25 Ekim 2019

Bu ayın şarkısı #8


Sabah mesaisi Oytun'la başlıyor malum...
Okula ben bırakıyorum her sabah... Akşamları da eve birlikte dönüyoruz....
Türkçe müzik artık dinlemiyor paşam... Pardon pardon, Türkçeyse rap olmak zorunda :P Ya da yabancı müzik...
Radyolar zaplanıp duruyor... Benim de beynim zıplıyor :))
Bak bu kadar şikayet ediyorum ama iyi yönleri de var...
Mesela geçen haftalarda bu şarkıyı keşfettim...
Nasıl da hoşuma gitti...
Sizde dinleyin istedim :)
Mutlu hafta sonları bu arada...
Ben 4 güne çıkarttım bu hafta sonunu yaşasın ♥


Maroon 5 / Memories



14 yorum:

  1. Delikanlılar hayatımıza yeni renkler, sesler katıyorlar, ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Handan. Gerçi bu aralar hayatıma rap zımbırtısını katmasa daha şahane olacak ama neyssseee :))

      Sil
  2. Bu grubu eşim çok seviyor. Ben de ondan aşinayım. İzlemediysen Sugar şarkılarının klibini izle. Çok şeker.

    YanıtlaSil
  3. oytun bey kurmuş imparatorluğunu :)

    YanıtlaSil
  4. Bizde arabada müzik olayı sıraya bindi. Değilse hır çıkıyor. hele dördümüz biraradaysak kisenin zevki birbirine uymuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz borumu arabada öttürmeyi başaramadım Saadet, ama bir ara kesin hırlarım ben ;)

      Sil
  5. Maroon 5 çok severiz :) Bu rap takıntısı nedir yahu benim oğlanda RAP Türkçe , ve diğerleri yabancı. Yeni kuşak böyle demek ki Şebom. Neyse İngilizceleri gelişir bu sayede :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam İngilizceye birşey demiyorum ama o Türkçe rap öldürüyor beni Derya... Vallahi bazen gırtlaklayasım geliyor ama hadi zevkine darbe indirmeyeyim diye zor tutuyorum kendimi :)))
      Biz bunlara bir ara arabesk şoku verelim bence :)))))))))

      Sil
  6. Maroon'u bizde severek dinliyoruz, gençler bilir zaten kulak vermek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu tarza canım feda ama cıstıkı cıstıkı bazen ölüyorum Derya :)))

      Sil
  7. nefis:)

    bu da benden

    https://www.youtube.com/watch?v=FZROxfoHTEQ

    YanıtlaSil
  8. Vayyyyy...
    Ne varsa eskilerde var değil mi...
    Sağolasın bak şu anda çok iyi geldi ♥

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)