2 Nisan 2020

30 Gün Şarkı Meydan Okuması Bölüm #1


Sevgili Öneri Makinası başlatmış bu etkinliği... 30 gün yerine toplu olarak bir kaç bölümde yapacağım ben... Tek tek paylaşırsam belli bir süre sonra serebilirim çünkü ;)

Başlayalım o zaman....


1- Bu ay keşfettiğin bir şarkı;

Büyük Ev Ablukada / Çıldırmıcam

Bu günlerde keşfettiğim bir şarkı bu... Tam da bu günlere uygun sanki ;)


2- Seni tarif eden bir şarkı;


Ayşegül / Gaydırı Gubbak Cemilem

Ay ne biliyim ben yahu :))) En iyisi ben size eğlenceli bir şarkı yollayayım bu maddede... Hayde eller havaya bakalım :)


3- İsminde yemek adı geçen bir şarkı;

Nazan Öncel / Aşk Beklemez

Bir zamanlar ben bu şarkının hastasıydım. Misafir ol gel bana, börekler açarım sana diye çığırırdım hahahaaa :) Dolayısıyla ilk aklıma gelen bu şarkı oldu ♥


4- Tüm sözlerini bildiğin bir şarkı;


Leman Sam / Rüzgar

Öyle çok şarkı sözlerini bilmem. Ucundan ucundan nakaratları ezberlerim, sonrası laylaylom :)) Ama nedense Leman Sam şarkılarını genelde ezbere bilirim ve kolay kolay unutmam... Bu şarkılardan biri de bu....


5- İyi bir zevkin olduğunu kanıtlayan bir şarkı;


Hüsnü Arkan & Kardeş Türküler / Güvercin

İyi kime göre iyi? Kötü kime göre kötü?
Bu şarkı o sebeple tam bu maddenin yanıtı değil...
Ancak bu aralar sevdiğim bir şarkıyı paylaşabilirim dedim ben bu maddede...


6/7 - Adı küçük harflerden ve adı büyük harflerden oluşan şarkı;

Bu iki maddeyi de anlamadım ben. O sebeple pas deme hakkımı kullandım :)

Bu günlük bu kadar olsun benden, kendinize iyi bakın ♥

18 yorum:

  1. Gaydırı Gubbak... Alemsin:) Seviyorum seni:)

    YanıtlaSil
  2. Müzikle oyalanmak ya da teselli bulmak, en iyi seçimlerden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanatın her türlüsü iyi gelecek sanırım bu dönemde bize... Müzik eğlenmek anlamına da geldiği için bir nebze önde sanırım :)

      Sil
  3. ha haaa şarkı seçimi notların çok komikliydiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Ay o cemile de bir zamanlar ne oynardık:)

    YanıtlaSil
  5. I'm curious about the number 5 song you mentioned 😄

    I will try watching it on YouTube.

    Nice sharing.
    Greetings from Indonesia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I wonder if you like song number 5 :)

      Love for Indonesia ♥

      Sil
  6. Güzelmiş, okumak keyifli oldu takipteyim çelincınızı :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Gaydırı gubbak cemilem :D Güzel liste için teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  8. Bana da çok zor geliyor bu etkinlikler kafama göre yazdıgım için 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmak da şahane oluyor ama Derya, bir şekilde tamamlıyorsun ;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)