18 Ekim 2018

Bir mim; Hayal Perdesini Aralayalım


Sevgili Bir Yıldızın Hikayesi mimlemiş beni; haydi hayalini anlat demiş...
Benim uzun süredir hayalim belli aslında...
Hep aynı şeyi yazıyorum sanırım bu konuyla ilgili...
Hatta geçen yıllarda 10 yol sonra nerdesin sen demişlerdi de anlatmıştım...
Hayalimin o halini çok seviyorum ♥
O yüzden aynen buraya da koyuyorum o yazıyı...

Ve size kocaman sevgilerimi gönderiyorum ♥



Hatırladınız mı burasını ?
Hatırlamadıysanız biraz daha ipucu vereyim :)))


Bu sokaklardan birisinde olacağım....
İçeriden tıngır mıngır bir müzik yayılacak...
Kahkahaların yükseldiği yere doğru devam edin....


Böyle bir kapı göreceksiniz :)))
Baykuşlu olan kapı benimdir merak etmeyin.....
Sabah kahvaltısı hazırlıyor olacağım o sırada...
Çok büyük bir masa....
Asma yapraklarının altında....
Ufak bir pansiyon işletmeye başladım...
Minicik de bir cafesi var...

Oytun'un köpekleri, kedileri sabah uykusunda hala...
Sütçü Mehmet Efendi mis gibi süt getirdi şimdi...
Annem taşmasın diye başında bekliyor :)

Bakır semaverimi ağacın altına kurdum...
Her daim taze çayım var....

Dibek kahvesi getirttim size bir de...
Kahvaltıdan sonra içeriz birlikte....
Ayazma'ya gitmeden önce....


Çalsın sazlar, oynasın kızlar :)
Mısırcı Emine geçecek şimdi.....
Ada'da GDO suz mısır yetiştiriyoruz artık :)))
Gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz...
Çok yemeyin ama...
Oytun balığa çıktı :)
Akşama balık kokutacağız sokağı...

Sohbete daldım unuttum bak...
Bir çay daha içer misin ;)



Sevgili Esen, Beyaz Yakalı, ve Ececim mimledim sizi... Hadi bize en büyük hayalinizi anlatın ☻

32 yorum:

  1. Bozcaada'yı görüp, hayran kalmayan yoktur sanırım:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben aranızda çok yeniyim sayfamı ziyaret edip takipçim olursanız çok mutlu olurum...kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...

    https://duvartakvimi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel hayaller bunlar:)
    Doğayla baş başa bir yaşamda streste olmuyor.
    Ürünler bahçeden, balıklar denizden, çaylarda sizden olsun.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hayallerimizi bir gün gerçekleştirebiliriz... Buna çok ihtiyacımız var çünkü ♥

      Sil
  4. çok acayip oldu şimdi.. Çok duygulandım bu mime ben, vallahi benimki de hazır Şebo, yazmıştım yıllar önce, yarın paylaşayım da gör bak ne kadar da bu mime göre bir yazıymış yazdığım..
    Senin hayalin de şapşahane, hadi inşallah şu anda dilek kapıları açık olsun, sana da, bana da gerçek olsun hayalimiz...
    çok severim seni de mimlerini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyyttt be Esenim ♥
      Bundan sonra kim tutar seni...
      Dur şu yorumları cevaplıyım, hemen geliyorum okumaya seni...
      Ben de seni severim fıstık ♥

      Sil
  5. Ben bu hayali çok beğendim.
    Ne güzel adadır orası.
    Bu yıl yeniden gördüm; daha şimdiden özledim.
    Hayalinizin gerçekleşmesi dileğimle...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yaz gidemedim ya burnumda tütüyor benim de....
      Hepimizin hayalleri gerçekleşsin inşallah ♥

      Sil
  6. Çayın yanında da küçük kurabiyeler ;))

    YanıtlaSil
  7. Hayalin gerçek olsun Şebnemkuşum. Ben önceki yazıyı okumamışım bu arada, hayalinden şimdi haberim oldu:) Şimdi iyi dileklerde bulunayım o zaman. Öpüyorum güzel yanaklarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaya geliyorsun o zaman kesin ;)
      Akşama da şarap açarız :)))
      Öperim seni kocamanından ♥

      Sil
  8. İnşallah tez vakitte olsun. Ben de geleyim pansiyonunuzda konaklayayım :)

    YanıtlaSil
  9. Hep aynı güzelsin, hep aynı harika kadın...
    Seni okumayı çok seviyorum :) Gerçekten.
    Umarım birgün tanışmak, sohbet etmek şerefine de nail olabilirim.
    Kalemine sağlık, dünyalar yakışıklısı oğlunla birlikte hayallerin gerçek olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim yine yüreğinden bal damlamış ♥
      İnşallah bir gün o da olur, çok da keyifli olur üstelik ♥

      Sil
  10. Ben de komşu geleceğim sana yaa :) Ne kadar huzurlu bir yer. Damla sakızlı kurabiyeler yaparım kahvenin yanına :) Bozcaada' nın kışını çok merak ediyorum ben, nasıldır acaba :) O tip yerler kışın başka bir güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın da orası çok güzel olur eminim, öyle bir hissiyatı var bende... Hem komşu oluyoruz bak , sıkılmaz bizim canımız ;)

      Sil
  11. O ufak pansiyonda olmayı isterim valla :)

    YanıtlaSil
  12. Aa harika bir hayal bu. Bozcaadayi ben de cok severim 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bozcaadayı sevenler kulübü kuralım biz en iyisi :)

      Sil
  13. Hayallerin birgün gerçek olsun inşallah Şebnemcim, çok sevdim... :)

    YanıtlaSil
  14. Çayın yanındaki kurabiyelerin kokusu geldi burnuma, çok güzel. Bu arada ben de mimledim seni, bakarsın bir ara. Yazarsan okuruz keyifle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum :)
      Bozcaadaya yerleşince sizi de bekliyorum Burcu ile :)

      Sil
  15. Ne güzel bir hayal. İçim ısındı. Umarım bir gün gerçekleştirirsin :-)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)