3 Kasım 2021

Ekim ♥ Ben


Seviyorum;

Boş boş oturmayı seviyorum desem 😂😂😂
Eve geliyorum, yemek ye, toparla derken ardından mutfak masasının başına oturup öylece kalıyorum... Hiç bir şey yapmadan, amaçsızca... 3-5 dakika da değil, baya uzun bir süre... Bazen akabinde cuppa yatak yaptığım bile oluyor...

Tembellik yapmayı ciddi ciddi seviyorum anlayacağınız bu aralar 🙈




Yiyorum;

Üzüm 😍

Yaş aldıkça insanın huyu suyu da değişiyor sanırım. Ben üzüm sevmezdim, yersem de çekirdeksiz minik üzümlerden tercih ederdim o da bir kaç tane... Ama şimdilerde pembe iri üzüme bayılıyorum. Hafif tatlı oluşu, çekirdeklerinin çıtır çıtır hissi, kokusu derken aklımı başımdan alıyor diyebilirim :))
Öyle bir aşk var ki aramızda sezonu bitiyor diye hafiften stok bile yaptım bu hafta.... 

Dengesizim kabul ediyorum :)))





İçiyorum;



Döndüm dolaştım kahve takıntıma geri döndüm...
Bir ara günde bir defaya düşürdüğüm kahve yeniden günde 3 postaya çıktı... Geceleri uykumu da kaçırmıyor artık. Ya da psikolojik bir şartlanımdı, geçti, bilemiyorum ;)


Hissediyorum;

Boş, bomboş...
Garip bir sükunet içerisindeyim. 
Hayırlısı diyorum şimdilik :)

Yapıyorum;

Şimdi buna da hiçbir şey yazarsam garip olacak ama yapmıyorum anacım 🙈

Bebe battaniyesi örüyordum hediyelik, bebek doğdu ben bitiremedim hala ve elime aldığımda yok işin kötü tarafı.

İnşallah önümüzdeki aylarda makus kaderimi yeneceğim hahahaaaa :)) Söyleyince ben de inanmadım ama siz inanmış gibi yapın :)))


Düşünüyorum;

Bu yazıyı yazarken fark ettim; ne kadar da boş bir ay geçirmişim...

Tamam ufak tefek aksiyonlar yaptım ama genele vurduğunda çok fazla yer teşkil etmiyor... Silkelenmem lazım, kendimi disipline etmem lazım ve yeniden kendimi bir rutine sokmam lazım...
Yoksa günler ayları, aylar da beni kovalayacak vallahi...

Anlık bir aydınlanmaydı, hadi hayırlısı hahahaaa :)))

Hayal Ediyorum;

Ay nasıl bitkin bir ruh hali, kendimden yeminle tiksindim :))
Eve gidip yatsam, bana günlerce dokunmasalar hayali mi olur yahu...
Ama uzun süredir bu moddayım...
Offff offfffff 😕


Dinliyorum;



Can Bonomo - Demet Evgar / Rüyamda Buluttum

Avaz avaz bağırarak söylediğim bir şarkı bu aralar...
Sabah akşam, mekan fark etmeden...
Can Bonomo'yu yeniden sevmeme sebeptir bu şarkı 😉




Melek Mosso / Hayatım Kaymış

Evet hayatım kaymış gördüğünüz üzere hahahaaaa :))

Okuyorum;

Cevap vermesem :))) Hiç anlamadınız zaten bu ay kitap okumadığımı di mi ;)


İzliyorum;

Sadece You dizisinin son sezonunu izleyip bitirdim. Allah bereket versin :))


Kasım'da bomba gibi geleceğim dermişim ;)

29 yorum:

  1. Çok imrendim valla, kıymetini bil bu boşluğun, dermişim ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaaa :)) Darısı başına demiyorum hiç Ececiğim, işleyen demir parıldar düsturuyla ;)

      Sil
  2. 😁😁😁
    Demek ki vücudunun, ruhunun buna ihtiyacı varmış şekerim.
    Biraz müsaade et kendine ama fazla da salma dermişim hahahahha
    Kahveden hiç vazgeçemiyorummmmmmmm...
    Can B. Tarzını yorumunu çok beğeniyorum.
    Hadi ayakla Kasım geldi çattı :)
    💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten ihtiyacım varmış Gülşahım. Ama özellikle kitap okumamak, birşeyler yapmamak acayip vicdan yapmama sebep oldu. Gün içerisinde yaşarken bunun farkında değildim üstelik. Yazıyı yazarken aydım :)))

      Hemen bebe battaniyemi örmeye başladım bir hışımla, bir tane de kitap attım çantaya derken bir yerlerden başlamak lazım ;)

      Sil
  3. Bazen bıraksınlar da dağınık kalalım anacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 1 ay boyunca dağınık kalmışım da farkında değilmişim Handan :)))

      Sil
  4. Genel olarak bir "tembellik" hali hakimmiş belli ki:) Kasım güzel ve hareketli gelir inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feci halde hem de :)) Tembelliği anavatanım yapmışım da farkında değilmişim :)

      Sil
  5. tembellik haktır şekerim, tadını çıkar yapabildiğin zamanlarda :)

    can bonomo ve demet evgar bu şarkıyla beni benden aldı, ben de çok sık dinliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kımıldamaya başladım Şule artık :)) Yeter daa moduyla bir towanda çektim hahahaaa :))

      Demet'in elinin değdiği her şey mi güzelleşir ♥

      Sil
  6. Biri beni anlatmis sanki.
    Ellesmeyin anacim, canimiz isteyince uyaniriz biz, hadi Sebo yatalim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi birlikte yalancıktan depresyona girelim Mevlüş :)) Yatalım, yorgan altından kıkırdayalım hahahaaa :))

      Sil
    2. Hayal ederken depresyondan ciktim iyi mi? :))))hahahaaaa

      Sil
  7. Ara vermeye ihtiyaç duyuyoruz bazen. Bak buraya yazıyorum, dönüşün muhteşem olacak 😄⚘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acayip gaza geldim Zulal :))
      Öpüyorum seni kocaman

      Sil
  8. ha haaa olsun be hayat güzel işte, you iyiydi yine :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de ne kadar kahve içersem içeyim asla uykumu kaçırmıyor.

    YanıtlaSil
  10. Halbuki ben bayıldım :) nedeni de; hani ilk paragrafta yazmışsın ya.. O ne kadar değerli bir an aslında, onca koşturmanın, çoğu kez birbiriyle çakışan birsürü rolün gereğini vermenin yorgunluğunu çıkarmak, ööööyşece oturmak! Bence çok iyi yapmışsın, soluk olmuş! :)

    YanıtlaSil
  11. akşamları ben de o mooddayım, oturunca kalkamıyorum:)
    çok yorucu ve yoğun geçiyor hayat, bazen salıverme enerjisi iyi geliyor:)
    Can Bonomo'nun bu şarkısı çok tatlı, You'nun yeni sezonunu merak ediyorum:)
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olacak bu halimiz bilmiyorum, bu moddan yavaş çıkıyorum ama yok enerjim :/

      Sil
  12. Ben de hiç boş duramıyorum hep bir şeyle meşgul olmam lazım 😂

    YanıtlaSil
  13. Valla sanki bu ara herkes böyle Şebnem. Dolunay etkisi mi desem Merkür etkisi mi desem ya da pandeminin psikolojik etkileri yavaş yavaş çıkıyor mu desem kiminle konuşsam halsiz, enerjisiz ve içinden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Bunların başında ben geliyorum tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Şulem yaaaa...
      Moral bozuklukları, kaygılar, ülkenin hali derken bezdik sanırım hepimiz :(

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)