1 Mayıs 2021

1. Gün

Madem tam kapanmaya girdik, hadi dedim bu ay günlük gibi olsun...
Tekdüze şahane yaşantımı tescilleyeyim hahahaaa 😂😂

Cumartesi olmasına rağmen yarım gün de olsun çalıştım bugün... Cuma gününden sarkan bazı angaryalar halloldu da diyebilirim...

Bir şakşuka yapayım dedim akşama ve bingoooo!!! Yaktım patlıcanları fırında 🙈 Kızartınca ağır oluyor diye fırına sürmüştüm ve tamamen unutmuşum... Yaşasın... Şakşuka zaten çok ekmek yediriyor, yemememiz faydalı oldu 😉



Tam kapanmayı duyunca annemi yazlıktan alıp bize getirmiştim.  İyi ki de getirmişim, evde bize farklı bir ses, nefes oldu ♥

Bugün Oytun'la biraz eski fotoğraflara baktık... Çok uzun zamandan beri yeni fotoğraf tab ettirmediğimi fark ettim ve kendime yeni bir görev edindim. Bilgisayarımdaki tüm fotoğrafları düzenleyip biraz da albümler için fotoğraf çoğaltayım. Bu ay bitmez gerçi ama ne kadar yapsam kar kardır...

Oytun bugün hem telefonsuz hem de bilgisayarsızdı. Anlaşma yapmıştık ve anlaşmayı bozan taraf o oldu... O sebeple bütün gün evde gezinip durdu... Normal şartlar altında odasından çıkmazken sürekli hareket ve bizimle iletişim halindeydi.. Hatta şu anda ben bu yazıyı yazarken apartmanın etrafında yürüyeyim bari iftara kadar diye dışarı attı kendini... Ah bir kararında kullanabilse şu aletleri...

Koskoca gün 3-5 satıra sığdı işte... 
Akşama annemle birlikte dizi izlerken yine çanta örme günlerime döneceğim sanırım :)) 
Sonucu yarın anlatırım hahaaa :D

Kendinize iyi bakın, yarın görüşmek üzere...

12 yorum:

  1. Benim fırında patlıcan olayım "sesli" gerçekleşti. :))
    Közlemekle uğraşmayayım diye kabuklu patlıcanları fırında pişireyim demiştim. Ve fakat, patlıcanları bir kaç yerinden delmek gerekiğini unutmuşum. O patlıcanlar şişmişler bir güzel ve birden booommm sesiyle patlayıp fırının her yerine yapışmışlardı. :))
    Temizlemesini hiç anlatmıyorum bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyyyyyyyyyyyy
      Patlıcanı delerim ama anlamsız da bulurum. Demek anlamı buymuş hahahaaaa :) Aydınlandım vallahi :)

      Sil
  2. şakşuka ile ilgili "iyi oldu" yorumuna güldüm baya. polyanacılık iyidir :) her gün yazmak zor ama iyi de bir yandan, şu salgın zamanının güncesi dursun bir yerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve bitiremedim Şule :/ Gördüğün gibi yorumlara bile o kadar geç dönüyorum ki :(

      Sil
  3. Hiçbir şey yapmadık zannettiğimiz günler de çok keyifli bence. Sevdim bu fikrini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrimi bir de tamamlayabilseydim Handan :(
      Gördüğün gibi bunu da yarım bıraktım

      Sil
  4. Patlıcanlara yazık olmuş, çok da severim şakşuka 🤩 Ekran süresi azaldıkça iletişim ve yaratıcılık artıyor. Biz de kendimizi zorluyoruz ailecek ekran süremizi azaltmak için ama 7/24 evde olunca oldukça zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele bir de çocuklar online ders yapmaya başlayınca iyice imkansızlaşıyor :/

      Sil
  5. o telefonsuz ve bilgisayarsız hayat bizim Ada'ya lazım. tam kapanma yaşıyor resmen ev artı oda. Olmadı perdeleri de kapıyor. Onu gözetlemeyelimmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahhaaaa :)
      Bizimkinin kapısı hiç açık kalmıyor artık sorma Saadet :/

      Sil
  6. Yarım kalan örgü işlerini bitirirsin belki Şebnem. Bitiremezsen annene pasla, o halleder :-)

    Bu günlük işini iyi düşünmüşsün. Eve kapanmada insan bloggera sarıyor. Bana da okuyacak yazı olur. Devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)