4 Mayıs 2021

3. Gün

Selamlar efenim 👋

Bugün hiç aralıksız ve kontrol etmeden yazmayı deneyeceğim.  Geçenlerde böyle bir mim vardı sanırım, okuduğumda çok heveslenmiş ancak yapamamıştım. Aklımda kalmasın 😉

Bugün beni ilk defa güneşe çıkardılar 😂Heves ettim markete gittim. Sistemlerim çalışmıyorken boşluk doldurayım istedim. Hem sabah sabah da kimse olmaz dedim ama yanılmışım tabi ki. Saat 10:30 da markette kasa sırası vardı ve alacağım bir çok şeyi de bulamadım. Sanırım yeni mal da henüz gelmediğinden eksik listeyle geri döndüm.

Yürümek iyi geldi ama piştim. Mübarek sanki Temmuz sıcakları, yanıyor ortalık. Geçen Oytun atlet sezonu kapandı anne demişti de çoccuğum daha erken demiştim. Şort mevsimi gelmiş meğerse 😂😂

Tüm gün gelmeyen sistemler sebebi ile Fatma dizisini bitiriverdik hemen. Özellikle 5. bölüm yaktı içimi. Çocuğumu hiçbir yere sığdıramadınız, ben tabuta nasıl sığdıracağım dedi ya içim yangın yeri oldu. Ahhhh Fatmacım ahhhh... Biz farklı olanı hiçbir yere sığdıramıyoruz haklısın...

Bu aralar feci halde King’e sardım. Telefona oyunu indirip deli gibi oynuyorum. Bir şeye elimi atmaya göreyim hemen saplantılı bir hatun oluyorum😔Bu da belli bir süre sonra geçer inşallah maşallah...

İnternetten bebe ipi aldım bugün. Meşhur bebek battaniyemden başlayacağım. Artık arkadaşların çocuklarına değil torunlarına başladık, hadi hayırlısı 😂😂😂Yaşlılık alamet-i değil tabi ki. Onlar erken doğurmuşlar 😂😂

Şimdilik diyeceklerim bu kadar. Her telden çaldıysam size iyi geceler dileyebilirim 😉Kendinize iyi bakın ♥️



10 yorum:

  1. Kesinlikle erken, çok erken doğurmuşlar :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir yazı olmuş işte bazen de demek ki böyle yazmak iyi oluyor...

    YanıtlaSil
  3. örgü örebilmek ne şahane bir şey. ben sanırım en son ilkokul 4'de o da halamın zoruyla, bir elbezi örmüştüm. battaniye bitince görürüz değil mi :) (dikkat ettiysen torun olayını es geçtim, yoooo yoooo, çok erken daha :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa bence de es geç arkadaşım :))
      Bitince tabi ki görürsünüz. Gözünüze sokarım hatta hahahaaaa :)))

      Sil
  4. Sanırım pazartesi günüydü, üzerimde uzun kollu gömlek ve içinde T-shirt ile markete gittim :-)) Kendimi bildiğiniz uzaylı gibi hissettim, herkes şort, t-shirt ile gezmeye başlamış :-))

    YanıtlaSil
  5. Hahahaha benim yaşıtlarımın çocukları da ilkokula, ortaokula gidiyor. Benim kız daha iki yaşında. Onlar acele etmiş bence :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi kiiiiii ;)
      Onlar aceleciyse biz ne yapalım ama değil mi ;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)