5 Ekim 2018

Eylül İnstaları gelsin ♥


Bu insta seçmecelerini yayınlama rutinini oturttum galiba....
Geciktiriyorum ama aksatmıyorum :)
Geçen zamana kuşbakışı bakmak gibi oluyor bana da... Bazen garip ama ay bunu da yapmıştım ben dimi diye şaşırdığım da olmuyor değil hani... Balık hafızalıyım ne yapıyım :))

Gitti gül gibi Eylül yalnız farkettiniz değil mi :/


Bakmayın yampiri yampiri bakışına, çok yakışıklıydı babam gençliğinde... 

Annem de hoş hatun 👌
Ben de aralarında şebeksel durumlardayım işte... 
Bazen insanın yeniden çocuk olası geliyor özlediklerine yeniden dokunabilip sarılabilmek için 😔😔

Bir eksikle Atalanlar
 Özledim...
Şebo çocukken
Huyum babamdan, tipim anamdan


Kitapları dizdi baktı kaldı, ama öyle böyle bakmak değil 😂😂😂 
Yakalayamadım tabi ki o anı.. 
Elimde telefonla gezmiyorum herhalde evde 😉 
O bakışı 👀 bu pozla taçlandırmasam olmazdı ama 😂😂😂

Poz hali
Test masamız ilan ettik bu masayı
Eski Teog yeni LGS anasıyım
ben
artık
O da sınav ergeni
Bu konuda biz çok saç baş yolarız bu sene
Demedi demeyin
Atarlı bir ana oğula hazır mısın instacım
Hazır olmasan ne yazar gerçi
Biz seni yeriz bu sene 


🏊‍♀️ Şebo 🏊‍♀️ 
Hafta içi seni işte de bol bol yüzdürecekler nasıl olsa 😂😂😂 

Soğuklar bastırmadan
Azıcık yüzmek lazım 
Ahhh emekliler ahhhh
Bu denizin sefasını siz sürüyorsunuz vallahi


Okullar açıldıysa biz de açılış pozumuzu veririz ergenlerimizle ✌️✌️✌️🎈📚♥️😘 

Ortaokullu ergenus bunlar
Test kitaplarının uçuştuğu bir sene olacak bizde
İnşallah yani
Başarılar güzel çocuklarım


Annemin nişan çantası ♥
Ayakkabısına da el koymuştum ama bu sefer bulamadım :/


Bu sefer ışıkları kapatmadan okusak da bizim okuma gecelerimiz bir harika ♥

 Güzel Zeynebim, yakışıklı Oytunum, yaydaşım gönüldaşım
Aziz Nesin / Çocuklara en güzel öyküler
Yaz bitti biz de kitabımızı bitirdik
Çocuklarla en güzel saatler bunlar


Temiz cam ♥️ temiz perde ✌️
Tüm evin perdelerini yıkayıp ütüleyip astıysam benden mutlusu yok demektir 😍😍 

Bahar temizliği
Her perde yıkadığımda ütüsü kara kara düşündürse de 
Hatta küfürleri saydırsam da kendime
Ütü faslı bittiğinde
Bendeki tepki "güzel oldu güzel"


Yağmur yağıyorsa ben de azıcık sakinleşebilirim di mi 😉

Kitap keyfi
Dokunmadan / Nermin Yıldırım
Az sonra eve geçip yeniden motor takacağım
Ama şimdilik anın keyfini çıkartayım

14 yorum:

  1. Ama deniz fotonuzu kıskandım şimdi. Ben bayramdan beri giremedim ve fena halde canım deniz çekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta gireceğini umuyorum ben senin, içime öyle doğdu ;)

      Sil
  2. Çocuklarınıza sınavlarda başarılar...

    YanıtlaSil
  3. Ohhhh, güzel günler yaramış sana, güzel kadına su bile yarıyor yahu :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şımartıyorsun şekerim ♥
      Çokca öpücükler ;)

      Sil
  4. Hayırlı olsun Oytun'un yeni öğretim yılı annesi, annenin nişan çantası çok güzel, bayıldım. Annen, baban da çok güzellermiş gerçekten, eski siyah beyaz fotoğraflar ne anılar...paylaşı için eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemin nişan çantası benim içinde çok kıymetli Müjde. Ayakkabısına ufak tefek planlarım var ama bakalım yapabilecek miyim ;)
      Hoş gözüküyorlar değil mi? Bayılıyorum ben de eski fotoğraflara ♥

      Sil
  5. Resimler instagramda kaybolup gidiyor(paylaşım çoksa) Burada yayınlamak iyi fikir aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayın özeti gibi oluyor Mehtap, benim hoşuma gidiyor şahsen ;)

      Sil
  6. Eylül gitti, ekim geldi. Ekim ayı çoook güzel geçsin Şebnemcim.

    YanıtlaSil
  7. Ah o test kitapları yok mu, benim de tepkim çok farklı değil. Seneye biz de arayı ısıtacağız bu kitaplarla. Sonuç canımı çok sıksa da, Beyaz Yakalı olmak için geçen kabus dolu günler, değer mi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kanalın içinde garip bir şekilde sürükleniyoruz ve sonucunu sadece ümit ederek... Ne bileyim, garip bir durum...
      Çocuklarımızın yolu açık olsun inşalllah ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)