3 Mayıs 2021

2. Gün


Pazar günlerini ben ne zaman kendime kabusa çevirdim hatırlamıyorum...
Sabahtan akşama kadar oranın tozunu al, burayı süpür, şurayı sil...
Tam çıldırmalık..
Tamam evdeyken nispeten katlanılabilir ama ofise gitmeye başlayınca daha büyük kabusa dönecek bu iş...
Temizlik  yapmayacağım demiyorum, bu bıdı bıdı gün değiştirmekle ilgili hahahaaaa :))
Keşke o lükse sahip olabilseydim 😉

Bugün Fatma dizisine başladık annemle. Temizlikle vakit kaybetmeseydim bugün sezonu bitirebilirdik... Kısmet yarına artık...

Bu karantina döneminde en büyük şanslarımdan biri yakın arkadaşlarımdan biriyle karşılıklı apartmanlarda oturmamız sanırım. Her ikimizde evden çalıştığımız için rahatlıkla görüşebiliyoruz. Bugün möhkem bir ekmek kadayıfı pişirmiş. Nasıl güplettik anlatamam :)))) 

Hafta içine bir tek ütüm kaldı ki anneme kilitlesem mi acaba diye düşünmüyor da değilim hahahaaa :)) 
Avaramuuu :)) Kısmet artık :)

Erkin Arslan & Buray & Evrencan Gündüz - Aşk Ne Güzel Şey (Official Video)

İyi geceler ♥









10 yorum:

  1. ay bu şarkıya geçen gün denk geldim çok hoşuma gitti?

    YanıtlaSil
  2. karşılıklı apartmanlarda arkadaş arkadaş oturmak ne şahane bir lüks, keyfini çıkarın :)

    YanıtlaSil
  3. O kabus gün bizde cumartesi ve evet normalde sil-süpür-toz al şeklindeki rutin, karantina döneminde neden tüm dolapları düzenli olarak döküp yıkayıp silip her şeyi elden geçirmiyorum, haftada bir cam silmenin nesi garip ki'ye dönüştü. Çok fena çok:)

    YanıtlaSil
  4. Yakında oturan arkadaş bu dönemde ilaç gibi :)

    YanıtlaSil
  5. Sen sabahtan akşama kadar temizlik yaparsın o tozlar senin arkandan eski yerlerine yerleşirler itinayla. Ertesi gün bakmışsın tv'nin önü toz, ortalıkta gereksiz eşyalar, çamaşır sepeti ve ütüleneceklerde yeni çamaşırlar... bitmeyen bir döngü bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu döngüyü bozarım deyip deyip daha da fazlalaştırmakta üstüme yok Saadet :/

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)