10 Şubat 2020

Ve Oscar ödülleri belli oldu...


Benim için sonu sürprizli bir törendi....
Sevgili Digicim şifresiz yayınını ara ara açsa da tamamını izleyemedim maalesef :/
Kısmet...

Neyse efenim sonuç olarak film ve yönetmen haricinde tutturmuşum... Parazit olmayacağı konusunda emindim halbuki ben. Ama komite kendini aşıyor yavaş yavaş. Bundan sonra bol bol Kore filmi izleyeceğiz sanırım adaylarda...

Tam listeyi buraya bırakıp kaçayım ben en iyisi...
Mutlu bir hafta diliyorum herkese ♥


En iyi film: Parazit
En iyi yönetmen: Bong Joon Ho (Parazit) 
En iyi kadın oyuncu: Renee Zellweger (Judy) 
En iyi erkek oyuncu: Joaquin Phoenix (Joker)
En iyi yardımcı erkek oyuncu: Brad Pitt (Once Upon a Time In Hollywood)
En iyi yardımcı kadın oyuncu: Laura Dern (Marriage Story)
En iyi uluslararası film: Parazit
En iyi görüntü yönetmeni: 1917
En iyi animasyon: Toy Story 4
En iyi kısa animasyon: Hair Love 
En iyi orijinal senaryo: Bong Joon Ho ve Jin Won Han (Parazit)
En iyi uyarlama senaryo: Taika Waititi (Jojo Rabbit) 
En iyi kısa film (Canlı aksiyon): The Neighbors’ Window
En iyi prodüksiyon tasarımı: Once Upon a Time In Hollywood 
En iyi kostüm tasarımı: Little Women
En iyi belgesel: American Factory
En iyi kısa belgesel: Learning to Skateboard in a War Zone If You’re a Girl
En iyi ses kurgusu: Ford V Ferrari
En iyi ses miksajı: 1917
En iyi kurgu: Ford V Ferrari
En iyi görsel efekt: 1917
En iyi saç ve makyaj tasarımı: Bombshell
En iyi orijinal film müziği: Joker
En iyi özgün şarkı: Rocketman

20 yorum:

  1. En iyi erkek oyuncu: Joaquin Phoenix (Joker) bence tek doğru karar bu olmuş...

    YanıtlaSil
  2. filmi izlemedim ben joker diye bekliyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aklıma yatan en mantıklı seçenek 1917 idi.

      Sil
  3. Parazit konusuna kesinlikle katılmıyorum desem? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler ve renkler tartışılmaz demişler, tabi ki katılmayabilirsin :)
      Sevgiler ♥

      Sil
  4. Tuttu tuttu tahminlerimizin çoğu, çok sevindim :) Parazite çok şaşırdım ama, hem uluslararasını hem en iyi filmi alması çok ilginç ya :D yönetmen hadi neyse de. İyi oldu ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film konusunda vermezler diye düşünüyordum ben de, tam ters köşe yaptılar :))

      Sil
  5. Böylece blog mahallemizde bir heyecan dalgası daha sona erdi :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  6. Parazit tam bir süpriz oldu kesin. Gündüz nette okuduğumda hep 1917 deniyordu haberlerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En mantıklısı o gelmişti bana da... Yabancı dilde bir filmme bu dalda heykelcik vereceklerini hiç düşünmüyordum bende...

      Sil
  7. 1917 jojo parasite ve ford en sevdiklerim olmuştu ve en iyi film için jüri parasite şans vermez sanmıştım ben o yüzden de jojo diye düşünmüştüm, 1917de görüntü konusunda ödül alır diyordum parasite de yabancılar arasında ödül alır diye düşünmüştüm ama en iyi seçilince şaşırdım valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şaşırdım doğrusu. Yabancı film konusunda ödülünü alır çekilir diyordum parazit için ama oscarcılar arada böyle şaşırtmacalar yapıyorlar :)

      Sil
  8. Bu sene filmlerin hiçbirini izleyemedim ama seneye ödüller dağıtılmadan filmleri izleyip yorum yapmak istiyorum. Eminim o zaman daha keyifli olur :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok keyifli oluyor Şule. Gelecek sene birlikte izleyelim ;)

      Sil
  9. genel olarak tutturduk yaaa :) parazit üç dalda alması biraz süflizli oldu. ay en iyi film adaylarından little women ve marriage story yönetmenleri karıkıcaymış yaa :) törende sacarlet ne güzeldi, portmanın elbisesi de, billie ellish ne değişik giyinmişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaaaaa :))) Bak bunu bilmiyordum Deep. Dedikodular sende vallahi :)))
      Billie farklı olmak için herşeyi yapar sanırım hahahahaaa :)))

      Sil
  10. heey sen sevdiydin galiba, feriha hanım öykümüü, uzun öykü olcak da şimdi üçüncü bölümü yazdım, yani zamanın olursa ve istersen oku yaniiii hihihhi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevmiştim deep. Geleceğim en kısa zamanda :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)