22 Ekim 2018

Bu hafta #42


Merhabalar efenim...
Nasılsınız bu hafta ?
Ekimi devirmeye günler kala inşallah enerjileriniz yerindedir :)
Bizde her şey yolunda şimdilik ♥

Bu haftaki ödül gecemiz ile ilgili farklı planlarımız vardı ama çocuklar tercihlerini monopoly yönünde kullandılar... Gece onların gecesi, aman mutlu olsunlar modundayız ya atış serbest dedik zaten :) Bu sefer 3 çocuk olduklarından bize de dokunmadılar hem... Tam ballı kayısıydı anlayacağınız....
Odalarından öyle kahkahalar ve bağrışmalar geldi ki bizde mi oynasaydık acaba demedik de değil tabi :) Kiralar, paralar, otel konaklamaları derken para çok tatlı geldi hepsine 😂
Bir ara bunlar gerçekten zengin olsalar ne yaparlar acaba düşünürken pek eğlendim :)))


Bu hafta okulda şarkı yarışması vardı... 8. sınıfları etkinliğe katmayacağız deseler de bizimkiler baş köşedeydiler... Nasıl bir mikrofon ve sahne sevdası varsa artık 😂😂 Allahım bir görseniz havaları, tavırları... Oytun'un hep söylerim müziğe karşı hiç yeteneği yoktur ama adam ısrarla söyleyeceğim diye tutturuyor....  Ve bu sene anladım ki evet yeteneğin de etkisi var bazı şeylerde ama istek yetenekten daha öne çıkıyor bazı gelişimlerde... Onu sahnede izlerken azmini, heyecanını takdir ettim... Evet mükemmel değildi ama iyiydi sonuçta... Ve o sahneye çıkıp şarkı söylemek aslında çok da kolay bir şey değil...
Özgüvenini seviyorum çocuğum senin ♥


Bu hafta yoğurt mayalama rutinime başladım.... Sanırım yani :)) Sütçüm artık her Cumartesi akşamı getirecek yine geçen seneki gibi. Bu sene bir de cam şişeye geçmiş ki daha çok içime sindi... Plastik petleri de tek kullanımlık yapıyordu ama cam şişe hem onun açısından hem benim açımdan çok daha güvenli.. Çevre kirliliği yönünden de güzel bir gelişme üstelik.. Seviyorum sütçümü ♥

Mario Levi / Yanlış tercihler Mahallesi kitabını bitirdim bu hafta... Sevilmelik bir kitaptı... Bazı karakterlere aşık oldum hatta ♥ Birikti kitaplar farkındayım, bir boş vakit bulunca yorumlarını da yazacağım... Şimdi sırada Ayfer Tunç / Yeşil Peri Gecesi var... İnstada kısa bir oylama ile bu haftanın kitabı olmayı hak ettiler kendileri :)

Filmlerden de uzun süredir izlemek istediğim Florence Foster Jenkins'i izledim ve Meryl Streep'e bir kere daha hayran kaldım ♥ Filmi tam izledim, yatacağım artık hadi kanallarda ne var bir dolaşayım dedim, bir kanalda da aynı anda bu film yayınlanıyormuş. Tatlı bir tesadüf oldu anlayacağınız :)


Bunun dışında bizde başka havadis yok....
Listemi yapar ve kaçarım ♥


* Çocukların ingilizce kelime çalışma videosunu dinleyebilmeleri için ayarla...

* Elma çok birikti evde, bir elmalı kurabiye yapsan...

* Enginarlı pilav istiyor Oytun...

* Kartlar ödenecek bu hafta, gelmeyen faturalar var, kayboldu mu ki bir kontrol et...

* Hatta şu faturalara bir otomatik ödeme talimatı versen de peşlerinde koşturmasan...

* Yine 2 film izlesen, bak buraya yazınca izliyorsun :)

* Birikmiş kitap ve film yazılarını bloga yazsan artık... En azından kitapları bitir...

* Oytun'un deneme sınavı var bu hafta, okulda yanlışları kontrol etmedilerse onlara bir bak sınavdan önce...

22 yorum:

  1. heeeey yaa stepmom çok beğendim çok ağladım. bir hafta geceleri bikaç defa izledim film. ben de artık arada izliycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak buna çok sevindim, sevdiğim şeyleri başkalarına da sevdirmek kadar güzel bir duydu yok ♥

      Sil
  2. Merhaba, para olsun da harcaması kolay dermişim :)
    Bu aralar ben de sütçümü seviyorum. Her hafta süt alıp mayalıyorum. Bir keresinde kaçırdım. Marketten yoğurt almamak için kendimi zor tuttum :)
    Kitaplara uzağım bir süredir. Rüyalarıma giriyorlar. Nasıl özlemişsem artık :)
    Florence Foster Jenkins filmi çok hoştu. Ben de beğenmiştim. Gerçek hayat hikayelerini seviyorum. En son Mauide filmini izlemiş bayılmıştım.
    Ziyaretin için çok teşekkür ediyorum canım, çok mutlu oldum :) Liste için başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaaa :) Bence de para olsun da gerisi kolay...

      Kendi mayaladığımız yoğurdun tadına alışınca hazır yoğurt kullanmak çok zor geliyor değil mi :)

      Ben bu filmi gerçek yaşam öyküsü olduğunu bilmeden, tamamen bir kurgu karakter olduğunu düşünerek izledim ve filmin sonunda yaşadığım şoku tahmin edebilirsin sanırım... Ne hayatlar var dedim bol bol hatta :)

      Öperim seni ♥

      Sil
  3. Oytun şarkı söylemeyi seviyor demek ki. Yetenek konusu önemli değil, sevdikten sonra.

    Kiminle konuşsam yoğurdunu kendi mayalıyor. Henüz o imkanım yok. Buralarda da sütçüler var; ama saatleri uymuyor."
    Liste uzunmuş. Enginarlı pilavı okuyunca kim bu gurme?" dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeteneğin bazen ikincil plana düştüğünün farkına vardım ben de bu olayla... Bana ders verdi anlayacağınız :)

      Keşke fırsat bulsanız da başlayabilseniz... Kolay kolay bırakamayacağınızdan eminim..

      Yok yahu gurme falan değiliz ama yemeyi seviyoruz ana-oğul sadece :)
      Sevgiler...

      Sil
  4. 8. Siniflar zaten test cozulmesin diye her aktiviteye musallat olmak istiyorlar :D

    YanıtlaSil
  5. Sahneye çıkıp şarkı söylemek cesaret isteyen bir şey.. Oytun'u tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ayfer Tunç'u seviyorum. Suzan Defter'le tanımıştım kendisini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Suzan Defter'le tanıştım kendisiyle. Bakalım bu ikinci kitabı olacak...

      Sil
  7. Şebo birincisi Mario Levi kitabını bitirebildiğin için tebrik ediyorum. Ben bir defa Mario Levi okudum ve şu an yanına bile yanaşmıyorum. İkincisi o enginarlı pilavın yaptığın zaman tarifini istiyorum :)Bi de çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hangi kitabını okudum çok merak ettim şimdi Gamze... İlk tanışma kitabım buydu çünkü yazarla ve sevdim bu kitabı ben...

      Enginarlı pilav tarifine gelecek olursak hemen vereyim kuzum;
      Suya bir iki damla limon sıkarak enginarları biraz haşlıyorum. Daha sonra kuşbakışı doğruyorum. Bu arada her zamanki pilavı yaptığımız şekilde pirinci kavuruyorum ve enginarları da içine ekleyip suyunu ekliyorum. Pişmesine yakın 3-4 dal taze soğanın yeşil kısımlarını ve yaklaşık yarım demet dereotunu ince ince kıyıp pilavın üzerine ekliyorum, demlenmeye bırakıyorum. Afiyetle yiyebilirsin şekerim ;)

      Sil
  8. Hahahaah, diğer işler duruyor ama en elzem olan elmalı kurabiye hemen yapılmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaaaaaa :) Senin de gözünden hiç kaçmıyor şekerim :)))
      Pazartesi yaptım hemen, bugün günlerden Çarşamba ve yerinde yeller esiyor hahahahaaaa :) Bilmem anlatabildim mi durumu ;)

      Sil
  9. Oo hareketli bir haftaymis. Benim de taslaklar birikti ama her gün yazi koymak istemiyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo taslaklar falan, şahanesin... Ben yazabilsem hergün yayınlayacağım da yazamıyorum işte ♥

      Sil
  10. Oytun'u kutluyorum onu sahnede o özgüvenle izlemek bir anneye en güzel armagan,gerisi teferruat zaten.
    En azından Florense dan daha kötü değildir.Oytun'umun yakışıklılığı yeter.
    Öpüyorum onu.
    Sütçünü ben de sevdim helal ona.
    Listeni sağlıkla tamamlamanı dilerken seni de kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :))
      Kesinlikle Florence den kötü değildi Merih teyzesi :))

      Seni kocaman öpüyorum canımcım ♥

      Sil
  11. Güzel bir hafta olmuş, bir an düşündüm para yönetimi çocuklara versek nelerle karşılaşırız acaba. Mert büyüdükçe bize benzemiyor para konusunda. Oğlumuz hem benden hem de Burcu' dan daha tutumlu. Sanırım evin ekonomisini bizden iyi idare eder :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak sıcağı sıcağına yaşadım bu olyı bu Cumartesi...
      Adama pazar parasını verdim beni meletti bütün pazar boyunca :))) Torba torba çıkan ben, alamadım doğru düzgün birşey :))
      Siz ekonomiyi teslim etmeyi bir daha düşünün bence Burcu ile :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)