5 Şubat 2020

Ocak instaları


Beter bir Ocak yaşadık hepimiz... Diğer taraftan da güzel anılar biriktirmeye çalıştık...
Hafızalarda güzellikler kalsın istedik ♥
İşte bu yazı bu yüzden kıymetli çokça ♥ 


Koca Ankara'lı İzmir'in suyunu bolca içerse efe olurmuş :)))
Şimdi uydurdum vallahi :D


😂 😂 😂 😂


Sevdiklerinizin bol bol fotoğrafını çekin... 
Ve sevdiklerinizin bol bol fotoğraf çekmesine izin verin... 
Bu fotoğrafı çektiğimizde babamın hastalandığını ve hemen akabindeki sene onu dönüşü olmayan yolculuğa uğurlayacağımızı bilmiyorduk 😞 
Şimdilerde Oytun’la olan fotoğraflarını çıkartmaya çalışıyorum.... 
Sevmezdi fotoğraf çektirmesini, kaçardı hep... 
O sebeple o kadar az ki... 
Zaten sayılı gün 😞 
Keşke gizli saklı çekseydim diyorum şimdi... 
Çokça sarılın sevdiklerinize, çokça anı biriktirin... 
Kim bilebilir ki ne kadar vaktimizin kaldığını.... 

Yakışıklı dedesinin yakışıklı torunu 
Onların aşkı başkaydı


Yine bir karne heyecanı ♥


Sene 2007 efenim ve yerde yatan Oytun efendi 🙈 
Yok öyle yere falan yatırmadım, niye öyle düşünüyorsunuz ki... 
Düşmedi de... 
Tamam ben düşene çok gülerim ama düşenin fotosunu çekmem vallahi... .
Şimdilerde boyumu aşan bu veletin tam 2,5 yaş sendromu zamanları... 
Kendini yerden yere atıp üstüne çığlık çığlığa tepindiği zamanlar 😡 
Bak sağ ayağı bilmem kaç defa yere vurdu kimbilir... 
Bu uğurda aman çocuğum düşüp kafasını yere vurmasın diye çekelediğim anlardan birinde omzunu bile çıkarttım. 
Tam vicdan hırpalaması 😪
.
Bazen halıyı, kilimi kaldırır öyle atardı yere kendini... 
Sebep dikkat çekmek işte... 
Hem o zaman kafadan daha tok ses çıkıyor, anne daha çok vicdan yapıyor 😂😂😂 
Ne zamanki umursamadım o zaman geçmişti bu durum. 
Hatta bak fotoğrafını çekecek kadar laylaylom bile olmuşum 😂😂😂
.
İşin özü çoccuğum bu yaşa kolay gelmedin sen, her debelenmenin bir çözümü var inan 😉 
Uğraşma ananla, üzme beni 😂😂😂 
Bak arşivimde daha çok fotoğrafın var 🤪🤪😂😂😂
.
tbt 
Sene 2007 Nisan 
Bir ananın bitmez tükenmez bıtbıtları 
 Şimdi ergen olabilirsin, eskiden bebeydin oğlum 
Buraya kadar okuyanlara teşekkürlerimi arz ederim


Ford V Ferrari ile kapuskanın dayanılmaz ilişkisi :)))


Adı Şükufe imiş :))
Başını düşüre düşüre nasıl uyuyordu anlatamam :)
Aha da ben dedim :P


Gülümsemeyi unutma 😉

tbt
Bakıp bakıp gülümsemelik
Şebo çocukken 
Seviyorum kendimi ♥


Kırmızı eldivenimi giydiysem hava hakikaten dondurucu soğuk demektir ❄️ ⛄️ 
Mümkünse evden çıkmayın bence brrrrrr 💨💨 

Şebo bugün dondu
Dün de donmuştu
Şeboya tatil olsun 
Evde sıcacık battaniyesinin altında yatıp çayını yudumlasın bence


Haftada bir de olsa yürüyüşe başladığımın ispatıdır efenim ;)



8 yorum:

  1. Yürüyüşe başlamanıza sevindim... çünkü geçenlerde pes etmekle ilgili bir mesaj yazmıştım... Sanki o mesajın bu yürüyüşle bir bağlantısı varmışcasına kendime pay çıkarıp mutlu oldum... :) devamı gelir inşallah...
    Babanıza mevladan rahmet diliyorum...
    Sevgiler saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlıyorum o mesajını :)
      Devamı geldi aslında ama çocukların şubat tatilinde bir ara vermiştim, bu hafta yeniden başlarım :)

      Çok teşekkür ediyorum...
      Sevgiler...

      Sil
  2. Sebom....
    Ben de senin her yasta Gulumsemeni çok seviyorum gül sen hep gül.
    Şu oğlanı bu rahat bırak da
    "tamam o aldı senden alacağını,bırak ki aldıklarını sana vermek için kendi olsun...

    Gelelim yürüyüş konusuna seni mecbur edecek sabahın 8 de ayağa kaldıracak,bizim topisi sana misafir etsek ne dersin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topişi seve seve kabul ederiz biz. Ondan akıllısını mı bulacağız yahu ;)

      Biraz gevşesem iyi olacak galiba değil mi:) Tamam hocam gevşeyeceğim ama yavaş yavaş ;)

      Sil
  3. Hahahahah 1, hiçten iyidir mottosuna bayıldım :-)

    YanıtlaSil
  4. Ayyyy çocukluğuna bayıldım, yine güler yüzlüymüşsün :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)