13 Eylül 2018

Ben hâlâ Ağustos'u göndermemişim ya :/


"Günler günleri kovalamaya devam ediyordu....
Ama Şebo 'nun dalağı şişmiş gibi yarı yolda tıkanıyordu....
Dur bi nefes alayım derken de kaplumbağa onu geçiyordu...."

gibi bir masal anlatmaya başlayacaktım ki oyalanma Şebo, yoksa yazıyı bitiremeyeceksin dedi iç sesim...  Arada dinleyeceğim tutuyor işte...

Buyurun Ağustos instalarına o zaman ;)
Ben yine kaçar ♥



Tekrar koklaşmak için tam bir sene beklemek için geri sayım başlıyor 😢😢 

Teyzesinin kuzusu 
Son dakikalar, son koklaşmalar
Hasretlik zor şey
Yine ekrandan öpüşüp koklaşmalarla yetineceğiz



Sıkılmışlardııııııı 😥😥😥😥

Arden Mert üfler, Oytun çeker
Can sıkıntısından
Bugün evde oturmak iyi bir fikir gibi gelmişti
Yanılmışız



Bazı ağaçlara süslenmek çok mu yakışıyor ne ❤️❤️❤️ 

Şarlak / Çamlıbel Köyü
Nazar değmesin dedikçe taş oluyor buralar
İki durun da nefes alalım 
Taş taş nereye kadar
Neyse
Ben kahvemi içeyim, sinirlenmeyeyim şimdi...


Lunapark şapşikleri ♥



Bayram kahvemi içmeye taaaa Aydın’a gelmiş olabilir miyim 😪😪😪 

Aydın
Kahve bahane Arden kokusu şahane
Uleyn Arden senin uğruna dağları aştım da geldim
Abine yaradı bu yolculuk
Tablet - telefon allah ne verdiyse artık


Sözde yol arkadaşı olacaktı, pehhhhh!!!!!


Günün Bilgisi ;)


Baktım bu sene okuma hedeflerimi 🎯 tutturamıyorum 
çocuk kitaplarıyla adedi tutturayım dedim 😂😂😂 
Şaka şaka üçkağıtçılıkta henüz bu noktaya ulaşmadım 😆😆 
Arden şapşiğimin kitapları📚 ile eğleniyorum işte 😊😊

Arden'in kitapları
Çok seviyor kitapları
Bunların içinde sanırım en sevdiği zürafalı olacak
Bu çocuk kitaplarının çizimlerine bayılıyorum
Yaşasın kitap seven çocuklar



Yakışıklılar günümüymüş bugün ❤️❤️❤️

İyikim, hayatımın anlamı, nefesim, ergenim
Cinlerimi tepeme çıkarmadığında ne güzel oluyor bir bilsen
Foto iki hafta önce Cunda'dan
Böyle günler nereden çıkıyor bilmiyorum
Bize eğlence çıkıyor işte

31 yorum:

  1. Bir bakıma iyi oldu işte geç paylaşmak, fotoğrafların ucundan kıyısından ağustos havası aldık böylece :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak benim için de güzel bir mazeret oldu :)))
      Harikasın güzel koleksiyoncum ♥

      Sil
  2. Oy oy oy Arden maşallah pek yakışıklı olmuş gerçekten, ay o yeğen hasretini çok iyi bilirim, ağlardım 2.5 yaşındaydı gitme vakti geldiğinde....salyasümük ağlardım..:(offf offf seni çok iyi anlıyorum Allah kavuştursun Şebo'cuğum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok ağladım Müjde :/ Allah daha büyük hasretlikler vermesin hepimize...

      Sil
  3. zaman su misali, sevdiklerinin yanında daha hızlı akıyor gerçekten , oğlunuz da maşallah ne kadar büyümüş baya oluyor blogları gezmeyeli şaşırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telaşelisin Mervecim normaldir.. Asaf büyüyor, en hareketli dönemleriniz ♥
      Doğan büyüyor işte, teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Neyse ki teknoloji ilerledi de ekrandan da olsa konuşup hasret gideriliyor biraz. Eski zamanları düşünmek bile istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de düşünmek istemiyorum handan.... Ne fenaydı yaaa :/

      Sil
  5. Girizgah çok hoştu... tabi sonrasındakiler de aynı gönül mürekkebiyle aynı kalemden neşredildiği için bir hoşluktur gitti içerik boyunca... ;) fasılasız keyifli anlar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ne şahane böyle :)
      Mutlu oldum vallhi...

      Keyifli anlar diliyorum bolca, sevgiler...

      Sil
  6. Kitapları sevmesi çok güzel. Benim oğlum da seviyordu ama teog sınavı yılında ara verdi bir daha eskisi gibi olamadı:( Cinleri tepeye çıkartma oranları arttı bunların Şebo ergenlikten hep ergenlikten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarda malum TEOG diye bir şey yok Kadriye, aman olmasın da... Oytun pek gıpta ile bakıyor bu duruma, bu sene sınav senesi ya...

      Erkek çocuklarının kitaplarla mesafesi hep var sanki... Geçer inşallah ;)

      Sil
  7. Maşallah maşallah diyorum. O ergen hallerine bayılıyorum ben onların, bir ergenseverim :))) Ama Oytun ne kadar yakışıklı olmuş yaa bayıldım bi daha maşallah :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa ergenleri salarım bak üstüne :)))
      Şaka şaka ;)

      Sevgi dolu bakışındandır senin o, teşekkür ederim ♥

      Sil
  8. Oy...oy...
    Teyzesinin güzeli Arden'le tekrarı olsun dileyelim,koklaşmaların güzel günlerde.
    41 kere masallah olsun Oytun'umuza Allah sevdikleriyle uzun sağlıklı günler yaşatsın.
    Güzellik başarılı sağlıklı güzel bir çalışma yılı diliyorum hem sana hem oğluşa.
    Öpüldünüz kocamanından,kucak,kucak sevgilerimle.❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, özlemişim içten yorumlarını ♥

      Bizde seni en kocamanından sarılıp öpüyoruz şekerliğim benim ♥

      Sil
  9. Lahmacun konusunda gözlerim şak diye açıldı ve ölümsüz olaydım beşbin yıldır lahmacun yiyodum diye hayıflandım :-P

    Her resim ayrı güzeldi Şebnem :-) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaaa :))
      Ölümsüz olaydık iyiydi :)))

      Kocaman öptüm seni ♥

      Sil
  10. Ben de tatil havasindan cikamadim dahaaa cok kisaydi 😪😪😪

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzl olan şeyler neden bize hep az geliyor :)) Tüm sene tatil yapsak acaba aynı histe olurmuyuz ki ;)

      Sil
  11. Sevdiklerinizle dolu dolu mutluluk dolu günler dilerim :)
    Keşke girişte kendinize kızmasaydınız da bir masal anlatıverseydiniz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Bir ara bir masal anlatayım ben o zaman ;) Ama kaçmak yok ;)

      Sil
  12. İyi ki çocuk kitapları var. Onlar ne kadar da güzeller. İçinde dostluk, güzellik, iyi olan her bir şey var. Seninkilerden de okumamış olduklarım varmış, en yakın sürede alayım bari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk kitapları ayrı bir pozitiflik yüklüyor insana değil mi?
      Sevgiler gönderiyorum ♥

      Sil
  13. Ergen ve cinleri tepeye çıkarmamak yanyana gelmiyor, ah bu hormonlar :) Bahtları açık olsun hepsinin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o hormonlar bence de :)))
      Çok teşekkür ederim sevgili Bolat :)

      Sil
  14. Ben haziran-temmuz-ağustos'ta kalabilirim hep :))) Arada ben de oğluma aldığım kitapları okurum.İçinde ne var ne yok,neden bahsediyor bilmek lazım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Çocuk kitapları alttan alttan oldukça fazla mesaj veriyor çünkü...
      Hem çok eğlenceli de ;)

      Sil
  15. Kendi adıma Ağustosta kalmayı tercih ederdim. Çocuklar ne kadar çabuk büyüyorlar değil mi. Yakışıklı gencimiz bir bakmışsın kendi hayatını belirleycek ve yönetecek yaşa gelmiş. Bunu parayı yönetebilme adına söylüyorum, elbette bazı kararklarını kendi alıyordur şimdi de. O ufaklık var ya çok tatlı, tez vakitte kavuşursunuz inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekim'e girdik ama :/
      Biz anneler biraz daha olaya duygusal bakıyoruz sanırım. Azıcık geç büyüseler keşke... Yuvadan uçunca sanki bri daha eskisi gibi olmuyor...
      O ufaklık bu sene altın topumuzdu. İnşallah diyorum ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)