2 Nisan 2021

Mart ve Ben ♥

Günler günleri kovalıyordu ve bir bakmışım ki koskoca dediğim 1 ay bitmiş bile :) Mart ayını da bitirdiğimize göre ben neler yapıyorum serisinin ikincisini de yazabilirim. Yalnız iki defa yapınca birden bu yazıya seri muamelesi yapmak tam bana göre :)))

Seviyorum;

Bu ay hemen hemen her gün erken kalktım. 8.30 da işin başına yalap şalap yüzümü yıkayarak geçmek yoruyordu beni. Saat 7 -7.30 gibi kalkıp evin içerisinde sessizlikte dolaşmak, elime yüzüme bakmak, arada kitap okumak, bloglarda gezinmek bana o kadar iyi geldi ki... Sevdim bu rutini... Henüz sabah sporu niyetine herhangi bir hareket eklemesem de hayatıma bana ait olan o 1-1,5 saati o kadar çok sevdim ki... Ruhuma şifa oldu

Yiyorum;

Kızarmış ekmekli kahvaltılar bu ay yalan oldu. Oytun'un ders programı değişti ve ortak saat olarak ayarladığımız kahvaltı saati finale kavuştu. Masa başı pratik kahvaltılara başladık ve ben ısıtılmış lavaşın içerisine haşlanmış yumurtayla dürüm yapıp yemeye başladım. Arada peynir zeytin eşlik etse de yanına, bazen o dürümü yiyip tamama erdiriyorum kahvaltımı... Karbonhidrat candır, gerisi heyecandır hahahaaaa :))

İçiyorum;

Karanfilli çaya hala devam. Üstelik bu aralar öğlen kahvemi bile aksatıp misler gibi çayımı yudumlamaya devam ediyorum...

Hissediyorum;

Bu aralar kendimi her an harekete geçebilecek gibi hazır hissediyorum. Bu aylar yorgun olurdum genelde, tatil tatil diye mızıldanırdım. Geçen senelerin aksine oldukça enerjiğim. Evde bir sürü iş hallediyorum kısa paslarla...



Yapıyorum;

El işine ara verdim bu aralar. Oytun'un odasını düzenledim yavaş yavaş. Mutfağı biraz hale yola koydum. Daha benim odam, banyo vs var. Düzenlemeyi bitirirsem yaz temizliği yapılacak inşallah maşallah. Bir sürü şeyi geri dönüşüme göndermeyi başardım üstelik yaşasın ♥

Düşünüyorum;

Hayat kısa be Şebo diyorum bu aralar... Endişelerimden arınmaya çalışıyorum ama Oytun'un o kayıp halini gördükçe hafif çıldır halleri geliyor. Yazılı sınavlarına bir gün kala yine sınavlar iptal olunca bizimkini artık hiç toplayamayacağıma kani olmaya çalışıyorum. Pozitif kalmakla çıldırmak arasında debeleniyorum anlayacağınız.


Hayal Ediyorum;

Kardeşcağızımın gelme ihtimali oluştu bu yaz. Onun burada olduğu dönemlerde yine evden çalışabilme ihtimalimi hayal ediyorum. Öyle olursa yazlığa internet bağlatır her daim onların yanında olabilirim ve Ardenimle bol bol hasret giderebilirim diyorum. Ardenime yapacağım yemekleri, okuyacağım kitapları, koşuşturmaca olmadan onunla evde dipdibe olma hallerimizin hayalindeyim...

Dinliyorum;

Zuhal Olcay - Hüsnü Arkan / Eyvallah


Okuyorum;

Napoli serisini yuttum bu ay. Normalde bu kadar hızlı okuma yapamam ama tuvalete bile kitapla giriyorum diyebilirim. Lenu ve Lila büyüledi beni... Serinin 4. kitabının bitmesine 100 sayfa kadar kaldı. Bitince boşluğa düşmekten korkuyorum :)

İzliyorum;

Dizilerden What / If ve Lupin bitti, Dead to Me ve Lucifer izlemeye başladım eş zamanlı. Ne zaman biter hiç bir fikrim yok.

Malum Oscar adayları açıklandı ve adayları izlemeye başladım. Bu ay toplamda 11 tane film izlemişim 😊 Bir kısmını yazdım taze taze bloga hatta... Yazmadıklarımı da bir ara yazacağım inşallah maşallah...

The Father
Sound Of Metal
Voces
Judas and the Black Messiah
Minari
Kağıttan Hayatlar
Promising Young Woman
Pieces of a Woman
Mank
Cep Herkülü Naim
News of the World

Mutlu bir hafta sonu diliyorum herkese ♥


42 yorum:

  1. Napoli serisi nefisti, sahiden elinden bırakmak istemiyor insan. :)
    Bir de şu şarkı çok hoş, gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmen kitap bitmesin diye gıdım gıdım okumaya başladım :))
      Son 100 sayfayı seve seve bir hal oldum ;)

      Sil
  2. Erken kalkarak kendinize özel bir zaman oluşturmanız ne kadar güzel 🙏 Mart dolu dolu geçmiş görünüyor, Nisan daha da enerjik, güzel geçsin inşallah ☺️ Size de mutlu bir hafta sonu olsun 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepimizin Nisan'ı bereketli ve sağlıklı geçsin ♥

      Sil
  3. Güzel bir ay olsun. Lina ve Lenu'nun dizisi de var. İlk kitabın adını taşıyor. Onu da izlemelisin:)
    Sevgiler Şebnemcim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı bitireyim hemen ona başlayacağım Sezer. Meraktayım ben de :)

      Sil
  4. Erken kalkıp o sessizliğin keyfini çıkartmak harika oluyor.

    Yumurtaları lavaşsız, domates, zeytin, salatalıkla ye. Daha uzun süre tok kalacaksın.

    Kardeşin inşallah gelir bu sene, biz bile özledik :)

    Film izleme başarına hayranım.

    Musmutlu bir haftasonu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu aralar nedense bir karbonhidrat düşkünlüğü başladı bende Handan. Acilen vazgeçmem lazım :/

      Kardeşimin gelme ihtimali ortaya çıktığından beri kıpır kıpırım :)

      Oscar söz konusu olmasa bu kadar istikrarlı olamam sanırım :)))

      Sana da mutlu haftalar diliyorum arkadaşım ♥

      Sil
  5. Erken kalkmak benim için vazgeçilmez. Sabah sakinliğini seviyorum.
    Karbonhidrat severliğimiz ne olacak bilemiyorum ,bende:)
    Mutlu haftasonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken kalkmanın nimetlerini ancak yeni yeni fark ediyorum :)
      Güne güzel başlamak için çok güzel bir sebep ♥

      Sil
  6. seni okudum hemen kendi ay dökümümü yapmaya gidiyorum....
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Aman aman dolu dolu günler.
    Bayıldım Napoli serisine. 3.kitaptayim lakin bitecek diye başlamadım daha 🙈
    Hepimizin safti kaydı pandemi de... 😁🥴

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napoli serisi inanılmaz sürükleyici. Kendimce araya başka kitaplar sokarak okuyacaktım ama nerdeeeee :)))

      Sil
  8. Enerjimi tazelediniz. Her seferinde, yapılması gereken şeyleri ötelediğim için ister istemez ötelenen sevdiğim şeyleri hatırlattınız. En'lerinizin rengarenk ve dopdolu olduğu nice aylar dilerim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Bu arada hoşgeldiniz ♥

      Sil
  9. beni gaza getirdi bu yazınız, sağ olun var olun:) Pazartesiden itibaren sabah 7'de kalkacağım yataktan ben de!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle erken kalkın, çok iyi gelecek eminim :)

      Sil
    2. kalktım vallahi! devamını da getirebilirim dilerim :)

      Sil
  10. Nice güzel aylara o zaman, biz de keyifle okuyalım burada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hepimizin ayı güzel geçsin ♥

      Sil
  11. Karanfilli çayı bizde kullanıyoz,iyi oluyor,bir de bergamotlusu vardı,bazende onu kullanıyoz..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bergamot ve karanfil birleşince de şahane oluyor :)

      Sil
  12. Aaaa çok güzel bu seri! Hem de “hiç bi’şi yapmadan geçiyor günler” paranoyama ne iyi gelir, hatika bir fikir ve ne güzel geçiyormuş meğerse günler!
    O sabah rutini var ya, yalnız ve sessiz, benim hayatımdaki ennnn güzel şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en lerim arasına girdi kesinlikle :)

      Aslında evde tıkılı kalsak da yine dolu dolu geçiriyoruz günlerimizi ama fark etmek için sanırım dile dökmek gerekiyor :))

      Sevgiler ♥

      Sil
  13. Seninle komşu olmak istermişim ben Şebnem :-)))))) Karbonhidrat candır baştançıkartıcı sloganı da buna etken kabul edeyim. Ama okuduğun kitaptan sonra yalnızlığa düşme korkun o kadar aşina ve izlediklerin,seçtiklerin,düşündüklerin o kadar bana yakın cana yakın ve tatlı ki :-)

    Güzel yaşa ..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayali bile ne güzel be Maim. Birlikte kitap okurduk, sen bir köşede ben bir köşede. Sevdiğimiz sözleri anında paylaşır ne de güzel sohbet ederdik. Birbirimize kahvaltıya gidip gelip karbonhidratın anasını da ağlatabiliriz hem :))

      Şahanesin sen canım benim ♥

      Sil
  14. The Father'a bende bakıyorum şimdi. :)

    YanıtlaSil
  15. Çok samimi bir yazı olmuş :) ellerinize sağlıık

    YanıtlaSil
  16. oooo bahar yorgunluğu gelmedi yani sana oooo :) napoli serisi ne ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene gelmedi deep, aman gelmesin de ;)

      Napoli serisi Elena Ferrante romanları; Benim olağanüstü arkadaşım diye başlayan seri var ya, işte o ♥

      Sil
  17. Umarım kardeşinle doya doya vakit geçirirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım :) Sabırsızlanıyorum geleceği vakte ♥

      Sil
  18. ferrante anladım şimdi napoli :) dizisi ne güzeldi yaaa, dizisinin devamı gelsin :) kendi oscar adaylarını seççcen miiii :) 2 yıl tam doğru bilmiştim yaa, en iyi film, yönetmen, erkek ve kadın oyuncuyu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene de seçeceğim Deep. Birkaç filmim kaldı, onları da izleyeyim sonra bakalım neler olacak :),

      Ferrante kim çok merak ediyorum ve neden kimliğini gizli tutuyor, aklımda deli sorular :)))

      Sil
  19. Ayyy ben bu seriyi okumayi da yazmayi da cok ozlemisim,hatta uzun bir sure boyle bir serimiz oldugunu unutmusum.Nisan ile ben de baslamaya niyet ediyorum yine yeniden o zaman.Karbonhidrat candir gerisi gercekten heyecandir.:) operim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seriyi sizlerde okudukça çok hoşuma gidiyordu. Nihayet ben de başlayabildim...
      Nisan'da bekliyoruz sabırsızlıkla :)

      Sil
  20. Karbonhidrat gerçekten candır. Yerken insanı ne kadar mutlu ediyor :-)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)