17 Eylül 2018

Bu hafta #37


Merhaba ♥

Yeni eğitim-öğretim yılı başladı... Tüm öğrencilerimize ve öğretmenlerimize başarılar diliyorum...
Oytun okula başlayalı yaklaşık 1 ay oldu gerçi ama bugün yine ilk gün modundaydı...  Yakında oflamalar puflamalar başlar gerçi ama şimdilik iyi... Tahtalara vurayım da nazar değmesin 😂😂



Bendeki temizlik modu hala bitmedi... Kodlanmış gibiyim :)))

Bu hafta irili ufaklı tam 29 parçadan vazgeçmişim... Bizim burada belediye eşya kumbaraları yaptı. Verecek kimse bulamadığımdan dolayı kumbaralar çok işime yaradı. İnşallah yerine ulaşıyordur...

Bazı eşyalarımızı da satmaya karar verdim. Ev eşyası konusunda letgo işime yarıyor ancak kıyafet konusunda çok da işime yaramıyordu... Dolap iyi bu konuda  dediler sağolsun İG arkadaşlarım, denemeye başladık bakalım... Satamazsam onlar da belediyenin kumbarasına gidecek artık...


Oytun'un odası ve dolapları bitti bu hafta... Ekstra bonus olarak da odaların ve mutfağın stor perdelerini yıkadım... Bir tek salon kaldı, bakalım onlara ne zaman sıra gelecek...

Ben bu işleri yaparken anacım bizdeydi, sağolsun kavanoz kavanoz menemenlik hazırladı... Domates rendelerimi de o yapmıştı zaten... Birkaç kavanozda taze fasulye yaptı... Kışlıklar hazır anlayacağınız...
Şimdi bu durumda ben mutlu olmayayım da kim mutlu olsun :)



Bunca iş arasında tabi ki film izlemedim... Ama kitabım çok güzel, fırsat buldukça 1 sayfa da olsa okuyorum... Nermin Yıldırım'ın Dokunmadan kitabı var elimde şu an... Bu hafta bitiririm artık sanırım...

Bizdeki haberler şimdilik bu kadar.... Listemi de yapayım hemen şuraya, işlem tamamlansın...

Herkese mutlu haftalar diliyorum ♥



* Faturaların son günü geçmek üzere; doğalgaz, elektrik, kredi kartları ve kredi... Aman ha unutma... Geçen hafta kulağının üzerine yattın ama bu hafta erteleyemezsin...

* Eczane / Madecassol unuttun geçen hafta...

* Salona yığdığın eşyalara yer bul, aralarından vazgeçebileceklerin mutlaka vardır...

* Hafta sonu Akçay kaçamağı...

* Çarşamba Oytun'un dersi var...

* Çanta ve terlik tamire verilecek....

* Kitabını bitir bu hafta artık...

* İşyerinde düzenleme yapman lazım iki haftada ancak bitirirsin, başla bu hafta...


20 yorum:

  1. Oytun'a kocaman bir maşallah:)
    Tam sadeleşmekle ilgili yazımı hazırlıyordum ki seni gördüm:) İnsan nasıl ferahlıyor dimi, yüklerinden kurtulunca... Bundan sonra mümkün mertebe minimalist yaşamak istiyorum ve o kumbaralar iyi ki var:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanılmayan şeyleri yok edince sanki yaşam alanımı genişletiyormuşum gibi hissetmeye başladım ben de son günlerde...
      Sevgiler benden de ♥

      Sil
  2. Temizlik beni de bekliyor.Beklesin bakalım:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun Şebo'cuğum, sizin orada terlik tamir eden var mı? İyiymiş ben bir ay kadar önce toptan tüm kopmuş terlikleri götürdüm ama adam "Astarı yüzünden pahalı teyze" dedi. Artık yapmıyorlarmış çöpe attım geldim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskilerden kalan bir tamircimiz var sağolsun, bir şekilde yapar eder götürdüklerimizi... Çok da birşey istemez üstelik...

      Sil
  4. Oytu'na başarılı bir eğitim yılı diliyorum. Anacığının da ellerine sağlık. Afiyetle yemek nasip olsun güzelim.
    Fazla eşya ben de de çok, keşke bizim belediyenin de olsa böyle yerleri.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim belediye bu sene yaptı şükür, kumbaraya atıveriyorum kullanmadıklarımızı. Ama bazen inşallah yerine ulaşıyordur diye de endişeleniyorum işin gerçek tarafı :/

      Sil
  5. Bir küçük çekmeceye el attım paso çöp çıktı. Faturalar, fişler, kağıtlar. Ay ne bulsam saklamaktan ve üzerinde adres, numara yazan kâğıtları atamamaktan şikâyetçiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de var öyle bir çekmece, daha el atmadım... Yarım günümü kesin alır çünkü...
      Ay o kağıtlar :/ Not etmiştim dersin sonra etmediğin aklına takılır... Perişan eder adamı :)

      Sil
  6. Şebnemcim, sağlıklı ve başarılı bir öğretim yılı dilerim Oytun'a. Kışlıkları da afiyetle yiyin. Letgo benimde elden çıkarmak istediklerimde epey işe yaradı, kıyafet hiç denemedim. Onlar direk geridönüşüme. Evi de mis yaptın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, sağlıklı ve başarılı bir yıl geçirirler inşallah tüm çocuklarımız ♥

      Ev tamamlanmak üzerei, birkaç detay kaldı... Bütün kış rahat ederim temennisindeyim :)))

      Sil
  7. not almak ne kadar mantıklı. to do list...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listelemek ve üzerini çizmek hoşuma gidiyor ♥

      Sil
  8. Salona yığılan eşyalar...o kadar atılacak var demekki. Bizde de öyle. Aslında benim değil eşimin çöpleri. İyiki ev müstakil ve onun alt katta odası var. Arada temizliyorum (kızıyor girme diyor) ama atılacaklardan emin olamıyorum. Bir verse elime pırıl pırıl yaparım da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar :))) Ama dün akşam çoğuna yine yer buldum :))))
      Çok fenayım çok :)))

      Başkasının evini ben de çok çabuk toparlıyorum Saadet :)) Aman boşver diye diye :)))

      Sil
  9. Ben kendim daha alisamadim cocuklar nasil alissin 😂

    YanıtlaSil
  10. Eyvah yine konu kullanılmayacak eşya konusuna geldi, Burcu' nun kulağına bu konu gitmeden ben kaçayım. Kolay gelsin, ben de o kumbaraların doğru adrese gittiğine inanıyorum. En azından kısmen de olsa ihtiyaç sahipleri ile buluşuyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :))
      Bence duymuştur :)))
      Ufak bir katkı sağlayabiliyorsak ne mutlu bize ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)