1 Kasım 2021

İnsta Seçmecelerinden Ekim

 

Ateş topu Ardenim cadılar bayramında tabi ki Power Rangers olmayı tercih edecekti 😉
Aksini düşünmeniz üzerdi bizi 😂😂😂


Armağan Çağlayan 29 Ekim' e özel olarak Zülfü Livaneli ile bir röportaj yapmış kanalında.
Tesadüfen gördüğümde ne kadar sevindiğimi anlatamam size ♥
Çok keyifle izledim, bir vakit bulduğunuzda bence sizde izleyin 😍


Önce ben diyebildiğim anlardan biri işte... 
Bunu o kadar az yapabiliyorum ki...
Ama söz verdim kendime, keyfim ve kahyasını daha sık dinleyeceğim 😉

Hayata cancağzım ♥️



Havalar hazır iyi giderken kendimi dışarı attım...
Amaçsız...
Koşuşturmacasız...
Kâh o köşede pinekleyerek, kâh bu köşede gülümseyerek...
Ruhuma ne kadar iyi geldiğini anlatamam ♥


Bilgisayarımı karıştırırken bu fotoğraf çıktı karşıma 😍 
Teyzemin nikahı. Sanırım sene 74 ya da 75...

Ben şu oturmak üzere olan miniğim. O zaman da dizlerimden destek alarak oturuyormuşum şimdi ki gibi 😂😂😂 Hani diyorlar ya 7 sinde neysen 70 inde de osun. Bir nevi ispat niteliğinde 🙈

Hemen benim üstümde Zülfiye anneannem ♥️ Emeği ne çoktur üzerimde, ruhu şad olsun 🙏
Onun yanında Ali dedem ve Osman dedem...

Benim her iki yanımda ikiz teyzelerim. 
Aynı desen elbiseden giymişler 🤗 
Sonradan o elbiselerden biri bana elbise yapıldı. 
Devir atma devri değil yeniden hayata döndürme devriydi çünkü 👏
Hey gidi günler heeyyy !!!

#tbt nin dibine vurduysam ben kaçarım artık 👋😉


Bazen sessiz sokaklarda sessizce yürümek ne iyi geliyor insana ♥


Bu aralar unutkanlık had safhada bende...
İsim unutmaya, yapacağım işi unutmaya, kendimi unutmaya alıştım alışmasına da
böyle bir unutkanlığı ilk defa yapıyorum :(
Şimdilerde her şeyi çift kontrol yapıp biraz psikopatlaşmaktayım :)))


Bu bir ifşa #tbt sidir 🙈
Hem de kendi kendimi ifşa ediyorum 😂😂😂
Amaç ne diyecek olursanız eksantrik işlerimizden biri işte; neymiş su altında yoga pozu verecekmişim 😂😂😂 
Ellerimin garip hali o yüzden 😉 
98446543769 tane çekilen pozdan bir tane bile elle tutuluru yok tabi ki.
 En masumu buydu düşünün gerisini siz 🙈
Ama itiraf ediyorum çok eğlendik😂😂 Çok güldük 😂😂 
Kahkaha atarken litrelerce su yuttuk 😆
İşte tüm bunlardan ötürü bir kenarda beklememeli, anımsatıcı olarak eklenmeliydi buraya...
Şşştttt bizim aile, bak elimde sizin de fotolarınız var, kızdırmayın beni vallahi ifşa ederim 😂😂😂

Gemi batarken beni kurtarmanıza gerek yok 
Çünkü ben batmıyorum 
Kesin bilgi 
Yaymayalım lütfen


Tüm tembellere benden bol köpüklü bir kahve ♥

Mutlu haftalar ♥


18 yorum:

  1. Çok güzel bir seçki olmuş. Enerjisi bana geçti. Kahvemi de afiyetle içmiş kadar oldum. Güzel bir kasım ayı olsun inşallah 😊🤚

    YanıtlaSil
  2. Sıkı takipteyim instada ve hepsini izliyorum:) Keyifli bir Kasım ayı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli olsun hem de.
      Size de bol ve keyifli gezmeler :)

      Sil
  3. oooo hoşgeldin be yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Eskiden düğünlerdeki o toplu fotoğraflar çok samimi gelir bana. Tekrar tekrar çekim şansı yok. Nasıl çıktıysan öyle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :)) Sancısız üstelik.. Girersin kareye, bahtına ne çıkarsa artık :)

      Sil
  5. Cadılar bayramımız kutlu olsun o zaman :) Tatlı power ranger :) tembelleştik şu ara bu iyi geliyor gibi, ohh yarasın Ekim'den harika kareler, yoga pozun şahane çok çılgın olmuş süpersin, unutkanlık kötü aman dikkat B12ye baktır istersen sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm cadıların hemi de :)))

      B12 ye baktırmam lazım kesinlikle, böyle bir avare kafam...

      Ekim biraz bölük bölük kendi halinde geçti, Kasım hepimize daha güzel gelsin inşallah ♥

      Sil
  6. Sualtı karesi çok iyi. Eski fotoğrafsa efsane. Annem de de var böyle eski düğün kareleri: ben hiç yokum ama o karelerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sualtı karesini çekene kadar neler çektim bir bilsen. Zilyon tane foto var bir tane düzgün Şebo yok ahahahaaa :)

      Seviyorum bu eski düğün fotoğraflarını. Benim de içinde bulunduğum foto sayısı oldukça az. Onları sevip sevip duruyorum işte

      Sil
  7. Instagram'a girmiyorum, sen de artık burada pek yazmıyorsun. O yüzden iyi ki yaptın bu paylaşımı:) Kocaman sarılıyorum sana...
    Arden ne kadar büyümüş bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak istiyorum aslında ama sanki yazacaklarım saçmaymış gibi geliyor ya da beceremiyorum gibi. İşte bu insta seçmeleri vs derken ısınmaya çalışıyorum ama bakalım ne zaman kıracağım yeniden zincirlerimi.
      Özlemişim seni ♥ Ben de kocaman öpüyorum mucx

      Sil
  8. Benim de su ısıtıcısına su koymayı unutup yaktığım olmuştur :-( O günden sonra içinde her zaman biraz su bırakıyorum. Ne olur ne olmaz diye.

    Eski düğün fotoğrafları daha samimi geliyor bana. Hele bir de siyah beyazsa tam nostalji oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrarı olmayan anlardan ibaretti eski fotoğraflarımız... Ben de çok seviyorum ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)