2 Aralık 2019

Şebonun Gevezelikleri #21



Merhabalar efenim 😊

Öğleni buldum ama gevezelik yazı dizimin bu haftaki bölümüne başlayayım artık.... Ufff ne havalı oldu di mi yazı dizisi falan hahahaaa :)) Görende köşe yazısı hazırlıyorum sanacak :P Neyse efenim, blog yazmakta önemli bir mevzu bence 😉

Az önce geçen haftaki yazıma baktım da bayağı bir çiziktirmişim yapılacak işlerimi... 2-3 madde sürünmekte ama olsun... Şebo geç de olsa elbet halleder 😉

Çocuklara tango kursunu araştırdım,  bizimkiler ne yetişkin ne de çocuk kıvamında oldukları için zorlandım biraz. Teen ergen diye bir mevhum yok malum :))))) En sonunda bir yer buldum, bizimkilerin de azıcık irice olduğunu anlatınca yetişkinlerin içinde olmalarında bir sorun olmadığı konusunda ikna ettik birbirimizi... 4 arkadaş gidecekler ki aynı seansta olan diğer arkadaşlara şimdiden geçmiş olsun dileklerimi göndermek istiyorum can-ı gönülden... Eee kolay değil :)))

Bu arada bizim ergenler bu tango meselesini nasıl karşıladılar konusuna gelecek olursak tabi ki biraz mızıldandılar. Oytun daha çabuk ikna oldu, mezuniyetde dans etme konusunda beceriksizliğini hatırlatmama gerek kalmadan hem de hahahaaa :) Tamam biliyorum böyle şeyler çocuklara söylenmez ama ben kötü bir ebeveyn olmakta sakınca görmüyorum ara sıra 😄

En kısa zamanda sayının tamamlanıp kursun başlamasını bekliyorum... Beklentim büyük bizim ergenlerden 😂


Gözkapağımın üzerinde bir sürü et beni çıkmıştı bu yaz... Mantar gibi birden türediler... Büyüdükçe hem elime takılmaya başlamışlardı hem de bakış hizama göre beni rahatsız edebiliyorlardı. Geçenlerde göz kontrolüne gittiğimde doktorum; bunlara gün vereyim de alalım hemen, seni rahatsız etmesinler deyince atlamıştım :) Ben çok basit bir işlem diye düşünmüştüm... Hani yakıyorlar falan ya o nevi işte... Ama bildiğin ameliyathanede dikişli aldı benlerimi... Lokal anesteziyle yaptı ve evet acımadı falan ama ameliyathanede beklemek ve o sedyeye yatmak oldukça sinir bozucuydu :/ Henüz dikişlerim alınmadı ama yüzümü yıkayamamak haricinde rahatım...



King günlerimize ara vermeden devam :) Bu hafta iki gün yaptık üstelik... Oynamalara doyamıyoruz :))
Arada egzersiz bile yapıyorum batmamak için hahahaaa :)) Ne kadar ciddiye aldığımı düşünün artık... Erkek almaz turlarını sanırım gözkapağımdaki dikişlerden dolayı çoğunlukla boş geçtim bu sefer... İşte bu yaaa dedim, dikişler nihayet işe yaradı :))))



Bu hafta kızlarla film gecesi yaptık...
A Simple Favor / Küçük Bir Rica filmini izledik... Keyifliydi...
Hâlâ romantik film izleme etkinliğindeki filmlerimi izlemeye başlayamadım yalnız, bu sebeple azıcık vicdan yapıyorum ama önümde daha bir ay var... Yetiştiririm ;)


Bu hafta Ayşe Erbulak / Anne Bak Kim Geldi kitabını bitirdim, hem de bir solukta...
Akabinde çocuklarla okuma gecesi yaptık ve Sunay Akın / Aslanlı Yol kitabını da bitirdik hep birlikte... Benim için verimli bir okuma haftasıydı o sebeple...
Şu anda Natalie Babbitt / Ölümsüz Aile kitabını okuyorum... Bu hafta onu da bitiririm sanırım...

Haftam fena geçmemiş, darısı bu haftanın başına der yapılacak listeme geçiş yaparım...
Mutlu haftalar diliyorum herkese ♥



* Yapıştırılacaklar ( Zor bir iş olduğundan değil tamamen benim savsaklanmamdan dolayı bu madde haftalardır gerçekleştirilemiyor. Ama bu hafta yapacağım artık 😊 )

* Dolap Satışı  😅

* Araba bakımı

* Oytun defterlerindeki eksiklikleri tamamlayacak, mutlaka kontrolünü sağla ( Bu maddenin çıkışı geçen hafta yapılan veli toplantısıdır efenim, bizim ergen derste not tutmuyor diye azıcık sitemliydi tüm öğretmenleri)

* Yemek stoklama işi bu haftanın olmazsa olmazlarından... Her akşam ne pişireceğim bugün sıkıntısından yıldım vallahi...

* Azıcık vazo düzenleme işi yapılacak bu hafta... Kardeşcağızım bir sürü yapay çiçek almıştı, değişim şart artık...

* Oytun'un saatini yaptır...

* Romantik film etkinliğinden 2 film seyredebilirsin bence bu hafta...

* Takılarını düzenle, takmadıklarını bekletme elinde...

* Perşembe dikişlerini aldıracaksın, gitmişken kan tahlili de yaptır...

20 yorum:

  1. Geçmiş olsun acil şifalar dilerim

    YanıtlaSil
  2. operasyon, operasyondur şebo geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun öncelikle. Hazır gidilmişken yaptırılacak kan tahlili için de iyi sonuçlar diliyorum :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  4. ay teen ergene tango mu lour ki yok muydu başka dans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :)) Yapsınlar tango, iki sopalıkları eğilsin ;)

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun canım. Tango kursuna bende gitmek isterdim.

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun Şebnemcim, iyi haftalar!

    YanıtlaSil
  7. Çok çok geçmiş olsun Şebnem...Güzel ve faydalı bir hafta geçirmişsin. Kız kıza film izlemek gibisi yok gerçekten ben de çok seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevda :)
      Kız kıza film izlemeyi ben de çok seviyorum, çok eğleniyoruz ya da ağlıyoruz.. Her şekilde rahatlıyoruz :)

      Sil
  8. Geçmiş olsun. Ufak da olsa insanın canını sıkıyor bu doktor işleri. Şu an iyisindir umarım.

    Tango için sectiğin gif'e bayıldım :) Gençlere bol eğlenceler o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an iyiyim, sağolasın canım... Birkaç tahlilim var beklediğim, sonucuna göre bakacağız artık.

      Heheee :) Umduğum öyleydi ama daha iyi çıktı bizim ergenler ;)

      Sil
  9. Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun. Benim de boynumda birkaç tane et beni çıktı. Onları aldırmak istiyorum ama henüz zaman bulamadım.

    Romantik filmler izlemeye başladım ama istediğim hızda ilerleyemiyorum. Daha dördüncü filmimi yeni bitirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyundakini yakarak alıyorlar sanırım ve kış en doğru zaman o sebeple... İhmal etme aman...

      Ay sorma ben hiç ilerleyemiyorum filmlerde bu aralar... En kısa zamanda izlemeye başlamalıyım.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)