21 Ekim 2019

Şebonun Gevezelikleri #16



Şuraya enerjik bir giriş yapayım ; Selaaaaaammmmmm ♥

Bu hafta kendimi yürümüş, yürümüş hatta çok yürümüş ama dönüp baktığımda bir arpa boyu bile yol katetmemişmiş gibi hissediyorum... Kendimce çok yoğundum ama bugün liste çiziktirmeye gelince anam dedim ben hiçbir şey yapmamışım ya :))


Pazartesi; misafirim vardı...
Salı; ben gittim ve aynı kişiye gittim :))
Çarşamba; evet uzun süredir görmediğim bir arkadaşıma pas attım ♥ Dipdibe olduğumuz halde 2 senedir şöyle karşılıklı oturamıyorduk, telefonlarla idare ediyorduk... Süper oldu...
Perşembe; arkadaşıma kahve içmeye gittim...
Cuma; evdeydim ama işlere pas geçip kitap okudum...
Cumartesi; sabah çalıştım, akşam misafirim vardı...
Pazar; sabahın seyrinde Oytun'un kursu vardı onu bıraktım, oradan bir arkadaşımın rafı boyanacaktı ona yardıma gittim. Akşamına da yine ev gezmesine gittim ama bak gece gelince ütü de yaptım :)))

Nasıl ama :))

Çok şey yapmışım gibi gözüküyor ama ben anca oturmaca eylemi yapıp üstüne de bolca laf yapmışım...


Biliyorum şahaneyim ahahahaaaa :))

Bu hafta hiç film izlemedim ama "You" diye bir dizi izlemeye başladım... Heyecanla ne olacak diye bir sonraki bölüme geçmeye çalışıyorum ama bu aralar öğle tatillerimde yalnız kalamıyorum. O sebeple yavaş gidiyor dizi...

Kitaplardan Sineklerin Tanrısı ve Mine Söğüt / Gergedan kitaplarını bitirdim... Bak bu kısma çok mutluyum çünkü ikisini de severek okudum... Anlatacağım size de...

Hafta sonu yazlık planları yaparken bir sonraki haftaya 29 Ekim'in geldiğini farkedince ertelemeye karar verdim. Belki Pazartesini tatil ilan eder yazlık ziyaretini uzatabiliriz diye düşündüm... Lütfen, lütfen olsun modundayım ;)



Geçen hafta böyle geçtiğine göre yeni haftanın planlamasına başlayabilirim :)  Biraz kopyala-yapıştır bir liste olacak. Eskiler tamamlanmadı ama  eklemelerde olması lazım... Hatta 4 günlük tatili de tüm olumlu düşüncelerle kapacağımı düşünerek 2 haftalık yapacağım bu sefer listeyi... Yaşasın :))

Görüşürüz canlar ♥


* Dolap Şebo ;)

* Çiçekliğin son rötuşu boyamayı da hallet...

* Domatesler dolapta bozulacak artık, iyice elden gitmeden onları pişirip kavanozlasan ne güzel olur... (bence yarısı gitti bile, kurtulduğu kadar artık)

* Akçay, hemi de 4 gün ♥ Teyze kızı da gelecek... Azıcık gez, toz... Ve en önemlisi Merihciğim orada artık, onu da ziyaret et...

* Oytun'un çekmecelerine el at bence... Çekmeceler karman çorman olmuş, kullanılmayan şeyler varsa da değerlendirirsin hem...

* Çay makinesi servise gönderilecek yine...

* Kredi kartlarını hallet...

* Ay sonu hesaplarını kapat...

* Oytun'un ilk sınavları başlayacak, ergen çok rahat davranıyor. Azıya alman gerekecek... Test kitaplarını diz önüne...

* Azıcık Türk filmlerinden yüklet CD cine... Yazlıkta açık hava sineması yaparsın akşamları...

* Yazlık faslını kapatacaksın muhtemelen bu gittiğinde, yazlık dolaplarını bir gözden geçir. Sonra ağlama kışın ben onu, şunu, bunu yazlıkta bırakmışım diye... 

* Evdeki boş kavanozları topla yazlığa götür. Bodrumda da yazlığa gidecekler var. El at onlara...

28 yorum:

  1. Yazlığı kapatmama kararı aldık biz. Kışları da sahil görmeye ihtiyaç var çünkülüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında haklısın. Ama ne zaman kapatmasak ve nasıl olsa geliriz dersek hiç yakınından bile geçemiyoruz... Gidersek yin düzen kurulur 2 günlüğüne nasıl olsa ;)

      Sil
  2. Bence dost buluşmaları en önemli işlerden, iyi ki öyle yapmışsın.

    YanıtlaSil
  3. loto gibi oytun'un çekmece de her hafta devrediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaa :)
      Büyük ikramiyeyi kazanacağım :)))

      Sil
  4. hiç bir şey yapmamak da güzeldir bazen hep bi amaç için koşmak çok yorucu, bende yarın sineklerin tanrısına başlayacağım bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper ♥
      Bakalım sen nasıl bulacaksın Sineklerin Tanrısını...

      Sil
  5. Yazlık olayı iyiymiş çok kıskandım. Biz resmen bu yıl hafta sonu mahmukları gibiyiz. Deniz'in 2 gün kursu var. Ada bir arkadaşına matematik dersi veriyor. Hırsız girdiğinden beri gece evi boş bırakmaya korkar olduk. Fenayız bu yıl...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 29 ekim tatilini bahane edeceğim Saadet bende... Yoksa çok zor. Oytunun da kursları var... Allahım bu çocukların koşuşuturması hiç bitmiyor.

      Bir daha gelmez herhalde.. Yakalanmışlar ya hani, ürkmüşlerdir belki

      Sil
  6. Yaşasın....Şebo yazlığa gelecek.
    Bekliyorum💝💝💝

    Sıkma canını Şebom olduğu kadar,listene uymasan da ilave güzel şeylerde yapmışsın bak,ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok heyecanlıyım Merihcim ♥ Nihayet diyorum ;)

      Sil
  7. Kapatma bence yazligi Sebo.Yakinsa yine de kacarsin soguk olsa bile:) iyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah gidip akşam dönebiliriz evet, kalabilir miyiz bilmiyorum soğuklarda... Ama toparlamak lazım yine de ;)

      Sil
  8. you çok iyi diziiiii heycanlı ve şaşırtıcııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle deep... Gelecek sezonu bekliyorum şimdi ;)

      Sil
  9. Ev işleri önceliğim olmadı hiç, buluşup görüşülesi bir arkadaş ilk tercihimdir hep. Liste yapmıyorum hiç, geriyor beni, kasmayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yapıyorum... Nasıl olsa yapılır diyip seriyorum. Canavarlaşıp beni yemezler sanırım :)))

      Sil
  10. her yazını okuduğumda bende böyle haftalık liste yapayım diyorum ve unutuyorum.
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu listeleri hazırlamak keyifli bence, yapsam da yapmasam da;)

      Sil
  11. Şebo ya ne güzel arkadaşlarınla dolu dolu geçirdiğin bi hafta olmuş. Boşver bu hafta toparlarsın işleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldu bugün Cuma ben yine arpa boyu yol katedemedim ama bu sefer akıllılık edip 2 hafta dedim ya, rahatım ;)

      Sil
  12. Bence mükemmel bir hafta geçirmişsin. Çok sosyal, arkadaşlarla dolu. Bu hafta da işleri halledersen her şey yoluna girer. Kolaylıklar diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canımcım... Arkadaşlarımla birlikte olmayı ben de seviyorum ♥
      Kolaylayacağım inşallah, kısmet dedim saldım hahahaa :))

      Sil
  13. Okurken başım döndü vallahi. Benim çok bir sosyal hayatım olmamasına rağmen işlerim bitmiyor 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de bitmiyor zaten Derya... Bazen çok sallamamak gerekiyor ama sallıyoruz işte :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)