28 Ekim 2020

Kendime not;

Bu aralar yatağa uzandığımda hemen uyuyamıyorum. Kafamın içinde bir sürü şey dönüyor bilinçsizce. Alt beyin dedikleri şey sanırım... O an sorsanız bana ne geçiyor aklından diye hem çok şey söylerim hem hiçbir şey söyleyemem... 

Dün akşam uyku öncesi biraz kitap okuyayım istedim. Ancak sayfaları çevirdiğimi, okuduğum hiçbir cümleyi bırak anlamayı herhangi bir kelimesini bile hatırlamadığımı fark ettim. Alt beyin yine çalışmaya başlamış, kendi kendine dedikodu yapıyordu yine ve ben bunun farkında bile değildim. Başladım kendimi sorgulamaya... Beynimi kemiren o fare nereye saklanmıştı acaba? Tabi ki bulamadım :) Ama bu kendimi sorgulama süresince kendimce bir sonuç çıkarttım sanırım... 

Hayatımın en karışık yıllarını yaşadım sanırım son birkaç yıl içinde... Kaygılar, belirsizlikler, sonlar, yeni başlangıçlar, maddi manevi sıkıntılar gibi gibi... Altından iyi kalktım galiba dedim ve bu esnada kendime aferin demediğimi fark ettim, hemen bir kendimi sevdim ♥ Peki bitmiş miydi? Hayat sürüyorsa telaşesi de bitmiyor tabi ki....

Önüme yığsam dağ boyutunda halledilecek, yapılacak işler, alınacak kararlar, gidilecek yollar var daha... Ama zamanla, sabırla çözülecek işler... Eksildikçe üzerine yeniler de eklenecek tabi ki... Hayat gailesi diyoruz buna... Tüm bunlara rağmen içimde güzel bir huzur yakaladım... Hani biraz da köy yanarken saçını tarayan deli misali... 

Lafı fazla uzatmayayım; fareye bir kapan, kendime bir öpücük ve kazı çalışmasına koca bir tik 😉

Kendinize iyi bakın ♥




 

24 yorum:

  1. Onca iş, kaygı çaba arasında en çok kendimizi ihmal ediyoruz sanki. Etrafımızda motive edilmesi gereken sevdiklerimiz olunca önce onlar. Annelik-kadınlık geninin yan etkileri diyorum buna ben. Nedense bakaları da aferin demiyor bize. Eh uykusuz bir başka kadın daha çok şey yazar ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhhh ahhhh...
      Bu konuda offf çeksek karşı kıyıda dağlar yıkılır sanırım Saadet.

      Sil
  2. geçeer bugünler deee :)

    YanıtlaSil
  3. Hayatıma hoşgeldin :D. Ben asla başımı yastığa koyar koymaz uyuyamam, çok yorgun olsam bile :D. Nefret ediyorum bu durumdan ama elimde değil, yeni de değil. Sen çabuk atlatır eski düzenine dönersin umarım.

    Çok güzel noktaya değilmişsin, ben de ana ekranımda olan ve her gün okuduğum bir yazıyı paylaşayım. Yazın bana onu anımsattı. "let everything happen to you beauty and terror just keep going no feeling is final".

    Geçenlerde yine ıspanak kökü yaptım ve seni andım, hayatımda önemli bir yerin var artık. Ispanak kökü gibi harika bir lezzeti kazandırdın bana <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim öyledir benim senelerce onu hiç anlamamışım :( Çok kötüymüş be arkadaşım...

      Çok güzelmiş bu mesaj ♥

      Ahhh buna ne sevindim bak :) Sende ne güzel bir iz bırakmışım :)

      Sil
  4. Evet ya, kendine aferin deme noktasına gelince biraz rahatlıyor insan, sanırım genel olarak kendimize fazlaca yükleniyoruz. Başardıklarımızı hafife alma gibi bir eğilim içinde çoğumuz. Yaşa kız, iyi bir hatırlatma oldu bu 😘🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize kocaman aferin bence... İyi kalkıyorum bu debdebenin içinden ;)

      Sil
    2. Kalkıyoruz demek istemiştim :)))

      Sil
  5. Kaygısız günler dilerim arkadaşıma.

    YanıtlaSil
  6. ben de bazen kendimi bu şekilde motive ediyorum kızım diyorum yaa sen neleri atlattın bunu mu atlatamıycaksın hadi kalk bakalım :) çok güzel yazı olmuş bazen kendimiz de kocaman bir aferimi hakediyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimize gaz vermezsek bize gaz veren yok galiba ;)

      Sil
  7. Her şey gelir geçermiş... Kendini hep böyle çok sev:) huzurun çok olsun canım. Sevgilerimi gönderiyorum Şebnem'cim. ♥

    YanıtlaSil
  8. Bu "alt beyin" (ve muhtemelen bir de "üst beyin" kısmı vardır) meselesini bilmiyordum, merak ettim. Acaba benim alt beynim, üst beynimi yedi mi? :) Bir araştırayım :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaaa :))))
      Alt beyin araştırmalarını sabırsızlıkla bekliyorum :)))

      Sil
  9. Çok sevindim huzur bulmana ve umarım hep öyle devam eder çünkü huzura ihtiyacımız var. Darısı başıma diyorum. :)

    YanıtlaSil
  10. Sonradan not: Yatağa yatar yatmaz uyumak mümkün değil yaaa...ben asla yapamıyorum :( bir saatte uykuya dalarsam ne mutlu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eskiden yastığa beş kala uyurdum Müjde :))

      Sil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)