7 Kasım 2019

Duyduk Duymadık Demeyin !!! Romantik Film Etkinliği Başlıyor ♥


Bugün tesadüfen gördüm bu etkinliği...
Kaçırsaydım emin olun çok üzülürdüm...
Sevgili Sibel başlatmış → tıktık
Ve hemen katıldım ben de :) Haydi sizde beklemeyin, hemen katılın bence ;)



Bu seneyi romantik romantik kapatacağız ne güzel

Bir koşu filmlerimi de belirledim...
Bende uzun bir liste var biliyorsunuz, eksilmek bilmeyen :))
Hemen oradan romantikleri seçtim... Hatta tekrar izlemek istediklerime bile daldım ;)
Yaşasın film geceleri


Before serisinin son filmini izleyememiştim bir türlü... Elime fırsat geçmişken hepsini izleyebilirim bence....

Before Sunrise
Before Sunset
Before Midnight


Bu film geçen seneki etkinlikten kalmıştı... 

Maudie 


Demolition / Yeniden Başla


Bu film birçok "en iyi" listesinde geçer. Ama ben izleyip izlemediğimi hatırlamıyorum... 
Hatırlamak için izlemem gerekiyordu...

Eternal Sunshineof the Spotless Mind / Sil Baştan


Bu filmi görür görmez izlemeliyim demiştim ve üzerinde sanırım 2 sene geçti :/

Our Souls at Night / Ruhların Sonbaharı


Bak bu filmde geçen seneden beri bekliyor listede... Çok güzel yorumlar okumuştum o sebeple merak sebebiydi...

The Guernsey Literary & Potato Peel Pie Society / Edebiyat ve Patates Turtası Derneği



Bak bu filmde uzun süredir kızlarla birlikte izleyeyim diye bekliyordu... Bu etkinlikte benimle birlikte izlediler, izlediler yoksa onlar için üzgünüm :))

Book Club / Kitap Klübü


Ve yine bir seriyle bitireyim etkinliği

Mamma Mia

Katılan herkese iyi seyirler diliyorum efenim 👋


24 yorum:

  1. İçlerinden bir kaçını izleyesim var... öneriler için çok teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. Çok sağlam filmler seçmişsin gerçekten.
    Sunshine serisi ve Sil Baştan bu türde klasik olmuş filmler. Çok merak ediyorum yorumlarını.

    Yakaladığına ben de çok sevindim bu etkinliği. Bol bol duygulanalım o zaman hazır mıyız? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine hareketlendirdin bizleri, şahanesin vallahi..
      Duygulanalım çokça, hazırım ben :))

      Sil
  3. Ay ben güya romantik film çok sevmem derim, bunların hepsini izlemişim yav :D Sadece ilk yazdığın üçlemenin birincisini izledim, konuşmalarından daral geldiğinden devamını izlemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi hadi itiraf et artık ben uslanmaz bir romantiğim diye :))))
      Hatta bu etkinliğe de katıl ;)

      Sil
    2. Katılacağım zaten, Sibel taaa romantik filmleri sıraladığım yazımda söylemişti bana, o zamandan aklımda :)

      Sil
  4. Bende yapacağım. Senin listeni de not aldım. Kopya çekeceğim:)

    YanıtlaSil
  5. Sık kullanılanlara ekleyim bu listeyi.Oradan seçer,izlerim ara ara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik filmleri her zaman çok sevmişimdir ben... Çok güzel filmler seçti herkes ;)

      Sil
  6. Ya senin filmlerini görünce hepsini kendi listeme eklemek istedim. Edebiyat ve Patates Turtası Derneği benim de merak ettiklerim arasında. Kitap Kulübü eminim çok eğlencelidir. Sil Baştan zaten bir klasik. En orijinal senaryolardan birine sahip. Hepsiyle ilgili yorumlarını merakla bekliyorum. Keyifli seyirler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule bu aralar hastalık, ofis tadilatı derken çok fırsat bulamadım ama en kısa zamanda izlemeye başlamam lazım. İzledikçe yazacağım inşallah ♥

      Sil
  7. Sunset Serisini ve Sil Baştan' ı kesinlikle tavsiye ediyorum, diğerlerini not ediyorum. Ne güzel romantik
    bayılırım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha izleyemedim ama en kısa zamanda şahane film geceleri yapacağım inşallah ♥

      Sil
  8. Arada bende katılırım.
    Ama şimdi"Leyla ile mecnu'
    Dizisinin oyuncularının 2015 teki diğer dizilerine dalmış durumdayim.
    A çok egleniyorum.
    Bazılarını nasıl kaçırmış izlememiştim.
    Araya birde Ali Atay'in'limon"Filimini sıkıştırdı m,izlemediysen seyret lütfen
    Çok hoş ve naif bir filim
    ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa limon filmini izlemedim. Hemen onu da izleyeyim Merihcim ;)

      Sil
  9. >Eveeeet...
    Şemboyyyuuummm...
    Bu hafta filim günlerim başladı gün aşırı filim programımda,gelip gelip baktım senden baktım izledim.
    kendime de çok güldüm niye liste tutsan da yormasan kendini diye,olsun böyle hoşuma gidiyor demek,,,
    Harika seçimler tekrar tekra emeğine sağlık kuzu.
    Hiç yormadan kendimi senin seçkilerinden yararlanıyorum...
    ( Yaşasın Blog arkadaşlığı )

    Şimdi gelelim izlediklerimin,izlenimlerimini seninle paylaşmaya...

    Mauide---Çok önceden izlemiştim...Çok masum ve naif bir filim.
    Bu kadını ayrıca çok beğenirim,çoğu filimini seyrettim..
    Sil Baştan----Evet fena değildi,ben bu adamı daha çok komik seviyorum galiba.
    Edebiyat ve....turta...-----Bayıldım özellikle manzara eşliğinde duyguların akışı hele o beklenmeyen aslında beklenen AŞK.. iyiyidi. Ya mutlu sonlara bayılırım.

    Bugün 'Ruhların Snbaharı'izleyeceğim.

    Öpüyorum seni kocaman,kactım...👻👻👻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden hızlısın Merihim. Ben daha popomu kaldırıp izleyemedim iyi mi :)))
      Doğru filmler seçtiğime sevindim ama :))

      Sil
  10. Merhaba yeni keşfettim blogunuzu takibe aldım

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)