28 Nisan 2020

16 gün 16 yazı meydan okuması #12


12. İşte cevapları ile ağız sulandıracak bir soru; eğer günleri bir yemeğe benzetseydin, haftanın günleri hangi yemekler olurdu?

Günler ve yemekler :) Düşündürücü ama keyifli bir soru olmuş bu... Ben bu soruyu yanıtlamak için corona öncesine dönmek istiyorum müsadenizle... Eski normal günlerimizdeki rutinlerimize göre yanıtlamak  benim için en kolayı ve en güzeli olacak...

Pazartesi kesinlikle güzel bir sebze yemeği olurdu... Kışsa ıspanak olabilir mesela ya da karnabahar ♥ Çünkü ben sadece Pazarları evde olabildiğim için hafta içine yemek stoğu yapabiliyorum. Hafta başlarım genelde sağlıklıdır ;)


Sebze yemeklerine devam etsek de çorba ilavesi olur bizde mutlaka... Nedenine gelince Salıları genelde çok yoğun olurum ve çok konuşurum o sebeple boğazımı yumuşatacak bir şeye ihtiyacım olur yemek sırasında... Böyle rutinleri seviyorum ben... Salı kesinlikle çorba


Çarşamba günü her şeyden az buçuk olduğu bir gün... Sebze yemeği, çorba, bir sebze yemeği daha... Ama bu yemekleri ev halkına kakalayacak bir güç lazım bana... Karbonhidratın dayanılmaz gücü pilav devreye girebilir mesela bugün ♥


Perşembe bizde Oytun genelde alarm verir... Hoş Çarşamba da vermişti aslında ama ben bugüne ötelemiştim onu 😉 Perşembe = makarna/köfte ikilisinin günü olabilir bence ;)


Cuma Oytun'un kursu var hoş olmasa da benim evde yemek yapmaya takatim yok artık... Hem belki akşam gezmeye bile gidebiliriz kurs sonrası.. İş çıkışında lahmacun şahane oluyor... Hem çabuk hem pratik ;)



Ve kutsal Cumartesi ♥  Balık gibi lezzetli bir gün ♥


Pazar'ın istisnasız en büyük güzelliği uzun uzun yapılabilen kahvaltı değil mi... Kahvaltıdan başka bir isim takılamazdı bence bugüne ♥



6 yorum:

  1. çok güzel bir menü olmuş gerçekten 😊 emeğine sağlık canım Sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Bizim pazarımız pazartesi kurulduğu için her pazartesi balık alıp pişirirdik. Benim için pazartesi balıktır ama diğer günleri düşünmem lazım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık günü pazarın olduğu günle eşdeğer sanırım genelde :)) Bizde de kutsal Cumartesi :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)