29 Ekim 2018

Bu hafta #43



Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun hepimizin..
En güzel bayramımız, en anlamlısı....

Bu sene çalışmak zorunda kaldım, o sebeple sabah kutlamalarına gidemedim...
Akşama fener alayını bekliyorum ben de...

...............................................♥..............................................

Bu hafta pek sevimsiz bir hafta geçirdim...
Murphy benimle olmak istedi sanırım tüm hafta...
Artık def ettiğimi düşünüyorum, inşallah maşallah yani 😊

Bazen yanıldığını gördüğüm birinin yanıldığını söyleyememek çok üzüyor beni... Böyle anlarda kendim yanılmayı daha çok istiyorum... Ama olmuyor işte... Bu aralar böyle bir hissiyattayım... Sevdiklerimle sınanıyorum, belki ağır bir cümle ama buna yakın bir şeyler işte...
Geçecek, geçecek diye tekrarlıyorum sürekli içimden...
İzinin kalacağını bile bile hem de... Geçecek desem de kırıldığımı biliyorum çünkü...

Ruh halim iyi olmadığı için çok elim kolum da kalkmadı....
Hâlâ Ayfer Tunç / Yeşil Peri Gecesi'ni okuyorum... Kitap çok güzel başladı ama ben devam edemedim... Kitap okuma ruh haline giremedim...
Film  de yok bu hafta...

Dün örgü başladım sadece... Ufak bir boyunluk öreyim dedim, başarabilirsem tabi... İyi geldi... Rahatlattı...

Oytun'un bu haftaki deneme sınavı çok iyi değildi, ortalamaydı.... Ama ilk defa çabaladığını görmek beni iyi hissettiriyor... Sonuç ne olursa olsun "çabalamadım/n ki" sonucundan nefret ediyorum çünkü... Yapmış olduğum hatalarımın takıntısı belki de... Çocukluğuma inmek lazım bu konuyla ilgili...  Hatta ve hatta sebeplerini ben çok iyi biliyorum da, buralarda anlatıp madara etmeyeyim şimdi kendimi :)))

Benden şimdilik bu kadar... Görüşürüz...
Mutlu haftalar diliyorum ♥




* Bu hafta canın ne istiyorsa onu yap Şebo... Seni azat ettim listelerinden bu hafta...






16 yorum:

  1. Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. Şebnemcim dilerim bu haftan, geçirdiğinden daha iyi olsun, malesef herşey gelip geçiyorda bize kırgınlıklar kalıyor ama unutmayı öğrenmeliyiz, "mutluluk unutabilmektir" demiş Nietzsche, gerçekten de öyle, boyunluğu merak ederim şimdi örgü örmek rahatlatmış seni ne güzel, kolay gelsin, Oytun'a zihin açıklığı dilerim, azmi ve gayreti için ayrıca tebrik ederim, öyle olursa elinden kurtulamaz hiç bir sınav.. sevgilerle... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "mutluluk unutabilmektir"...
      Ne güzel bir anlatım değil mi... Bazen çabuk unutamıyoruz kırgınlıklarımızı ama unutmak isterdim yine de...
      Boyunluk yarım hala ama en kısa zamanda bitirip paylaşırım inşallah ♥
      Ne iyi geldi yorumun anlatamam ♥

      Sil
  3. Bayramımız kutlu olsun! Ve yeni haftan şahane geçsin.

    YanıtlaSil
  4. Bu yıl ben de gidemedim kutlamalara. O kadar yoğun ki şu aralar. Gözlerim küçüldü resmen uykusuzluktan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yakın zamanda atlatırız şu yoğunlukları Saadet... Ben de sizleri çok fazla okuyamıyorum, kendi kendime kızıyorum. Halbuki en sevdiğim şey blogları okumak...

      Sil
  5. Umarım dediğin gibi geçmiştir. Seni eski enerjinle tekrar burada görmeyi diliyorum. Kendine iyi bak canım.

    YanıtlaSil
  6. Önemli olan çabalaması, kötü sonuçlar alınabilir öğrencilikte. Bu dünyanın sonu değil, ancak emeksizliğin mazereti olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben de en çok bu noktada seviniyorum... Gayret etmesi o kadar güzel ki :)

      Sil
  7. Coklukla söylemek kar etmiyor insanlara yanildigini. Yasayarak ögreniyor herkes 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba...
      Ama bu arada zedeleniyor ve zedeliyor...
      Bunu görmek üzüyor insanı...

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)