir hemencecik tamamlarsın eminim...
      Kolay gele sana da ♥

      Sil
  11. Öncelikle geçmiş olsun unutmadan, ay nasıl bir koşturmaca bu hayat benim de yapmak istediğim bir sürü şey var. Daha sonbahar sezonu film izleme seanslarını açamadım ben de. Ama uzun kış geceleri var Şebocum önümüzde, izleriz :)))
    Kulaklıklar ayrılmaz bir parçası bizim evdekinin de hiçbir şey duymuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun kış geceleri bu sene bende nasıl olacak hiç bilemiyorum :/
      Bizim ergenin sınav senesi malum...
      Bulacağız bir yolunu artık, çaresi yok :)

      Öperim komacanından ♥

      Sil
  12. Geçmiş olun. Ama yüzmüşsün ya kıskandım. Ben İzmir'de bir ayı geçti denize gidemedim. Bu yıl nedense hep bir iş hep bir engel durumu var bizde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz çok güzeldi Saadet... Yine havalar düzelecekmiş, bir fırsatını bulursun inşallah sende ♥

      Sil
  13. Gecmis olsun diyecegim, ama coktan gecip gitmistir. Seneyi tükettigimiz ise kesin bilgi. Müzik ne kadar güzel bir sey. Tek fark anneler ile genclerin dinledigi müzik tarzi degisiyor. Yahu insan sürekli rep müzik dinler mi? Insan müzik dinlerken ruhu oksanmali vs. Kavga eder gibi müzik söylenir mi hic?
    Allahtan türküleride seviyorlarda bi yerde bulusuyoruz bizde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti, geçti canım :) Sağolasın...
      Ay sorma o rap müziğini... Bizimki de arada dinliyor... Yoruluyorum vallahi o müziği duyduğum zaman... Zevkler ve renkler meselesi ama ne anlıyorlar hiç anlamıyorum ;)
      Bizimkinin henüz Türkü evrimi başlamadı, inşallah başlayacak diye ümit ediyorum ♥

      Sil
  14. Dokunmadan kitabı çok beğeniliyor. Senin yorumunu merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek inşallah... Alıntılarla birlikte yazınca bazen zaman alıyor işte...

      Sil
  15. Bu telaş ve yoğun program seni bir anda 52. haftaya getirir de zamanın ne zaman geçtiğini anlamazsın bile. Günler günleri fazla hızlı kovalıyor değil mi, ne acelesi varsa artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40. haftada ancak 38. haftanın yorumlarını yanıtlıyorum... Nasılım ama :))))

      Sil
  16. Oytun'a çoook başarılar ve kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)