4 Kasım 2019

Şebonun Gevezelikleri #17



Kasım geldi, hoş geldi...
Gelmesiyle birlikte bir kaç gün soğuk yaptı bizim buralarda ama şimdilerde ılıman hava hakim... Yelekle ya da ince bir hırkayla idare ediyoruz dışarı çıkarken... Biraz daha böyle gitse ne güzel olur ♥


29 Ekim'i hafta sonuyla birleştirip 4 günlüğüne yazlığa kaçtık... Hava inanılmaz güzeldi şansımıza... Çok ümidim yoktu ama denize girebildik... Yaz aylarında bile Akçay'ın suyu soğuktur ama bu mevsimde şahaneydi... Denizden çıktığımızda bile üşümedik, mis gibi güneşli havanın tadını çıkarttık... Sezon kapanışı bu sene şahaneydi anlayacağınız ♥


Ve bu 4 günlük tatilin en güzel tarafı Merihciğimle buluşmamızdı... Akçay'a taşınmasını geçenlerde duyurmuştu ve ben bu habere çok sevinmiştim. Yamacıma gelmişti sonuçta ♥ Ve ilk fırsatta yanına gideceğime söz vermiştim... Şükür ki o da müsaitmiş... Ona sarıldığımda işte bu yaaa dedim, blog dostluğu başka bir şey... Eşiyle birlikte bizi karşıladılar, evlerinde ağırladılar sağolsunlar. Hele o Toprak yok mu... Aman allahım nasıl uslu ve sevgi dolu bir topalak anlatamam size... Biz Merih'le konuşurken sürekli sev beni dedi ♥

Zaman o kadar hızlı geçti ki birlikteyken, hiçbir şey anlamadım... Ne Merihciğime doyabildim ne de Toprak'a ♥ Ve eve gelince şimşek çaktı bende... Bu buluşmayı bir fotoğrafla anılara kaydetmemişiz ya :( Hay şapşik Şebo dedim, insan bir fotoğraf çekilmez mi hiç... Ama sohbet ederken biz başka bir atmosferdeydik sanırım... Evet evet Merih'in atmosferinde :))) Bundan sonra bol bol görüşürüz, elbet foto da çekeriz dedim artık ne yapayım ;)


Tatilin bir gününde de Ayvalık'a geçtik... Biraz gezinelim istedik... Küçükköy'e gitmemiştim hiç, hazır fırsatımız varken sakin sakin orayı da gezeriz dedik... Dedik demesine de benim o gün galiba sakarlığım üzerimdeydi...

Ayvalık sokaklarında gezinirken bir seramikçiye daldım... Kaçmazdı böyle şeyler sonuçta :)) Tam dükkandan çıkarken hemen 2-3 basamaklık bir mini merdiven vardı... Ayağım mı takıldı yoksa başka bir şey mi oldu hiç hatırlamıyorum kendimi yerde buldum... Ama öyle böyle değil... Sırtımın üstüne güüümmm diye düştüm... Hafif bir deprem etkisi bile yaratmış olabilirim bu cüsseyle :)) Hayır anlamadığım şey merdivenden inerken bir insan nasıl düşer; ya dizinin üstüne, ya yüzüstü kapaklanır ya da ne bileyim yan falan döner en fazla... Nasıl sırtüstü düştüm hiç anlamadım... Havada bir dönme işlemi gerçekleştirmişim ama o kısa mesafede ne ara... işte bunu anlamadım...

Ben normalde düşene çok gülerim, bu ben olsam da fark etmez... Gülmekten yerden kalkamadığım zamanlar çok olmuştur. Ama bu sefer vallahi gülemedim, içimde kaldı :)) Şok etkisi sanırım, bir taraftan da insanlar tepemde bir ağızdan konuşuyorlar şaşırdım sanırım... Kendime geldiğimde tek hatırladığım annemin elbisemi çekiştirmesiydi :))) Kıyamam bacaklarımı kapatayım diye uğraşıyor kadıncağız ama penye elbise lastikten hallice; o çekiyor elbise yukarı fırlıyor... Allahım güleceğim gülemiyorum :)) En son bırak anne dedim, görünen göründü... Bundan sonrasını sal gitsin :)))

Ayağa kalktım kırığım çıkığım var mı diye kontrol ediyorum ama bir yandan da hakikaten tırsıyorum ya bir yerime birşey oldu mu diye... Bu arada seramikçi kadın konuşuyor, fark etmedim düştüğünüzü birden bir gürültü duydum ona çıktım demez mi... Hey allahım diyorum insanın yüzüne de böyle söylenmez ki :)))

Şükür bişeyim yok, sadece kuyruk sokumum acıyor biraz, biraz da et kesilmesi işte... Buna da şükür diyorum tabi ki... Yalnız sevgili Ayvalık tapu müdürüne teessüflerimi sunuyorum, o kadar yere kapaklandım da al buranın tapusunu da sana vereyim o kadar düştün demedi... Çok kırıldım vallahi kendisine :)))




Geçtiğimiz hafta Oytun ilk defa bir dalış deneyimi yaşadı... Okulda bir etkinlik düzenlemişlerdi, tabi ki bizimki de bodoslama daldı :))) Yapabilir mi yapamaz mı derken çok keyifli döndü geziden... 20-25 dk su altında kalmış sadece ama anlata anlata bitiremedi... Keşke bir de fotoğraf çekseymiş... Bu konuda yemin ediyorum benim çocuğum özürlü... Okul bir sürü fotoğraf çekmiş, arkadaşları ona keza... Ya bizimki yok içlerinde ya da eciş bücüş :))) Öyle anı biriktirmek gibi bir derdi hiç yok maalesef :( Anası biriktiriyor nasıl olsa :))))

Bu arada ne izledim, ne okudum mevzusuna gelince;

Zülfü Livaneli / Elia ile Yolculuk kitabını bitirdim. Şimdilerde Mario Levi / Size Pandispanya Yaptım kitabına başladım...

Filmlerden 7. Koğuştaki Mucize filmini izledim sinemada... İçim dışıma çıktı ağlamaktan... Bir de You dizisini bitirdim... Ne ara yazarım bilmiyorum ama bir ara kısa kısa paylaşacağım inşallah izlediklerimi... Çok birikti bu aralar...

Bunun dışında günlük koşuşturmacalar... Başka da bir haber yok bizden tarafta...

Herkese mutlu haftalar diler, yapılacaklar listemi yapmaya koyulurum ben... Malum ay başı işler yoğun, bu kadar kaytarmaca yeter ;)


* Geçen haftalardan devreden çiçeklik ve Oytun'un çekmeceleri mevzuu var. Bu hafta yapamam muhtemelen ama burada hatırlatmaca olarak kalsın... Kimbilir belli mi olur... (Bir süreliğine bu madde rafa kalktı)

* Yapıştırıcıyı buldum annemde, bir sürü kırık dökük malzeme var yapıştırılmayı bekleyen. Onları hallet...

* Kasım kitap alışverişini yap... Herkes fuarlarda ganimetlerini toparladı, sende internetten mutlu et kendini ♥

* Oytun'un etkinliklere katıldığı günler özürsüz devamsızlık olarak işlenmiş. Okula gidip onlar düzeltilebiliyor mu bir bak.

* Dolap'ta satılan eşyalar var, bu hafta süresi dolmadan mutlaka kargoya ver onları.

* İyice görememeye başladın, göz doktorundan randevu alsan haftaya çok şukella olur.

* Dişlerin Şebo dişlerin. Adam 2 ay dedi sen 5 ayı tamamladın. Yeri iyileşmiştir artık, git de hallet şu implant işini :/ En azından randevu al... (Doktorum çok dolu, buna üzülsem mi bilemedim 😉)

* Sinemaya Parazit filmi gelmiş, gidebilsen keşke... (Film gösterimden hemen kalkmış iyi mi :(( İnterneti bekleyeceğim artık izlemek için)

* Fotoğraf makinende hala yazdan kalan fotolar var, bi zahmet bilgisayara aktarıver o fotoları









22 yorum:

  1. Geveze Şebooommm bıcır bıcır anlattin herseyi. Yaaa ne guzel Merihle bulusmussunuz. Ben koca izmirde bir bloggerla bulusamadim giiii....izmire gelirseniz benle bulusuverin:)
    Yavrucum düsmene hembguldum hem uzuldum.dikkat et kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merihle buluşmak haftanın en güzellerindendi Derya ♥
      İzmire bir geldiğimde aklımdasın vallahi... Sana ceee diyeceğim ve kocaman sarılacağım :)

      Sil
  2. Yaz kapanışı hakikatten şahane olmuş, Ayvalığı falan ben hiiiç kıskanmadım instadan izlerken zaten :) ama düşüş kötü olmuş, geçmiş olsun bazen oluyor nasıl oldu diye şaşıp kalıyorsun neyseki ciddi bişey yok çok şükür, ama okurken güldürdün bolca penye elbisenin annene eziyeti :) canım ya sana mı korksun üstünü başını mı örtsün. Bazen o tatlı buluşmalar öyle güzel ve hoş oluyor ki aklına da gelmiyor foto zaman da bulamıyorsn, kesmek istemiyorsun ne sohbeti ne de ortamı, kanımca öyle olmuş :) Oytun'un dalış deneyimi ne güzel olmuş bende çok istiyorum, her sahil gezmesinde konudur henüz daha harekete geçilmedi kısmet bakalım, listede kolaylıklar ve tabi ki iyi haftalar, öpücüklee ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani derler ya arabın derdi kırmızı pabuç diye anneminde derdi açılan bacaklarımdı o an... Herkes şok anında farklı tepki gösteriyor işte :))) Göbeğime kadar açmayaydı her seferinde tabi daha iyi olacaktı :))

      Fotoğraf çekmemize sonradan çok hayıflandım ama dediğin gibi o an hiç aklımıza bile gelmedi ikimizin de. Sohbet o kadar tatlıydı ki...

      Oytun dalıştan çok keyif almış. Eğitmenlik sertifikası alacağım diye de bir heves etti hemen. Sizde mutlaka deneyin bence eminim çok farklı bir deneyim olacaktır ♥

      Öpüyorum seni ♥

      Sil
  3. Ay vallahi ben de gülerim düşene ve kendime de:) Senin de anlatışın gülünmeyecek gibi değil, bi kahkaha patlattım helal et:) Çok geçmiş olsun neyse ki bişey olmamış, Allah korumuş.
    Bir de sen böyle yazdıklarını günlük tarzında anlatıyosun ya, bak kac zamandır böyle bu benim için, sen ve ailen çok sevdiğim bir dizi gibisiniz ve tarzı kesinlikle sit-com. Ara ara tebessüm eşliğinde duygulandıran sahneler de var ama güldürmecliler coğunlukta. Uzun lafın kısası daha sık yaz, arada özel bölüm, kolaj filan yap ki arayı açmayalım:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahkaha patlatılmayacak gibi değildi ki :))) Yemin ediyorum benim yerime o anda başka birisi olsa puhahahaa diye hunharca gülmüştüm :)))

      Ne güzel şeyler yazmışsın öyle, çok mutlu oldum vallahi :))

      Kocaman sarıldım sana ♥

      Sil
  4. Dalış etkinliği süpermiş. Çok keyiflidir dalmak. Az doz ilerde eğitime kadar gider artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak deneyimli anne nasıl da biliyor hemen. Bizimki eğitmenlik sertifikası alacağım diyor. Şimdilerde türküsü bu ;)

      Sil
  5. Ankara'da da kasım ayı itibariyle soğuklar başladı. Tabi biz senin gibi şanslı değiliz kalın montları, kazakları çıkarttık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi gerçekten kendimi şanslı hissettim. Bugün ofiste camlar açık oturuyoruz mesela ;)

      Sil
  6. Ayy çok geçmiş olsun Şebo, görünmez kaza dedikleri işte.Neyse ki bi yerine bişi olmamış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmadı şükür canımcım, sıyırdım ucundan ;)

      Sil
  7. Ayyyyy çok geçmiş olsun şebnem ablaaaaaaaaaaaa :( yüreğim ağzıma geldi okurken. ne de tatlı anlatmışssın :) dikkat et kendine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır güzellik ♥ Öpülüyorsun kocaman :)

      Sil
  8. Şebom ;
    Çok geiçmiş olsun gerçekten de büyük kaza atlatmışşsın,cnım ya kıyamam ,kırık çıkık olmamış şükür.
    Ama anneciğinin o şaşkınlıkta yapmaya çalıştıgına da hem güldüm hem çok hüzünlendim.Anne caresizliği bu işte...

    Oytun'umu biz çok sevdik...
    Şenol amcası da bende gene bekliyoruz.
    Sınırlı bir zamanın da,hem misafirin hem anneciğğin işlerine rağmen,beni araman ayrıca bir incelikti Şebom tekrar teşekkür ederim iyi ki geldin.
    Fotoğraf çekilmediğimize ben de çok hayıflandım sorma,
    ukala ukala milletin hemen cep tlf ile ilgilenmelerini eleştirip,en önemli anıları böyle ıskalarsın al sana Merih dedim bende kendime,
    En kısa zamanda görüşmeli bir fotograf vermeli artık,yoksa bloğ dünyası bizi çok ayıplayacak,,,
    '40 yıllık dost gibiyiz ikimiz'sarkısı eşliğinde bloğ buluşmasıydı bizimkisi,
    o kadar sevindim,o kadar mutlu oldum ki,yerde miydim,gökte miydim anlamadım ki,
    fotograf çekmesek de, o gün benim için hep güzel bir anı olarak kalacak,tekrarını yaşayana dek.

    Sevgilerimle güzellik.
    Öpüldünüz kocamanından.❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytun da sizi çok sevmiş Merihcim. Onu nasıl bu kadar tanıdığınıza şaşırıyor her defasında. Blogtan artık haberi var halbuki ama açıp okumuyor sanırım hahahaaa :))

      En kısa zamanda tekrar görüşeceğiz inşallah, tekrar sarılacağız veeeeee bol bol foto çektireceğiz ergenler gibi :))) Dudağımızı da büzelim hatta hahahahaaa :)))

      Sil
  9. Geçmiş olsun Şebnemcim. Allah korumuş.
    Çok korkarım düşmelerden, gülemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Sezercim, geçti artık... Bir daha tekrarlanmasın zaten, bu sefer ben de korktum baya...

      Sil
  10. Ya benim merdivenden düşme korkum var. Bunun tıp dilinde de bir adı vardır mutlaka. Çocukluğumdan beri filmlerde merdivenlerden yuvarlana yuvarlana düşenleri izlediğim için merdiven inerken düşecekmişim gibi geliyor. Mutlaka tırabzanlardan tutunurum. Sen yine ucuz atlatmışsın.

    Parazit filmini öve öve bitiremiyorlar. Keşke zaman ayırabilsem de ben de gitsem. Çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ucuz atlattım Şule...

      Parazit filmi hepi topu 1 hafta kaldı gösterimde ve ben gidemedim. Şimdi internete düşmesini bekliyorum

      Sil
    2. Bize neredeyse kar yağacak dalış lafını duyunca bile üşüme geldi ☺️

      Sil
    3. Hahaaaa :) Evet gördüm fotoğraflardan, kara kış gelmiş size... Bugün bize de geldi ;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)