1 Ekim 2018

Bu hafta #39



Selaaaammmmm ♥

Haftaya enerjik başlayalım, enerjik gitsin... Zira bu hafta çok ihtiyacım var... Hoş kimin ihtiyacı yok ki 😉

Neler yapmışım bakalım geçen hafta... Listemi çok çiziktiremesem de aslında bir sürü iş hallettim, sanırım yani :)

Handanın kitap kargosu geldi, Bilgehan'ın geçen seneki test kitaplarını göndermişti sağolsun. Ben ağzım kulaklarımda karşılasam da Oytun bu durumu pek sırıtarak karşılamadı 😂😂😂 Ama yorumda da bulunmadı pis bakışları haricinde... Analar bugünler için var dedim, sen istemeden de önüne yığarım paşam sen hiç üzülme dedim... "Farkındayım" dedi... Kısa ve öz 😂😂😂

Ders çalışma, ödev yapma, test çözme sürecinde şimdilik iyi gidiyoruz... Cuma gecelerini ödül gecesi yaptık Oytun'la Zeynep'e... Haftalık programlarına uymaları şartıyla tabi ki...
Bu kapsamda Cuma gecesini film izleme gecesinden karaoke gecesine çeviriverdik... Çocukları bilmem ama biz iki ana çok eğlendik :)


Oytun ilk başlarda çekinik gen olarak takılsa da sonradan o da açıldı... Ergenimiz bazen cool takılmak konusunda pek ısrarcı olsa da biz hoplayıp zıpladıkça ufaktan ufaktan katıldı bize... Video yayınlamak konusunda yasak koymuştu gerçi ama instaya kısa birşey yerleştiriverdim 😂😂😂 Tısslamadı henüz :)) Kalabilir o sebeple 😏

Okullar açıldı ya evdeki düzenim de oturdu aslında benim...
Sabahları işe geç kalmıyorum artık mesela... Bu bile benim için sevindirici bir sebep...
Akşam yemekleri için kavanozlamaya devam... Pazar günü taze fasulye, mercimek çorbası, domates çorbası, nohut yemeği kavanozladım bu hafta... Yanına ufak ilavelerle akşam yemeği hazırlamak çok kolay oluyor...
Size mırıldanmamamdan da bellidir sanırım ütü işi de gayet rayında gidiyor bu aralar... Yıkıyorum, ütülüyorum ve kaldırıyorum... Ne zaman raydan çıkarım garantisi yok ama 😂
Yaz başlayınca yoğurt mayalamayı bırakmıştım, bir de ona başlasam şahane olacak ♥

Bu hafta Ergun Hiçyılmaz / Çabuk büyüme Çocuk kitabını bitirdim... Şimdi de Andreas Steinhöfel / Farklı kitabını okuyorum... Oytun test çözerken ben de onun yanında kitap okumaya başladım, dolayısı ile daha hızlı kitap okuyabiliyorum sanırım... Bu senenin bana böyle bir artısı olacak galiba...

Şimdilik bu kadar...
Mutlu haftalar ♥



* Geçen haftadan eşofman, kargo, ustalar....

* Çocuklar hafta sonu iyi gitti, Cuma gecesine bir atraksiyon peşine düşebilirsin...

* Hediye al, doğumgünü var...

* Alışkanlık haline getir, bu hafta bu kitap da bitsin...

* Ay sonu hesaplamalarını bitir, hesaplaşmaları yap. Bir de klasörleme işini halletsen şukellasın Şebocum....






30 yorum:

  1. Harikasin. Okul zamani daha düzenli oluyoruz gercekten de 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ;)
      Yaşasın okul diyorum dememin asıl sebebi sanırım bu :)

      Sil
  2. Ay sonu hesapları ve hesaplaşmalar hımmmm muhasebe galiba meslek, bende çok hesaplaşma yaptım... Emeklilikte unutuyor insan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sigortacıyım :)
      Her ay sonu, ay başı bizimde hesap kitap zamanları maalesef :/

      Sil
  3. Bol enerji dolu hafta olsun canım.Okul telaşı hep var :) Yeni yoğurt mayaladım.Sende yakında yine başlamasın💗💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta başlayayım artık bence de... Sütçümü aramaya bile üşeniyorum iyi mi :/ O kadar üşengecim :(

      Sil
  4. Ne şeker anlatmışsın bitirim anne :))

    YanıtlaSil
  5. Karşımdaki koltukta her gün yükselen bir yığın beni ütüle diye bas bas bağırıyor. Yarın inşallah :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf offf Handan...
      Bize bitmeyen ütü yapmışlar :))

      Sil
  6. Bende de böyle bir liste var amannn sabahlar olmasın:))

    YanıtlaSil
  7. Karaokeye bayıldım ne güzel:)bu arada mercimek, fasulye, domates çorbası harika seçimler ve çok sağlıklı, ben de yapayım domates çorbası aklıma gelmişken:)
    Kolay gelsin Şebo'cuğum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karaoke çok zevkliydi Müjde :)))
      Malum et alamıyoruz artık, mümkün olduğunca baklagile hücum o sebeple :/

      Sil
  8. Süpersin epey iş halletmişsin Şebnemcim, böyle enerjik devam.. Okul gerçekten eve de bize de düzen getiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta da devam edebilseydim iyiydi Derya :/

      Sil
  9. Benimkilere de üniversiteye hazırlanırken ha bre kitap toplardım, yüzüne bakmazlardı veletler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukların test kitaplarına tepkileri genelde aynı sanırım :))

      Sil
  10. Eylül ayını seviyorum ben hayatım düzene giriyor. Bizde okullar açıldığından beri işe geç kalmıyoruz hatta erken gidiyoruz. Çocuklarda bu yıl daha çabuk uyum sağladılar sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şaşırtıcı ki Oytun da bu sene çok kolay alıştı okula... Büyüyorlar mı ne :)))

      Sil
  11. Karaokede çok başarılısınız :D sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Bizim ergende bu sene 9. sınıfa başladı. Artık fotosunu her yerde paylaşamıyorum, yasaklar bizde de var. yardımcı kitap verenimiz olmadı ne yazık ki. biz de internetten aldık. ama çok pahalı bir kitap 30-40 tl. saklayıp isteyene veriyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşmak güzel şey... Ben de Oytun'un kullanmadığı kitaplarını mutlaka alt sınıflara devrediyorum... Tüketim çılgınlığına azıcık dur demek lazım...

      Sil
  13. Ayy Oytun'un kitaplara bakışını instagramdan hatırlıyrum :))

    YanıtlaSil
  14. Sıcak sevmeyişim ve evdeki düzen bozukluğu yaz mevsiminden pek hoşlanmamın temeli sanırım:)) Sonbahar öyle mi? Herkes yerli yerinde, düzen var, huzur var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzen=huzur nasıl güzel bir duygu di mi :))
      Rutinlerimin arasında mutluyum arkadaş :))

      Sil
  15. Okul zamanı listeleri.. İlk günler tatil modu devam etse de takip eden günler ile düzen oturuyor. Okul sadece çocuklarımıza açılmıyor yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen onlardan çok bizim okuduğumuzu düşünüyorum, mesela bu sene benim çift dikiş bir ortaokul diplomam var :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)