16 Ekim 2019

Eylül İnsta Seçmeceleri ♥


Ayın ortası gelmiş hiç söylemiyorsunuz :))
Rutini oturtmaya çalışırken bak yine aksatmışım...
Ben bir zamanlar ayın şarkısı da yapardım , ona da yeniden başlayayım...
Hepiciğinize kokulu öpücükler Şebo'dan 💋



Günaydın ♥



Son günlerde sık yapar oldum böyle şeyler :)))
Hadi hayırlısı ;)



Elektrik Savaşları hatırası 💡🔌🔦 🎬 

Sinemaya en son ne zaman gelmiştim ki ben...
Film izleme sezonu başladı böylece
Sevgiler, saygılar...




Her gece 30 sayfa okuma alışkanlığı için iyi bir başlangıç 😉




Öğle tatilleri bazen çok keyifli olabiliyor ♥




İyi anlaşmaydı ama olmadı :)))




İyi ki geldin hayatımıza minik kuşum, iyi ki doğdun... 
Bak kuşun kanadına bol bol öpücük sakladım. 
Şimdi seni kocaman öpücük yağmuruna tutacaklar benim için 😘😘😘😘😘 
Teyzesinin bi tanesi iyi ki doğdun, yoksa kiminle şımaracaktım böyle 😂😂 



Sosislerle nostaji heheeee :))




Liseli anasıyım ben artık :))
Pehhhh !!!!

34 yorum:

  1. Liseli anası iyiymiş:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başımıza kuşu kondurduk bakalım Saadet :)))

      Sil
  2. Makarnalara çok güldüm,enflasyon uğramış makarna ve sosislere:)))
    Liseli anası bir bakmışsınız, bitmiş de üniversitesi anası olmuşsunuz.Başarılar liseliye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :)) enflasyona uğramış makarnalar süper tanımlama olmuş ♥

      Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Bence ayın en önemli olayı liseli annesi olmak :) Hayırlı uğurlu olsun.
    O sosislerini hatırlıyorum:)
    Şebnemcim her ay bu seçmeleri yapmalısın. Çünkü IG'e girmiyorum ama böylece uzak kalmamış oluyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Sezercim ♥

      Tamam seni IG den uzak bırakmam söz ;)

      Sil
  4. Sosislerde gördüklerim :)
    2009- Çimenlere uzanmış üç arkadaş, bulutlara bakıp hayal kuruyorlar.
    2019- Rock konseri öncesi, kuliste. Grubun kurucusu ve en yaşlı üyesi sağda, saçları dökülmüş; soldaki ise gruba sonradan girmiş, henüz genç ve diğerinin bir zamanlarki hali.

    Lise ne güzel bir dönem; başarıyla ve güzel anılarla geçmesini dilerim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaaa :) Sevgili koleksiyoncum ne güzel bakış açısı bu :)) Yemin ediyorum sesli güldüm yorumunu okuyunca :)))

      Neşeli sevgiler arkadaşım :)

      Sil
  5. cebe atıp mı geldin hiç şaşırmadım ben de benzer leylalıkları yapıyorum. bak söz konusu sen olunca yumuşatıp leyloş dedim normalde kendime 'denyosun burcu' derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok çekinme bana da denyo diyebilirsin :))) Hakettim çünkü ben bunu ;)

      Sil
  6. Ne güzel bir seriymiş bu :) şarkılar için olanı da bekliyorum o halde :)

    YanıtlaSil
  7. Bu sene nasıl rahatlamışsınızdır ikiniz de. Valla üniversite sınavı daha az stresli, nasılsa yine girersin diyebiliyorsun. Yerim yakışıklı liseliyi ben. Elimizde büyüdüler yav :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne rahatlamak Handan, hala toparlanamadık :)
      Blog çocukları ellerimizde büyüyorlar gibi haklısın :) Ve ben bu duyguyu çok seviyorum. Oytun'un hiç görmediği ama onu çok iyi tanıyan bir sürü teyzesi, ablası var ♥

      Sil
  8. O telefonun benzeri vardı. Bende çantaya atıp eve getirmiştim:)

    YanıtlaSil
  9. Nice güzel günler dilerim, oğlunuza kocaman bir tebrik :)

    YanıtlaSil
  10. Yine dolu dolu yazmışsın Şebnem ablacım.
    Fotoğrafların çok keyifliydi ayrıca ki özellikle şirket telefonu kısmına gerçekten çok güldüm :)) Oluyor öyle demek.

    Bu arada oyun liseli oldu he...
    Maşallah ona.
    Çokta yakışıklı olmuş bahtı ve kaderi çok güzel olsun :))

    Mesafeler sakınca oluşturmazsa okuma kitaplarına story'lerle bende katılabilirim, maksat gönül birliği :)))

    Sevgiler, öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mels, çok teşekkür ederim canımcım.
      Hepinizin yolu da bahtı da açık olsun inşallah ♥

      Çok sevinirim katılmana, mesafelerin ne önemi var ;)

      Ben de öpüyorum seni ♥

      Sil
  11. komikçiiiiii :) son yazımdasııın :) bi de dünkü şiirimi dinlesen yiaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlemem mi ♥ Şahanesin sen deep ve ayrıca çok teşekkürler :)

      Sil
  12. telefon olayı güzeldi 😊😁 güzel insan deeptone paylaşmış bende bir çayını içmeye geldim 😊ne kadar keyifli bir yazı okumuş oldum 😊🌸oğlunuzu tebrik ederim başarıları daim olsun inşallah herşey gönlünüzce olsun Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sefalar getirdin :)

      Deep günü aydınlatan bir güzellik yapmış bana ♥

      Sil
  13. Liseli analığınız kutlu mutlu olsuun:)

    YanıtlaSil
  14. Her gece 30 sayfa tagı güzelmiş.

    YanıtlaSil
  15. Duvardaki raflar ne güzel öyle? Nereden aldınız canım? Özel yapım mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Şulecim :)

      Rafları ikeadan almıştık seneler önce. Ham ahşaptı... Şimdi griye boyadım yeni eve uydurmak için..

      Sil
  16. Ofis telefonu bu eve getiren kişiye ne denir bilmiyorum ama ben getirmiştim cep telefonunu evde bırakarak

    YanıtlaSil
  17. Çocuklar ne çabuk büyüyor 😭😭😭

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)